Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 466803 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #345 на: 11 Март 2011, 08:47:03 am »
Vo direktna sporedba na 2 golfa so 170ks benzin i dizel, od 100-200km, dizelot bese 10 sekundi pobrz.  Ovde nesto ne stima.
Ова си бара снимка, некако...

Benzince TSI 170ks

Dizelas TDI 170ks
на 8 та секунда и двата возаt 100кмх, со тоа што дизелот забрзува до 200кмх на 30тата секунда, бензинецот на 40тата



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #346 на: 11 Март 2011, 09:19:16 am »
Патишта, неможам да ги видам видеата бидејќи се блокирани од серверот на работа. Како и да е, ти упорно правиш споредби според декларираната максимална снага. За промена земи спореди турбо-бензинец и турбо-дизел со слична зафатнина и тежина.

BTW, и со брзините, пак упорно споредуваш 4-та со 4-та. Еве конкретно, тестиравме некои ствари на мојата Мазда и ја возевме 200 во 4-та. Идеше и повеќе, ама веќе бевме во црвено и ја држев на 7000-7100 вртежи. Колку ти иде тебе корсата во 4-та?
« Последно менување: 11 Март 2011, 09:21:11 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #347 на: 11 Март 2011, 09:38:39 am »
Ti celis na zabrzuvanje, jas nakaj elasticnost.

E vo gorniot primer se zapazeni dvata tvoi uslovi: i dvata se turbo motori so ista snaga, i so sporedbata ne stanuva zbor za elasticnost tuku za maksimalno zabrzuvanje, znaci cedenje na site brzini do crveno.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #348 на: 11 Март 2011, 10:41:45 am »

еве го колтот во 4та на велешко....

Филип, што машина е колтов? Искрено очекував повеке...

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #349 на: 11 Март 2011, 11:05:16 am »
Ti celis na zabrzuvanje, jas nakaj elasticnost.

E vo gorniot primer se zapazeni dvata tvoi uslovi: i dvata se turbo motori so ista snaga, i so sporedbata ne stanuva zbor za elasticnost tuku za maksimalno zabrzuvanje, znaci cedenje na site brzini do crveno.

Ti na nisto ne celis, od kaj da znam sto kako so ovie koli, imam samo kilometrazi pred faca i kao zabrzuvaat, daj konkreten primer kako mojot klip sto go prativ.
Sepak da se vratam na tvoive klipovi, golf sekogas ciljaat podobri da bidat dizelite zatoa ne me cudi.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #350 на: 11 Март 2011, 11:08:42 am »

еве го колтот во 4та на велешко....
Филип, што машина е колтов? Искрено очекував повеке...

Мислам дека е 1.3 75кс така да и тоа е добро ......

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #351 на: 11 Март 2011, 11:15:30 am »
Колтов изненадува , во позитивна смисла...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #352 на: 11 Март 2011, 11:19:01 am »
Ti celis na zabrzuvanje, jas nakaj elasticnost.
Секој цели кон еластичност. Кај бензинците е помала, кај дизелеите е поголема благодарение на големиот вртежен момент. И покрај тоа сето зависи од преносот на возилото и брзината на движење. Всушност токму затоа и постои преносот, за кога ќе има потреба од претицање/забрзување да се одбере најсоодветната брзина. Кај сите возила брзините се битни, најбитни кај атмосферците, потоа кај турбашите.

Цитат
E vo gorniot primer se zapazeni dvata tvoi uslovi: i dvata se turbo motori so ista snaga, i so sporedbata ne stanuva zbor za elasticnost tuku za maksimalno zabrzuvanje, znaci cedenje na site brzini do crveno.
Не знам на кој јазик да преведам за да ме разбереш. Или како да се изразам. Цело време за избор како референтна точка ја земаш ДЕКЛАРИРАНАТА максимална снага на моторите, која пак не е реална максимална снага. Најмалку од се значи дека моторот е толку моќен, бидејќи таа моќност ја има само во една точка, која се наоѓа многу далеку од реалното возење. Во останатите точки, односно при помали и поголеми вртежи од оние кога моќноста е најголема, моторите имаат помала моќност и во најголем дел таа е драстично помала. Затоа дебилна е споредбата која ја правиш помеѓу две возила со иста декларирана максимална моќност, а мотори кои работат на различен принцип и на кои се различни карактеристиките на моќност и вртежен момент. Потоа тука следи менувачот, односно редукторот со различни степени на преносни односи, па механичките загуби кои се различни кај различни мотори и менувачи, масата и останатите физчки карактеристики.

