Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 373957 пати)

Отсутен Кољо

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
    • MVP Ring
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1935 на: 22 Октомври 2024, 08:44:25 am »
Имам проблем како и членот погоре, на ладен старт колата вергла 3-4 секунди за да запали. Проблемот е што пушта плин од некаде и го полни моторот со плин.

Мириса на плин кога ќе го отворам капачето за уље. Колата нема мака со палење ако плинот е исклучен од боца.

Проблемов е поизразен зимно време.

Неможам да одам до Битола и да ја оставам колата во плинмонт, ја користиме двајца и ми треба да е на располагање. А Охрид неможам да најдам некој што работи со плин.

Ја ставив на дијагностика и само оваа грешка беше зачувана во компјутерот: S111 - Gas temperature too cool

Да додадам дека и во возење знае понекогаш да се исклучи плинот сам, па и од таму е таа грешка. Нема воздух во системот а работна температура на пунтото ми е од 80 до 90 степени, сменет е и термостатот.

Вкупно на плин е возена нешто над 4000 часа според Ловато софтверот.

Мое мислење е дека пушта расплињачата па треба да се репарира. Ова можам и сам да го направам. Но ме мачи и друго, да не пушта од дизните па пак да останам со истиот проблем.

Дизните се по гласни зимен период, незнам дали е ова нормално.

Има некој начин како да дијагностицирам дека проблемот навистина е расплињачата?


Sent from my A001LG using Tapatalk


Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5009
  • The Spartan General
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1936 на: 22 Октомври 2024, 09:04:19 am »
Greskata e mnogu logicna. Do rasplinjacata doagja plinot vo tecna sostojba, tamu so pomos na toplinata od razladnata tecnost se pretvora vo gas i odi vo diznite. (Razladnata tecnost sprecuva da ima smrznuvanje na/okolu rasplinjacata i crevata okolu nea).

Prasanjeto e poveke, dali filterite/rasplinjacata i crevata do nea se vo ispravna sostojba i pravilno funkcioniraat vo pretvoranjeto na plinot od tecnost vo gas ( i dali odi dovolno toplina do rasplinjacata da moze da raboti kontinuirano). Najlesno e da probas so druga rasplinjaca i da vidis dali istoto ke go pravi ako veke moras sam da si ja sreduvas.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1937 на: 22 Октомври 2024, 09:13:09 am »
Имам проблем како и членот погоре, на ладен старт колата вергла 3-4 секунди за да запали. Проблемот е што пушта плин од некаде и го полни моторот со плин.

Мириса на плин кога ќе го отворам капачето за уље. Колата нема мака со палење ако плинот е исклучен од боца.

Проблемов е поизразен зимно време.

Неможам да одам до Битола и да ја оставам колата во плинмонт, ја користиме двајца и ми треба да е на располагање. А Охрид неможам да најдам некој што работи со плин.

Ја ставив на дијагностика и само оваа грешка беше зачувана во компјутерот: S111 - Gas temperature too cool

Да додадам дека и во возење знае понекогаш да се исклучи плинот сам, па и од таму е таа грешка. Нема воздух во системот а работна температура на пунтото ми е од 80 до 90 степени, сменет е и термостатот.

Вкупно на плин е возена нешто над 4000 часа според Ловато софтверот.

Мое мислење е дека пушта расплињачата па треба да се репарира. Ова можам и сам да го направам. Но ме мачи и друго, да не пушта од дизните па пак да останам со истиот проблем.

Дизните се по гласни зимен период, незнам дали е ова нормално.

Има некој начин како да дијагностицирам дека проблемот навистина е расплињачата?


Sent from my A001LG using Tapatalk
Elektroventilite rabotat li? Trgni cekor po cekor

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен Кољо

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
    • MVP Ring
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1938 на: 22 Октомври 2024, 09:33:59 am »
Greskata e mnogu logicna. Do rasplinjacata doagja plinot vo tecna sostojba, tamu so pomos na toplinata od razladnata tecnost se pretvora vo gas i odi vo diznite. (Razladnata tecnost sprecuva da ima smrznuvanje na/okolu rasplinjacata i crevata okolu nea).

Prasanjeto e poveke, dali filterite/rasplinjacata i crevata do nea se vo ispravna sostojba i pravilno funkcioniraat vo pretvoranjeto na plinot od tecnost vo gas ( i dali odi dovolno toplina do rasplinjacata da moze da raboti kontinuirano). Najlesno e da probas so druga rasplinjaca i da vidis dali istoto ke go pravi ako veke moras sam da si ja sreduvas.
Па цревата се жешки, не би требало да има проблем со топлина.

Филтрите сам ги сменав пред 6 месеци, порачани се и монтирани по сериски број на расплињачата. Проблемот го имаше и пред да ги сменам, така да ке ги исклучам и нив.

Најлесно ми е да пробам со кит за репарирање, кошта околу 30 евра на ибеј, ја гледав процедурата и можам да го направам.

Sent from my A001LG using Tapatalk


Отсутен Кољо

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
    • MVP Ring
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1939 на: 22 Октомври 2024, 09:34:20 am »
Имам проблем како и членот погоре, на ладен старт колата вергла 3-4 секунди за да запали. Проблемот е што пушта плин од некаде и го полни моторот со плин.

Мириса на плин кога ќе го отворам капачето за уље. Колата нема мака со палење ако плинот е исклучен од боца.

Проблемов е поизразен зимно време.

Неможам да одам до Битола и да ја оставам колата во плинмонт, ја користиме двајца и ми треба да е на располагање. А Охрид неможам да најдам некој што работи со плин.

