Работата е, што дури и да ти се погоди „лемон“, добриот производител ќе се труди со сета сила да те задржи како клиент и да ги реши сите твои проблеми во најкус рок. Кога ќе отидеш кај конкуренцијата, само среќа може да те спаси да не ти се погоди некој проблем. И откако евентуално неизбежно ќе те стрефи, моли се на бога за решавање на истиот. Тоа е разликата помеѓу добар и лош продукт. Не е само дефект како настан кој ти го нарушил уживањето во продуктот. Туку целиот третман, од откривање до решавање на истиот. На крајот на краиштата, типот пробал уште 10-тина други поршеа дур неговото било на сервис. Вредност +. Кога ќе отиде кај конкуренцијата, веројатно ќе му даат Nisan Note, наместо друго GTR...