Автор Тема: Совет при купување половен автомобил - караван  (Прочитано 15164 пати)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1038
  • Best Motors Worldwide
Одг: Совет при купување половен автомобил - караван
« Одговори #45 на: 11 Септември 2017, 14:43:07 pm »
spored pisuvanja na razno razni internet forumi koi ja obrabotuvaat taa problematika so lancceto na n47 motorot najgolem faktor ako ne i najbiten se prepishanite longlife intervali od 30.000km i 5w30 masloto kako i stop/go automatikot dokolku e vgraden. kolite so automatic menjacc skoro i da ne se pogodeni pretezzno manuelcite.

istiot toj problem ne se javuva samo kaj bmw, nego i kaj motorite na vw/audi/seat/skoda  pogotovo TSFI motorite, kade vo cela pismena statija e ustanoveno deka priccinita za problemite so lanecot se longlife intervalite i 5w30 masloto, koe e striktno propishano da se zadrzzat vrednostite za zagaduvanja i potroshnja na motoroite. (normalno samo teoretski).
Според пишувањата и на овој форум, мораш да спушташ кола веднаш штом ја купиш, ГМО е штетно и дело на масоните, 1.6 турбо дизел во семејно ауто нечини зошто не влечело итн итн.
Незнам за каква писмена статија збориш и што ти значи тоа, причината за проблемите на тси мотори со ланецот е една (и кај 1.4 и кај 2.0 тси)
https://redlinespeedworx.com/2-0t-tsi-timing-chain-failure/ (затегачот). Ова највеќе го имаше кај голф 5 тси и пораните верзии кај 6-ка.
И на овој форум исто така можеш да се едуцираш http://forum.carclub.mk/index.php/topic,17514.45.html
vidi u princip mene toa so audi/vw ne me interesira i ne sum se zadlaboccil niti pak sakam,
http://www.a3quattro.de/index.php?page=Thread&threadID=6148

tuka detalno e opishano sto kako i na kraj conclusio deka e od longlife intervalite i masloto 5w30: direktno od izvorot od germanski korisnici koi detalno ja imaat razraboteno tematiakta

http://www.a3quattro.de/pdf/Bericht_VR6_3-2_Kettentrieb_onlineVers.pdf

na poslednata strana kako alternativa gi nudat povolni  opcii  da se izbegene 5w30

Линков што го даде, е исто ако јас тврдам дека хамбургерот во кинг бургер е најдобар а ти дадам линк дека луѓе од седмица добиле тровање.

Незнам дали се правиш со сила мутав, ама цел документ е за 3.2 В6 моторот. Ние овде правиме муабет за тси, не? Ако ме држи добро моето сеќавање, 3.2 моторот беше многу порано на пазарот изглезен од кога излегоа лонг лајф интервали итн. Добар линк ама си ја утнал малце. Тси моторите веројатно имаат повеќе сличност со 1.5 дци отколку со овој 3.2 што си го постирал.

izvini gospodine no mnogu si resistenten na informacii, nikoj ne se pravi mutav niti pak delam jas moe mislenje, jas sao sharuvav linkovi od germanski forum kade taa tema e detalno razdrobena a ne rekla kazala, samiot pdf file ima 157 strani mozzes da procitas, a vo glavniot prozor so crveni bukvi ti pishuva (iako e toa tema za v6 motorot): kako ti ke postapis so ovie informacii e tvoj problem.

Ovoj tekst e napisan so crveni bukvi odma na pocetokot: (duri i e staven link za pomalite motori kade sto se diskutira posebno i podetalno)

"Das erschreckende am Gesamtergebnis war, dass nicht nur der VR6-Motor betroffen war, sondern weitaus schlimmer, es trifft alle Motoren mit Steuerkette die im Longlife-Serviceintervall mit Ölen nach Longlife-Norm betrieben werden. Vornehmlich im Kurzstreckenbetrieb.
vo prevod: "Najuzzasno na krajniot rezultat beshe sto ne samo VR6 motor bese pogoden, nego uste postrasno, pogodeni se SITE motori so lanec koi se vo longlife servisen interval so maslo sprema longlife normata. Pretezzno vozeni na kratki relacii(se misli gradska vozznja).