И ти реков избери возила чии мотори:
- Имаат слична зафатнина. Под зафатнина се мисли на волуменот во цилиндрите во кој се вбризгува смесата од воздух и гориво. Не се мисли на фиктивната бројката од проспектот именувана како максимална снага на мотор.
- Имаат слична тежина

Ако можеш да најдеш исти возила ќе биде најубаво, поради останатите физички карактеристики.

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #353 на: 11 Март 2011, 11:29:08 am »
Vo direktna sporedba na 2 golfa so 170ks benzin i dizel, od 100-200km, dizelot bese 10 sekundi pobrz.  Ovde nesto ne stima.
Ова си бара снимка, некако...

Benzince TSI 170ks

Dizelas TDI 170ks
на 8 та секунда и двата возаt 100кмх, со тоа што дизелот забрзува до 200кмх на 30тата секунда, бензинецот на 40тата



Убава споредба. Тоа е тоа. Јас гледам дека се скоро исти до 180 и после закаснува бензинот, како да се сецнал возачот. 100-180 се многу блиску.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #354 на: 11 Март 2011, 11:32:32 am »
Па можда и се сецнал..

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #355 на: 11 Март 2011, 11:51:48 am »
Не знам на кој јазик да преведам за да ме разбереш. Или како да се изразам. Цело време за избор како референтна точка ја земаш ДЕКЛАРИРАНАТА максимална снага на моторите, која пак не е реална максимална снага. Најмалку од се значи дека моторот е толку моќен, бидејќи таа моќност ја има само во една точка, која се наоѓа многу далеку од реалното возење. Во останатите точки, односно при помали и поголеми вртежи од оние кога моќноста е најголема, моторите имаат помала моќност и во најголем дел таа е драстично помала. Затоа дебилна е споредбата која ја правиш помеѓу две возила со иста декларирана максимална моќност, а мотори кои работат на различен принцип и на кои се различни карактеристиките на моќност и вртежен момент. Потоа тука следи менувачот, односно редукторот со различни степени на преносни односи, па механичките загуби кои се различни кај различни мотори и менувачи, масата и останатите физчки карактеристики.

И ти реков избери возила чии мотори:
- Имаат слична зафатнина. Под зафатнина се мисли на волуменот во цилиндрите во кој се вбризгува смесата од воздух и гориво. Не се мисли на фиктивната бројката од проспектот именувана како максимална снага на мотор.
- Имаат слична тежина

Ако можеш да најдеш исти возила ќе биде најубаво, поради останатите физички карактеристики.

Ne sum siguren sto sakas da najdam za sporedba. Benzinecot pri ista moknost(turbo, neturbo, nitro, plin, 36 ventili, vtec, compresor, 4cam...ne e bitno) sekogas ke ima polosa kriva za Torque, toa e ona sto jas go tvrdam, sekogas ke vleci poloso na nekoi vrtezi. MIslam deka i ti toa go tvrdis vo slucajov, ako e taka, togas se slozuvame.

No od druga strana povtorno go zastapuvas ona sporeduvaj spored kubikaza sto nikako nema smisla, no vo ime na diskusijata ke go kazam slednoto: ako gi sporeduvame spored kubikaza, benzinecot sekogas ke bidi pomoken. OK? :)

Убава споредба. Тоа е тоа. Јас гледам дека се скоро исти до 180 и после закаснува бензинот, како да се сецнал возачот. 100-180 се многу блиску.

Ove e teritorija na benzinec, celo vreme se vozat na viskoi vrtezi, pole na maksimalna moknost. Dizelot ovde pobeduva, iako ocekuvav deka ke bidat izednaceni.  A ako se probaat i dvata da trgnat vo 6ta pri 100kmh, benzinceto ke se iznadisi crn cad :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #356 на: 11 Март 2011, 12:04:40 pm »
LP

Конечно ја спомна кривата. Односно кривите. Моќноста при одреден број вртежи зависи правопропорционално од вртежниот момент. Всушност моќноста е производ од вртежите и вртежниот момент во тој момент, поделен со 7300~7500(не ја знам точната бројка на памет). Значи ако ги споредиш кривите на двата мотори ќе видиш дека дизелот има поголема моќност и поголем момент за ист број на вртежи. Автоматски има подобро забрзување. Тоа што во една точка кривите ќе се идентични, не ги прави моторите рамноправни за споредба. Ете тоа пробувам да ти го објаснам, дека не е релеватна таа точка, туку сите останати точки каде дизел моторот има многу повисоки вредности.

