Едно е да ти се јави проблем на 100 000км а другу е да ти свети check engine за време на тие 100 000км. На ново наместен плински системи со монтажа на тартарини проблемот го снема, а најнормално е дека ќе треба после поголема километража од ххх ххх КМ да се направи поскап сервис, тоа е факт, може ќе треба некоја мембрана, некое чистење на дизните или слично.
Муабетот ми беше да не се јавува торкирање, да не се јавува нестабилна работа, да не свети check engine итн.
Јас како што знам тартарини исполнува еуро6 норми, и има автоадаптација.
Друга работа која е многу битна според мене е штелувањето, кое кај некои системи се врши во место додека кај некои системи се врши во возење, колата не се однесува исто во место и во возење.
Јас само го споделувам своето мислење и сознание, и зборувам што сум видел...
Томи и јас да чукнам во дрво сега за сега е супер, ништо немам чепнато а имам поминато 6000км