Автор Тема: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style  (Прочитано 12239 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #1 на: 05 Декември 2012, 11:49:44 am »
Возилото е страшно добро. Само моторот 1.4 нечини за да се добие поубав впечаток.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #2 на: 05 Декември 2012, 11:55:00 am »
touchscreen i flash?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5542
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #3 на: 05 Декември 2012, 12:15:03 pm »
Mnogu interesna vnatresnost.

Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #4 на: 05 Декември 2012, 12:15:54 pm »
Реално, колава би била одлична со 1.6 CRDi со 130 коњчиња. Некои посебни забелешки немам, колата е едноставно импресивна. Материјалите во ентериерот се супер, fit & finish е на завидно ниво. Би сакал кочниците малку посилно да грабаа, ама тоа е веќе ствар на навика. Прегледноста е малку ограничена кон задниот дел, ама камерата брка работа.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #5 на: 05 Декември 2012, 13:52:33 pm »
Голем чекор напред за Киа.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #6 на: 05 Декември 2012, 13:53:54 pm »
Реално, колава би била одлична со 1.6 CRDi со 130 коњчиња. Некои посебни забелешки немам, колата е едноставно импресивна. Материјалите во ентериерот се супер, fit & finish е на завидно ниво. Би сакал кочниците малку посилно да грабаа, ама тоа е веќе ствар на навика. Прегледноста е малку ограничена кон задниот дел, ама камерата брка работа.

apsolutno. Vaka e kola na koja i nedostasuva karakter i ne pravi kef. So dobar motor ke bide kompleten paket..za tie sto se spremni da doplatat 3000 evra.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #7 на: 05 Декември 2012, 13:54:43 pm »
Да, баш толку е разликата, според мене неоправдано голема.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #8 на: 05 Декември 2012, 13:59:28 pm »
premnogu!


no, me interesira sto e so voznjata? kruta li e, sporedi so golfot i noviot i stariot I30.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
  • MadaFunker
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #9 на: 05 Декември 2012, 14:01:24 pm »
Mnogu interesna vnatresnost.



Ептен ме бендиса, ама па и за тие пари треба да е џам.
New blood of old school

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #10 на: 05 Декември 2012, 14:15:19 pm »
premnogu!
no, me interesira sto e so voznjata? kruta li e, sporedi so golfot i noviot i stariot I30.

Вожњата е ок. Ни премногу меко, ни премногу тврдо. Се поднавалува повеќе во кривини, ама не драстично, и ништо повеќе од она што би очекувал еден градски хечбек без никакви спортски претензии да се навалува. Воглавно е комотно и тивко.

Голфот (според мене барем) е подобро дампиран и помалку пренесува вибрации. Со стариот i30 не би можел да споредам пошто било је то давно, а со новиот се тука некаде, на крају краева, истата платформа е. Кај Сидот е многу поприметлива звучната изолација и подобрата завршна обработка и материјали.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #11 на: 05 Декември 2012, 14:18:37 pm »
На КИА-ва реално у таа цена и` фалат само ксенон светла (Дени затоа не ја сликал со упалени предни светла - изглеа жутица го фаќа од жути светла) :D Бензинскиот мотор е пристоен, не знам кои се следни понуди на бензинци, ама ако улета некој турбо бензинец, има да биде дури и брзо ауто!

Аутото е ептен „на место“. Кој сака да купува во тој сегмент, нека не ја заобиколува КИА!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #12 на: 05 Декември 2012, 14:40:52 pm »
На КИА-ва реално у таа цена и` фалат само ксенон светла (Дени затоа не ја сликал со упалени предни светла - изглеа жутица го фаќа од жути светла) :D Бензинскиот мотор е пристоен, не знам кои се следни понуди на бензинци, ама ако улета некој турбо бензинец, има да биде дури и брзо ауто!

Аутото е ептен „на место“. Кој сака да купува во тој сегмент, нека не ја заобиколува КИА!
Автомобилот е ОДЛИЧНО подготвен за ксенон. Проекторите имаат HID зарез и се што треба е да се достават трафоа и HID сијалици. Никаква потреба нема од доплаќање на 1000+ евра за Xenon. Многу позитивно!!!

Предните фарови имаат корнеринг лајтс функција која е страшно глупава (како и повеќето корнеринг лајтс). И се пали додатна сијалица во фарот која свети на страна. Страшно глупаво... Ама ај.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #13 на: 05 Декември 2012, 14:44:13 pm »
Затоа реков  „во таа цена“. Таман работа, некој за КИА да доплаќа за ксенони. Може да проба да се исценка за кенсони - на пример :) Бидејќи колата е одлично опремена, со сите практични електрично-електронски помагала кои се од некоја важност за комоција при возење, ксеноните би дошле како cherry on top.  Во таа цена.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: KIA Cee'd 1.4 EX Style
« Одговори #14 на: 05 Декември 2012, 16:41:49 pm »
Цената е најверојатно таква поради тоа што е ептен тазе модел. Доста интересно делува Киава, ми се допаѓа ентериерот и предниот дел, задниот дел и страничниот дел што иде кон задниот дел ми се малку чудни, но се е ствар на навика, ќе почекам да ја видам во живо. Браво за Киа, направиле добар играч за натпреварување во таа класа, само пак бе ценава ми боде некако очи.