Кривта на моќност на моторот не ти вреди многу без обртомер, а и за економичност одредување.
Доле има еднао “фјул консампшн“, веројатно грами на коњска сила на час, ако разбирам единици. Тоа може да биде интересен податок, но повторно без обртомер не знаеш кај си.
Наједноставно е да најдеш график која брзина ја постигнува колата во одредена брзина селектирана на менувачот (
отприлика ваков), тогаш ќе знаеш во прва, втора, трета, четврта при која километража колку вртежи имаш, и после ќе си нацрташ едно вакво како овој за расипаниот брзиномер, само обратно, за обртаи ќе си напраиш
Секако, посстои опцијата и афтермаркет обртомер, ако баш мора, инаку генерално правило за инџекшн мотори е што побрзо да стигнеш до посакуваната брзина (на пример 60км/ч) и во таа да возиш во највисок пренос од менувачот. Што повеќе возиш рамномерно праволиниски во највисокиот степен - најмалку трошиш.