Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 467638 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #375 на: 11 Март 2011, 14:00:06 pm »
A muabetot za kubikazata ne da e bezveza, komotno moze istiot da se vodi, so toa sto namesto dizel da se zemi amerikanski benzinec. Amerikanskite benzinci imaat dvojno poveke kubici od evropksite.

Епа друга реална споредба не постои. Најточна споредба е да најдеш дизел и бензинец со исто коњи и ист обртен момент. Тогаш ќе си ја решиш заблудата.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #376 на: 11 Март 2011, 14:01:11 pm »
Nema zabluda.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #377 на: 11 Март 2011, 14:03:02 pm »
Za zal, no veke motor so 6 redni cilindri se isfrla od upotreba.
Не знам како си дошол до овој заклучок, но јас не верувам во тоа. 6-терецот има најдобра распределба во чекор и кај него моќноста која се добива на радилица е најрамномерна. Не за бадијала толку години не ги имаат исфрлено од употреба БМВ, Мерцедес и другите од фелата.

Околу тоа со целната група со стереотип дека бензинецот е за перформанси, а дизелот за економичнос, полека се разиви нова група која мислат дека сите бензински мотори се атмосферски и дека тоа е врвот на развојот на бензинците, како и дека дизелите ги престигнале и надминале технолошки воошто бензинските мотори. Точно е тоа дека многу се инвестираше во развој на технологија на дизелите и дека се одстранија многу нивни недостатоци, но за сметка нивната цена е повисока. За тоа време, бензинците некако беа ставени на пауза, но со појавувањето на сериските турбо-бензински мотори уште во почетните понуди на возилата за обични смртници веќе е извесно дека работите се сменети.
Допрва, ќе следи експанзија на развој на бензински турбо-мотори кои ќе се приближат до економичноста на турбо-дизелите, а ќе понудат поефитно производство, поефтино и поедноставно одржување, помали емисии и повеќе снага во однос на тежината и волуменот.

Чисто како насока, читни за мотрчето на Киаундаи од 1000 кубици кое годинава треба да се појави во некои модели. Не дека други немаат сериски турбо-бензинци, но фактот дека и Киаундаи се приклучи во друштвото значи дека во таа насока моментално се движи автомобилската индустрија.
« Последно менување: 11 Март 2011, 14:06:03 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #378 на: 11 Март 2011, 14:08:14 pm »
Za zal, no veke motor so 6 redni cilindri se isfrla od upotreba.
Не знам како си дошол до овој заклучок, но јас не верувам во тоа. 6-терецот има најдобра распределба во чекор и кај него моќноста која се добива на радилица е најрамномерна. Не за бадијала толку години не ги имаат исфрлено од употреба БМВ, Мерцедес и другите од фелата.

Околу тоа со целната група со стереотип дека бензинецот е за перформанси, а дизелот за економичнос, полека се разиви нова група која мислат дека сите бензински мотори се атмосферски и дека тоа е врвот на развојот на бензинците. Допрва, ќе следи експанзија на развој на бензински турбо-мотори кои ќе се приближат до економичноста на турбо-дизелите, а ќе понудат поефитно производство, поефтино и поедноставно одржување, помали емисии и повеќе снага во однос на тежината и волуменот.

Чисто како насока, читни за мотрчето на Киаундаи од 1000 кубици кое годинава треба да се појави во некои модели. Не дека други немаат сериски турбо-бензинци, но фактот дека и Киаундаи се приклучи во друштвото значи дека во таа насока моментално се движи автомобилската индустрија.

ne mora da mi go objasnuvas fenomenot na 6redni cilindri, dobro mi e poznat. NO, BMW go isfrli 2.0 sestakot i go zameni so cetiricilindarec pred nekolku godini. Odlicniot 3.2 L R6 vo M3 e zamenet so V8. Trendot na zamena na rednite 6ki ke prodozi, uste ednas - za zal. BMW bese najgolem podrzuvac i proizvoditel na redni seski.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #379 на: 11 Март 2011, 14:15:57 pm »
Za zal, no veke motor so 6 redni cilindri se isfrla od upotreba.
Не знам како си дошол до овој заклучок, но јас не верувам во тоа. 6-терецот има најдобра распределба во чекор и кај него моќноста која се добива на радилица е најрамномерна. Не за бадијала толку години не ги имаат исфрлено од употреба БМВ, Мерцедес и другите од фелата.

