Автор Тема: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style  (Прочитано 13565 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #1 на: 05 Декември 2012, 11:49:44 am »
Возилото е страшно добро. Само моторот 1.4 нечини за да се добие поубав впечаток.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #2 на: 05 Декември 2012, 11:55:00 am »
touchscreen i flash?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен DENDE - ARTEONED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5692
  • Formerly Lancered recently Arteoned!
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #3 на: 05 Декември 2012, 12:15:03 pm »
Mnogu interesna vnatresnost.


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #4 на: 05 Декември 2012, 12:15:54 pm »
Реално, колава би била одлична со 1.6 CRDi со 130 коњчиња. Некои посебни забелешки немам, колата е едноставно импресивна. Материјалите во ентериерот се супер, fit & finish е на завидно ниво. Би сакал кочниците малку посилно да грабаа, ама тоа е веќе ствар на навика. Прегледноста е малку ограничена кон задниот дел, ама камерата брка работа.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14879
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #5 на: 05 Декември 2012, 13:52:33 pm »
Голем чекор напред за Киа.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #6 на: 05 Декември 2012, 13:53:54 pm »
Реално, колава би била одлична со 1.6 CRDi со 130 коњчиња. Некои посебни забелешки немам, колата е едноставно импресивна. Материјалите во ентериерот се супер, fit & finish е на завидно ниво. Би сакал кочниците малку посилно да грабаа, ама тоа е веќе ствар на навика. Прегледноста е малку ограничена кон задниот дел, ама камерата брка работа.

apsolutno. Vaka e kola na koja i nedostasuva karakter i ne pravi kef. So dobar motor ke bide kompleten paket..za tie sto se spremni da doplatat 3000 evra.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #7 на: 05 Декември 2012, 13:54:43 pm »
Да, баш толку е разликата, според мене неоправдано голема.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #8 на: 05 Декември 2012, 13:59:28 pm »
premnogu!


no, me interesira sto e so voznjata? kruta li e, sporedi so golfot i noviot i stariot I30.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4066
  • MadaFunker
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #9 на: 05 Декември 2012, 14:01:24 pm »
Mnogu interesna vnatresnost.



Ептен ме бендиса, ама па и за тие пари треба да е џам.
New blood of old school

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #10 на: 05 Декември 2012, 14:15:19 pm »
premnogu!
no, me interesira sto e so voznjata? kruta li e, sporedi so golfot i noviot i stariot I30.

Вожњата е ок. Ни премногу меко, ни премногу тврдо. Се поднавалува повеќе во кривини, ама не драстично, и ништо повеќе од она што би очекувал еден градски хечбек без никакви спортски претензии да се навалува. Воглавно е комотно и тивко.

Голфот (според мене барем) е подобро дампиран и помалку пренесува вибрации. Со стариот i30 не би можел да споредам пошто било је то давно, а со новиот се тука некаде, на крају краева, истата платформа е. Кај Сидот е многу поприметлива звучната изолација и подобрата завршна обработка и материјали.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44588
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #11 на: 05 Декември 2012, 14:18:37 pm »
На КИА-ва реално у таа цена и` фалат само ксенон светла (Дени затоа не ја сликал со упалени предни светла - изглеа жутица го фаќа од жути светла) :D Бензинскиот мотор е пристоен, не знам кои се следни понуди на бензинци, ама ако улета некој турбо бензинец, има да биде дури и брзо ауто!

Аутото е ептен „на место“. Кој сака да купува во тој сегмент, нека не ја заобиколува КИА!
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #12 на: 05 Декември 2012, 14:40:52 pm »
На КИА-ва реално у таа цена и` фалат само ксенон светла (Дени затоа не ја сликал со упалени предни светла - изглеа жутица го фаќа од жути светла) :D Бензинскиот мотор е пристоен, не знам кои се следни понуди на бензинци, ама ако улета некој турбо бензинец, има да биде дури и брзо ауто!

Аутото е ептен „на место“. Кој сака да купува во тој сегмент, нека не ја заобиколува КИА!
Автомобилот е ОДЛИЧНО подготвен за ксенон. Проекторите имаат HID зарез и се што треба е да се достават трафоа и HID сијалици. Никаква потреба нема од доплаќање на 1000+ евра за Xenon. Многу позитивно!!!

Предните фарови имаат корнеринг лајтс функција која е страшно глупава (како и повеќето корнеринг лајтс). И се пали додатна сијалица во фарот која свети на страна. Страшно глупаво... Ама ај.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44588
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #13 на: 05 Декември 2012, 14:44:13 pm »
Затоа реков  „во таа цена“. Таман работа, некој за КИА да доплаќа за ксенони. Може да проба да се исценка за кенсони - на пример :) Бидејќи колата е одлично опремена, со сите практични електрично-електронски помагала кои се од некоја важност за комоција при возење, ксеноните би дошле како cherry on top.  Во таа цена.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #14 на: 05 Декември 2012, 16:41:49 pm »
Цената е најверојатно таква поради тоа што е ептен тазе модел. Доста интересно делува Киава, ми се допаѓа ентериерот и предниот дел, задниот дел и страничниот дел што иде кон задниот дел ми се малку чудни, но се е ствар на навика, ќе почекам да ја видам во живо. Браво за Киа, направиле добар играч за натпреварување во таа класа, само пак бе ценава ми боде некако очи.