Verstärkende Faktoren sind Turboaufladung und FSI-Technologie, wie sie viele 1,2 / 1,4 / 1,6 -Liter Aggregate besitzen.
(Otezznitelni faktori se motorite so turbine i FSI tehnologija kako sto se mnogu 1,2/1,4/1,6 agregatite).
Mit diesem Thema beschäftigen wir uns zu einem späteren Zeitpunkt genauer.
Die Problematik der kleinen aufgeladenen Motoren: (a eve go i linkot postiran vo glavniot prozor od vr6 temata kade sto se diskutira za pomalite motori)
http://www.a3quattro.de/index.php?page=Thread&threadID=6013

Die genauen Ursachen, und wie man die Steuerkettenlängung vermeidet, kann man im Bericht nachlesen."
(tocnite pricini i kako da se sprecci izdolzuvanjeto na prenosniot lanec, mozze da procitate vo slednata statija)

i sega doagas ti tuka bez da ja procitas taa statija i zboruvas za hamburgeri... i ocekuvas aplauz ??? pa audi i vw ne se vozi sao vo MK, ako germancite ne se merodavni za toa pa koj kje e? postoi li vakva sliccna statiaj na makedonski jazik? kako mozzes ovie fakti da gi sveduvas na nivo na hamburgeri?


---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Совет при купување половен автомобил - караван
« Одговори #46 на: 11 Септември 2017, 15:28:26 pm »
spored pisuvanja na razno razni internet forumi koi ja obrabotuvaat taa problematika so lancceto na n47 motorot najgolem faktor ako ne i najbiten se prepishanite longlife intervali od 30.000km i 5w30 masloto kako i stop/go automatikot dokolku e vgraden. kolite so automatic menjacc skoro i da ne se pogodeni pretezzno manuelcite.

istiot toj problem ne se javuva samo kaj bmw, nego i kaj motorite na vw/audi/seat/skoda  pogotovo TSFI motorite, kade vo cela pismena statija e ustanoveno deka priccinita za problemite so lanecot se longlife intervalite i 5w30 masloto, koe e striktno propishano da se zadrzzat vrednostite za zagaduvanja i potroshnja na motoroite. (normalno samo teoretski).
Според пишувањата и на овој форум, мораш да спушташ кола веднаш штом ја купиш, ГМО е штетно и дело на масоните, 1.6 турбо дизел во семејно ауто нечини зошто не влечело итн итн.
Незнам за каква писмена статија збориш и што ти значи тоа, причината за проблемите на тси мотори со ланецот е една (и кај 1.4 и кај 2.0 тси)
https://redlinespeedworx.com/2-0t-tsi-timing-chain-failure/ (затегачот). Ова највеќе го имаше кај голф 5 тси и пораните верзии кај 6-ка.
И на овој форум исто така можеш да се едуцираш http://forum.carclub.mk/index.php/topic,17514.45.html
vidi u princip mene toa so audi/vw ne me interesira i ne sum se zadlaboccil niti pak sakam,
http://www.a3quattro.de/index.php?page=Thread&threadID=6148

tuka detalno e opishano sto kako i na kraj conclusio deka e od longlife intervalite i masloto 5w30: direktno od izvorot od germanski korisnici koi detalno ja imaat razraboteno tematiakta

http://www.a3quattro.de/pdf/Bericht_VR6_3-2_Kettentrieb_onlineVers.pdf

na poslednata strana kako alternativa gi nudat povolni  opcii  da se izbegene 5w30

Линков што го даде, е исто ако јас тврдам дека хамбургерот во кинг бургер е најдобар а ти дадам линк дека луѓе од седмица добиле тровање.

Незнам дали се правиш со сила мутав, ама цел документ е за 3.2 В6 моторот. Ние овде правиме муабет за тси, не? Ако ме држи добро моето сеќавање, 3.2 моторот беше многу порано на пазарот изглезен од кога излегоа лонг лајф интервали итн. Добар линк ама си ја утнал малце. Тси моторите веројатно имаат повеќе сличност со 1.5 дци отколку со овој 3.2 што си го постирал.

izvini gospodine no mnogu si resistenten na informacii, nikoj ne se pravi mutav niti pak delam jas moe mislenje, jas sao sharuvav linkovi od germanski forum kade taa tema e detalno razdrobena a ne rekla kazala, samiot pdf file ima 157 strani mozzes da procitas, a vo glavniot prozor so crveni bukvi ti pishuva (iako e toa tema za v6 motorot): kako ti ke postapis so ovie informacii e tvoj problem.