Околу тоа со целната група со стереотип дека бензинецот е за перформанси, а дизелот за економичнос, полека се разиви нова група која мислат дека сите бензински мотори се атмосферски и дека тоа е врвот на развојот на бензинците. Допрва, ќе следи експанзија на развој на бензински турбо-мотори кои ќе се приближат до економичноста на турбо-дизелите, а ќе понудат поефитно производство, поефтино и поедноставно одржување, помали емисии и повеќе снага во однос на тежината и волуменот.

Чисто како насока, читни за мотрчето на Киаундаи од 1000 кубици кое годинава треба да се појави во некои модели. Не дека други немаат сериски турбо-бензинци, но фактот дека и Киаундаи се приклучи во друштвото значи дека во таа насока моментално се движи автомобилската индустрија.

ne mora da mi go objasnuvas fenomenot na 6redni cilindri, dobro mi e poznat. NO, BMW go isfrli 2.0 sestakot i go zameni so cetiricilindarec pred nekolku godini. Odlicniot 3.2 L R6 vo M3 e zamenet so V8. Trendot na zamena na rednite 6ki ke prodozi, uste ednas - za zal. BMW bese najgolem podrzuvac i proizvoditel na redni seski.

Фала што ми го спомна. 325 си е уште тука и верувам ќе биде. Во бензинска и дизел варијанта. Јас се надевам на сегашнава 3ка да ја купам за 5-6 години на старо во 325 верзија и да трае едно 10 години. А за после тоа здравје боже. Значи од моја гледна точка редени шестаци има.
« Последно менување: 11 Март 2011, 14:19:07 pm Deni »

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #380 на: 11 Март 2011, 14:17:13 pm »

еве го колтот во 4та на велешко....

Филип, што машина е колтов? Искрено очекував повеке...

1.3 75 ks......

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #381 на: 11 Март 2011, 18:33:25 pm »
Филип, искрено за 1.3 75кс, и предпоставувам дека е и 8вентилец, убаво го качува Велешко брдо...

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #382 на: 11 Март 2011, 21:15:04 pm »
Филип, искрено за 1.3 75кс, и предпоставувам дека е и 8вентилец, убаво го качува Велешко брдо...

12 вентили е.......по 3 на клип.....многу тивок мотор.....за 1.3 и 75 кс одлично оде...и малце троше ........околу 9 и пол во град...на отворено оф 6 литри не мрда

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #383 на: 11 Март 2011, 23:01:08 pm »
Филип, искрено за 1.3 75кс, и предпоставувам дека е и 8вентилец, убаво го качува Велешко брдо...
Скоро како Корсата на ЛП

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #384 на: 12 Март 2011, 00:12:22 am »
Филип, искрено за 1.3 75кс, и предпоставувам дека е и 8вентилец, убаво го качува Велешко брдо...

12 вентили е.......по 3 на клип.....многу тивок мотор.....за 1.3 и 75 кс одлично оде...и малце троше ........околу 9 и пол во град...на отворено оф 6 литри не мрда
12ka e? За мерак. Многу сакам 12 вентилци.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #385 на: 12 Март 2011, 12:41:31 pm »
Интересно е што кога ќе постира некој клипче дека бензинецот е побрз од дизелот, одма се бара оправдување, не знаел да вози дизелашот, сецнал, кивнал...
А кога е обратно тогаш е во ред.
Гледам пак муабетов прешол во бензин VS дизел, со оглед дека таа тема е затворена :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #386 на: 12 Март 2011, 13:02:02 pm »
Тогаш Филип, ептен убаво ти иде... за 1.3... а потрошувачклата е тука некаде и кај мене... околу 10 во град... со 1.3 гти

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #387 на: 12 Март 2011, 15:22:21 pm »
Тогаш Филип, ептен убаво ти иде... за 1.3... а потрошувачклата е тука некаде и кај мене... околу 10 во град... со 1.3 гти

јас барав со 1.6 мотор...но не најдов зачуван колт со тој мотор....тој е 90кс...потрошњата во град му иста како 1.3 ...и е многу брз....но тоа е....тој пак на отворено троше повише.........но не е проблем...барав цела дупница софија и не можев да најдам.....и го земав овој....ко нов е.....на 120 не се слуша моторот.....

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #388 на: 12 Март 2011, 15:31:13 pm »
Епа и кеиф и трошење тоа ти е као плус и минус... 

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #389 на: 12 Март 2011, 17:01:34 pm »
Бев денес до клиника, докоторот и даде еден мал коктел инфузија на мазгата. Па ај едно тазе видео од мене и лепо друштво:



Ум шо идит отпосле не јет ум!