@kameleon
За да се одлучиш да ставиш плин на возилото, треба да се одлучиш и да разгледаш неколку фактори.
1. Колку километри поминуваш годишно? Еден од најбитните фактори...
2. Колку бензин ти роши возилото?
3. Дали си спремен за нови авантури?
По мене, твоето возило не би требало да троши повеќе од 8л во град и 6~7 литри на отворено...
Незнам колку чини монтажата на плинскиот уред, но најмалку 2 години ке треба да возиш за да го исплатиш уредот, па после тие две да почнеш да возиш поефтино...
Одприлике тоа ти се 20к километри...
Ризикот за вентили, свекици, бла бла бла итн е зголемен, па треба да бидеш спремен на се...Односно да знаеш дека може било што да испадне како непланиран трошок...
Искрено плинот е фина работа, поефтина и побезбедна од бензинот, но....
Јас не сум ставил плин, возам 1.6, во град троши 10, и не планирам да ставам..Но госишно со мојата кола не поминувам повеќе од 2000 км...Нема логика...
+ секогаш уживам во возењето...
Здравје боже наредна кола повторно бензинец, не помалку од 1.8л мотор...
Малку оффтопик
@ сите кои ги величаат DENSO свеќичките...
Од мое лично искуство, Denso се свекици кои не ми оставија впечаток, напротив, ми оставија негативен впечаток...Не сум ги купил од МКД, туку од Австрија, значи да се фалц не се, а после 3000 км пробија...Возени на една обична застава 101... Во споредба со нив, Champion N9YC никогаш не ми затаија. По препорака на продавачот дека Denso се подобар избор од N9YC, слепо му поверував и се сомневав...Испадна дека инстикт ме никад невара. Не само за оваа туку и за милион други работи...
Сепак, можда ете, така се погодило на моето, но и на неколку други возила?
Моментално на мојата кола возам BERU, претходно возев Sagem како препорачани, но позадоволен сум од Beru-то....Сепак си има и разлика за бензин и плин...