Ovoj tekst e napisan so crveni bukvi odma na pocetokot: (duri i e staven link za pomalite motori kade sto se diskutira posebno i podetalno)

"Das erschreckende am Gesamtergebnis war, dass nicht nur der VR6-Motor betroffen war, sondern weitaus schlimmer, es trifft alle Motoren mit Steuerkette die im Longlife-Serviceintervall mit Ölen nach Longlife-Norm betrieben werden. Vornehmlich im Kurzstreckenbetrieb.
vo prevod: "Najuzzasno na krajniot rezultat beshe sto ne samo VR6 motor bese pogoden, nego uste postrasno, pogodeni se SITE motori so lanec koi se vo longlife servisen interval so maslo sprema longlife normata. Pretezzno vozeni na kratki relacii(se misli gradska vozznja).

Verstärkende Faktoren sind Turboaufladung und FSI-Technologie, wie sie viele 1,2 / 1,4 / 1,6 -Liter Aggregate besitzen.
(Otezznitelni faktori se motorite so turbine i FSI tehnologija kako sto se mnogu 1,2/1,4/1,6 agregatite).
Mit diesem Thema beschäftigen wir uns zu einem späteren Zeitpunkt genauer.
Die Problematik der kleinen aufgeladenen Motoren: (a eve go i linkot postiran vo glavniot prozor od vr6 temata kade sto se diskutira za pomalite motori)
http://www.a3quattro.de/index.php?page=Thread&threadID=6013

Die genauen Ursachen, und wie man die Steuerkettenlängung vermeidet, kann man im Bericht nachlesen."
(tocnite pricini i kako da se sprecci izdolzuvanjeto na prenosniot lanec, mozze da procitate vo slednata statija)

i sega doagas ti tuka bez da ja procitas taa statija i zboruvas za hamburgeri... i ocekuvas aplauz ??? pa audi i vw ne se vozi sao vo MK, ako germancite ne se merodavni za toa pa koj kje e? postoi li vakva sliccna statiaj na makedonski jazik? kako mozzes ovie fakti da gi sveduvas na nivo na hamburgeri?



Фала ти што сподели тука со нас на форумов статија за лонг лајф уље и неговата улога во мотори со фси технологија. Тука правиме муабет за бмв еуро 5 и 6 мотори со турбо и за тси бензиски мотори исто така со турбо, еуро 5 и 6. Слободно сподели слична таква статија ако најдеш во врска со овие мотори. Сите слики во статијата со стотици страни е за 3.2 В6 ФСИ!!!

Ти ако возиш лонг лајф уље а претежно возиш градска вожња со незагреан мотор и уље, тогаш не се секирај некој мислел и на тоа. Има сензор за уље кој што неретко го скратува сервисниот интервал на пола, односно 15.000 км. Ако јас возам лонг лајф или било какво уље и претежно возам во град во отежнати услови и менувам на 15.000км тогаш нема да имаш проблеми.

Јас ти постирав исто така линк за проблемот со затегачи на тси мотори, повторно ти постираш линкови за фси и шириш дезинформации.

Понтата ми е, не пишувај работи кои што како мислење ги прениачуваш во факти без апсолутно никаква поткрепа и уште полошо со пуштање линкови кои што темата на муабетот нема апсолутно никаква врска со тси.

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,17514.45.html
https://redlinespeedworx.com/2-0t-tsi-timing-chain-failure/

Еве ти и германски пошто многу сакаш https://www.motor-talk.de/forum/bitte-dringend-um-hilfe-steuerkette-wechseln-1-4-tsi-122-ps-t5378414.html
« Последно менување: 11 Септември 2017, 15:33:49 pm vlatko.klp »

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Совет при купување половен автомобил - караван
« Одговори #47 на: 11 Септември 2017, 21:51:52 pm »
Пример издувната грана пука кај 530d постојано и треба лиена да се става од E39.
Кај моделот со 231кс е лиена. Кај моделите со 218кс е од некаков композит.
Немам проверено кај мене, баш ќе видам.
Гледав на нет онака најчести проблеми и ова беше посочено. Па земаат од E39 монтираат или порачуваат лиени од Ebay.
Летово стариот ја менуваше на х5. Пола мотор го растурија за да ја извадат.
Околу 20000 за промена со гусана кај Даим.
Скоро нема 3.0 218 што останал до фабричката грана.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: Совет при купување половен автомобил - караван
« Одговори #48 на: 12 Септември 2017, 13:17:27 pm »
Кај BMW-ава, се е 20 000...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Совет при купување половен автомобил - караван
« Одговори #49 на: 12 Септември 2017, 13:58:58 pm »
... и е токму тоа што човек треба да го има предвид кога купува премиум возило.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.