Ја ставив на дијагностика и само оваа грешка беше зачувана во компјутерот: S111 - Gas temperature too cool

Да додадам дека и во возење знае понекогаш да се исклучи плинот сам, па и од таму е таа грешка. Нема воздух во системот а работна температура на пунтото ми е од 80 до 90 степени, сменет е и термостатот.

Вкупно на плин е возена нешто над 4000 часа според Ловато софтверот.

Мое мислење е дека пушта расплињачата па треба да се репарира. Ова можам и сам да го направам. Но ме мачи и друго, да не пушта од дизните па пак да останам со истиот проблем.

Дизните се по гласни зимен период, незнам дали е ова нормално.

Има некој начин како да дијагностицирам дека проблемот навистина е расплињачата?


Sent from my A001LG using Tapatalk
Elektroventilite rabotat li? Trgni cekor po cekor

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk
Ова незнам како да го проверам

Sent from my A001LG using Tapatalk


Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1940 на: 23 Октомври 2024, 10:00:09 am »
Има некој начин како да дијагностицирам дека проблемот навистина е расплињачата?

По логика на начинот на кој функционира плинот, јас би го истестирал на следниот начин ако веќе сам би го детектирал проблемот.

Доводното црево што иде од расплињача према дизните, измегу е филтерот за течна фаза.

Откачи го тука тоа црево, дај контакт и види дали ке пушта плин.

И кога е ладна колата нели ти пали на бензин, запали ја на бензин да работи и провери дали ке пушта плин.
По секоја логика додека не префрли на плин не би требало тука да детектираш доток на плин.

Присутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1903
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1941 на: 23 Октомври 2024, 10:37:35 am »
Aман аман со тој плин проклет да е денот кога луѓето се излажаа испоупропастија красни коли.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1942 на: 23 Октомври 2024, 12:56:10 pm »
I za plin li si strucnjak ..papapa

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен Кољо

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
    • MVP Ring
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1943 на: 24 Октомври 2024, 10:16:48 am »
Има некој начин како да дијагностицирам дека проблемот навистина е расплињачата?

По логика на начинот на кој функционира плинот, јас би го истестирал на следниот начин ако веќе сам би го детектирал проблемот.

Доводното црево што иде од расплињача према дизните, измегу е филтерот за течна фаза.

Откачи го тука тоа црево, дај контакт и види дали ке пушта плин.

И кога е ладна колата нели ти пали на бензин, запали ја на бензин да работи и провери дали ке пушта плин.
По секоја логика додека не префрли на плин не би требало тука да детектираш доток на плин.
Не ми текна на ова, ке пробам викендов. Не ни мора колата да е запалена или да дадам контакт, пушта плин во моторот додека е згасната.

Sent from my A001LG using Tapatalk


Отсутен Кољо

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
    • MVP Ring
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1944 на: 27 Октомври 2024, 10:29:14 am »
Мислам дека го најдов проблемот. Го тргнав вакум цревото кај расплињачата и од тука пушта плин.

Че порачам сега кит за репарирање па ке пишам дали е среден проблемот или не.

Sent from my A001LG using Tapatalk


Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5713
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1945 на: 05 Ноември 2024, 17:10:42 pm »
Искуство со Макплин за монтирање на Принс на ДИ возило?

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1946 на: 05 Ноември 2024, 20:54:42 pm »
Искуство со Макплин за монтирање на Принс на ДИ возило?
Jas ne bi

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен Кољо

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
    • MVP Ring
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1947 на: 09 Ноември 2024, 11:49:54 am »
Мислам дека го најдов проблемот. Го тргнав вакум цревото кај расплињачата и од тука пушта плин.

Че порачам сега кит за репарирање па ке пишам дали е среден проблемот или не.

Sent from my A001LG using Tapatalk
Да дадам апдејт на некого ке му се најде.

Се реши проблемот со китот за репарирање.

Ја заменив мембраната, гумицата на капакот, две гумици на вентилот, федерчето во вентилот, и филтерот. Ништо комплицирано, секој може сам да го направи. Најтешко е да се исчистат деловите бидеќи беа црни катран...

Се реши проблемот со ладен старт, сега пали како што треба. Но проблемот со рандом префрлање на бензин остана, мислам дека зеза сензорот за температура па дава лажно читање. Како и да е ова ретко се случува па мислам дека ке терам вака.

Sent from my A001LG using Tapatalk


Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 338
  • k24a3
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1948 на: 13 Ноември 2024, 11:30:36 am »
Мислам дека го најдов проблемот. Го тргнав вакум цревото кај расплињачата и од тука пушта плин.

Че порачам сега кит за репарирање па ке пишам дали е среден проблемот или не.

Sent from my A001LG using Tapatalk
Да дадам апдејт на некого ке му се најде.

Се реши проблемот со китот за репарирање.

Ја заменив мембраната, гумицата на капакот, две гумици на вентилот, федерчето во вентилот, и филтерот. Ништо комплицирано, секој може сам да го направи. Најтешко е да се исчистат деловите бидеќи беа црни катран...

Се реши проблемот со ладен старт, сега пали како што треба. Но проблемот со рандом префрлање на бензин остана, мислам дека зеза сензорот за температура па дава лажно читање. Како и да е ова ретко се случува па мислам дека ке терам вака.

Sent from my A001LG using Tapatalk



Браво за DIY! :)

Имав сличен проблем со тешко палење посебно на поладно време на сабајле, се реши исто така со промена на мембраната на расплињачата. Проблемот со рандом префрлување на бензин го имав исто така но во последно е намален/отстранет после посета на сервис кај шо позади на боцата додадоја некој клип за заштита на расплињачата. Исто така можи рандом да префрла на бензин ако му е дојдено времето за менвање на расплињача, како шо знам (барем за Ловато така ми имат кажано) возат околу 2000-2500 работни часа.