Малку е тешко да напасираш делови од пежо 307 на 308. Можно е, не викам не, само треба повеќе работа.
Така е во право си. Моја грешка, место 308 сум куцнал 307...
Ама не е голема разликата. Бојата е иста. Без фарбање и со пазар се поминува за не повеќе од 30 000 денари:
https://reklama5.mk/AdDetails?ad=5157177Толку се разбира... Ново крило во овластен е 12.000 денари, браник е 18.000 , фар е 16.000 раткапна, поткрило.... Вратата може ке треба да се средува...
Сале ако ги најдеш поефтини јас частам 30% од сумата... Никој нејке пари да земе сакам само колата да се врати во фабричка состојба. Пред да ме удрат колата немаше браници и крила од делмак...
Ми се јавија од винер ако ја праам во овластен ке коштала 39.000 без фарот и без поткрилото, ама пошто за спогодба давале 16.500
Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk
Не мора мене ништо да ме частиш. Пази да не те подшиша државава. Сите сте силни на пишување, спогодби решенија, закани, а кога ке излезете на терен како пичкици се повлекувате...
Еден не му чинел ДПФ, адвокати викал. Друг ги терал дизни да му менуваат, адвокати ке викал. Трет незнам што и како. И на крај никој ниту го има да каже што направил ниту кажа што излегло на крај. Едноставно луѓето испаруваат, или си добиле по муцката за лаење и си го затвориле патентот. Него бидете среќни што не функционира законов што го имаме или немаме, па не ви стигнала покана од суд за тресење глупости и пишување разно разни глупости за фирми и сервиси јавно по форуми и социјални мрежи. Па да видите како се плаче и цмиздри одпосле.
Не викам дека 16500 е реална проценка, но никако не може реална да биде 60К. Апсолутно е невозможно.
И немој да мислиш дека ако го нарачаш браникот од Еуроимпекс за твојот модел на возило кое е преку 10 години старо, имаат обврска да ти испорачаат оригинален дел произведен во Пежо. Прочитај ги условите за "продуктот" за кој производителот има обврска да обезбеди резервни делови и сервис во наредни 7 години од продажбата, или во најдобар случај 10. Се над тоа е среќа да добиеш дел па макар и таканаречен еквивалентен на оригиналот кој може да биде набавен и од Делмак кои и да се тие. Твоето возило не е актуелен модел за да бидат обврзани по закон да имаат оригинални фабрички делови ниту па е под гаранција за да мораат да вградат исклучиво оригинален дел од овластен сервисер. Крај приче бато!
Малку нереални муабети правите у последно време.
Ревизии на штети од осигурителни компании веќе се прават, и има фатено еден куп малверзации и далги кои што се направени. Полека ке дојдат на ред и штетите за возилата.
Немој да мислите дека само ние читаме форуми, читаат и вработени од сите институции.
Ова од искуство ви го кажувам, не се заебавам.