Според некоја логика за генерално да бидат слично моќни моторите треба да имаат слични интеграли на нивните моќности. И тоа да е уште поправилно треба да се интегрира само во делот од вртежното подрачке каде се вози, т.е. каде што се наместени преносните односи на мењачите.

Таков случај е тешко да се најде во реалноста. Но сепак горе-долу се наоѓаат такви модели.

Во примерот за кој зборувате и кој неможам да го видам, тоа што дизелот иде боље од 180 до 200 немора да значи дека затаил возачот на бензинецот. Може едноставно снагата да е помала токму при вртежите каде развива од 180 до 200 во соодветната брзина.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #357 на: 11 Март 2011, 12:17:28 pm »
Точно, тогаш менува брзина и од 7000 паѓа на 5500. Јасно е тоа гојдо. Ама овде е дадено максимумот на двете возила. А при нормално возење 2000-4000 на бензинец и 2000-3000 на дизел, кој ќе ја има предноста? Пак дизелот зошто развива поголема моќност. И двата ес турбаши што е многу солидно и двата се одлични и повлекуваат од 2000 заради турбото, како и да е во тој дијапазон (2-3, 2-4000) дизелот има 30% повеќе сила. А при цедење се многу блиски. Далеку од тоа дека некои од овир е лош мотор, фантастични се. И многу ми се допаѓа ТСито особено во помалите и средни возила, ама факти се факти. А факт е и дека дизелот е значително поскап за купување, троши помалку и се продава на старо подобро.

« Последно менување: 11 Март 2011, 12:31:27 pm Deni »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #358 на: 11 Март 2011, 12:34:54 pm »
LP

Конечно ја спомна кривата. Односно кривите. Моќноста при одреден број вртежи зависи правопропорционално од вртежниот момент. Всушност моќноста е производ од вртежите и вртежниот момент во тој момент, поделен со 7300~7500(не ја знам точната бројка на памет). Значи ако ги споредиш кривите на двата мотори ќе видиш дека дизелот има поголема моќност и поголем момент за ист број на вртежи. Автоматски има подобро забрзување. Тоа што во една точка кривите ќе се идентични, не ги прави моторите рамноправни за споредба. Ете тоа пробувам да ти го објаснам, дека не е релеватна таа точка, туку сите останати точки каде дизел моторот има многу повисоки вредности.

Според некоја логика за генерално да бидат слично моќни моторите треба да имаат слични интеграли на нивните моќности. И тоа да е уште поправилно треба да се интегрира само во делот од вртежното подрачке каде се вози, т.е. каде што се наместени преносните односи на мењачите.

Таков случај е тешко да се најде во реалноста. Но сепак горе-долу се наоѓаат такви модели.

Во примерот за кој зборувате и кој неможам да го видам, тоа што дизелот иде боље од 180 до 200 немора да значи дека затаил возачот на бензинецот. Може едноставно снагата да е помала токму при вртежите каде развива од 180 до 200 во соодветната брзина.
Jas pak mislev deka gi utepav site (na ovoj i onoj forum) so krivata na torque i moknost (koja e izvedena od torque) :)
Jas toa go velam celo vreme, so ista (maksimalna) moknost dizelot ke vleci mnogu poefikasno vo skoro celoto pole na vrtezite, a na nekoi vrtezi ke bidi ist

Точно, тогаш менува брзина и од 7000 паѓа на 5500. Јасно е тоа гојдо. Ама овде е дадено максимумот на двете возила. А при нормално возење 2000-4000 на бензинец и 2000-3000 на дизел, кој ќе ја има предноста? Пак дизелот зошто развива поголема моќност. И двата ес турбаши што е многу солидно и двата се одлични и повлекуваат од 2000 заради турбото, како и да е во тој дијапазон (2-3, 2-4000) дизелот има 30% повеќе сила. А при цедење се многу блиски.

Цитат
Benzinecot pri ista moknost(turbo, neturbo, nitro, plin, 36 ventili, vtec, compresor, 4cam...ne e bitno) sekogas ke ima polosa kriva za Torque

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #359 на: 11 Март 2011, 12:44:13 pm »
Иста моќност, но од колкав капацитет. 1.4 Тurbo Benzina секогаш ќе биде појак од 1.4 Turbo Dizel. 2.0 TB od 2.0 TD. И тако даље.