Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2175303 пати)

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18420 на: 21 Мај 2017, 12:15:37 pm »
Дизелот со текот на времето ја зајакнува шасијата со тоа што праќа вибрации. Вибрациите треба да се од што е можно поголем ранг. 500-5500рпм. Тие вибрации влијаат на цврстината на челикот, го менуваат коефициентот за Shear modulus, затоа што подобро ги подредуваат молекулите на железото и го истиснуваат карбонот, на тој начин железото станува почист челик. Исто така вибрациите не дозволуваат да дојде до реакција со молекули на кислород, па шасијата на дизелот никогаш не фаќа корозија. Шасијата кај дизелот со текот на времето станува подобра. Go figure.


Обично има поголеми дискови, појаки амортизери и спирали, појаки држачи за мотор и мењач.
Не ми треба лошко да е тука има доволно постирано да го цитирам во секоја прилика :D
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18421 на: 21 Мај 2017, 12:18:23 pm »
Таман ќе и се продолжи животот на шасијата ти си сменил цел мотор комплет од егр, дпф, клапни, замајци, ламели, дизни, држачи за мотор, четкици на анлансер поради саќето од замаецот кој отишол.
Полно искуство имам со дизел бе.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18422 на: 21 Мај 2017, 13:39:57 pm »
Симо вика дека 166 2.0ТЅ и 166 2.4JTD имаат ист замаец, наместо 2.4JTD да има прилагоден замаец според соодветно повисоката вредност на вртежен момент. Тука пропаѓа во вода онаа глупост што ја кажа Лошко, дека кај бензинците се штеди и се ставаат понеквалитетни делови.

Глупоста барај ја кај глупите италијани кои ставиле несоодетен замаец кај многу помоќниот дизелаш. Иначе се знае, кај високата класа дизели, замаецот е доживотен.

Немој да лажеш вмровчиња Симо, кај високата класа дизели, вибрации воопшто нема. 

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18423 на: 21 Мај 2017, 13:50:43 pm »
Дали DMF кај бензинците страда толку многу колку DMF кај дизелите ?
Ако се со исто торк исто страда. Не го интересира дали од бензин или од дизел доаѓа вртењето на осовината. :)
Теоретски да. Но во пракса DMF-от е првенствено направен да се справи со вибрациите од моторот и нивно „пеглање“ пред да стигнат во преносниот механизам, односно менувачот и диференцијалот, како би ги зачувал од прерано расипување.
Дизел моторите имаат многу поголеми вибрации од бензинските мотори, поради нивниот начин на работа. Затоа DMF-от на дизелите во суштина повеќе „работи“ отколку DMF-от кај бензинците. Нивното димензионирање зависи од моментот на моторот, но нивната трајност е поголема кај бензинците, поради помирната работа на бензинските мотори.
Торк, торк... :) вибрациите се мачји кашаљ за чекичот од 200кг што те мава у фаца 20 пати во секунда. :)

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18424 на: 21 Мај 2017, 14:07:08 pm »
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18425 на: 21 Мај 2017, 14:40:25 pm »
Повелете косиличари, фамозниот дизелаш, сега веќе е 6 години стар, ко вчера да беше. Трга од 0кмх (нула) на бензинската Макпетрол, до горе качува 190кмх. Компактен SUV со аеродинамика цигла и 150кс прави дизелашки коњи со педигре.



Воопшто не го ни цеди. 200 ќе крени доколку ги исцеди брзините до 4500.
« Последно менување: 21 Мај 2017, 14:58:57 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18426 на: 21 Мај 2017, 14:46:10 pm »
Дали DMF кај бензинците страда толку многу колку DMF кај дизелите ?
Ако се со исто торк исто страда. Не го интересира дали од бензин или од дизел доаѓа вртењето на осовината. :)
Теоретски да. Но во пракса DMF-от е првенствено направен да се справи со вибрациите од моторот и нивно „пеглање“ пред да стигнат во преносниот механизам, односно менувачот и диференцијалот, како би ги зачувал од прерано расипување.
Дизел моторите имаат многу поголеми вибрации од бензинските мотори, поради нивниот начин на работа. Затоа DMF-от на дизелите во суштина повеќе „работи“ отколку DMF-от кај бензинците. Нивното димензионирање зависи од моментот на моторот, но нивната трајност е поголема кај бензинците, поради помирната работа на бензинските мотори.
Торк, торк... :) вибрациите се мачји кашаљ за чекичот од 200кг што те мава у фаца 20 пати во секунда. :)

Како сакаш... За торк служи ламелата. Не замаецот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18427 на: 21 Мај 2017, 14:47:31 pm »
Не ни крена 200 и му требаше повеќе од минута да заглави на 180
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18428 на: 21 Мај 2017, 14:50:43 pm »
АХаха, знаеш ли каде е снимано? Велешко 1. Провинг гроундс. Порбај се ти со некој бензинец со 150-200кс.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18429 на: 21 Мај 2017, 14:54:59 pm »
Симо вика дека 166 2.0ТЅ и 166 2.4JTD имаат ист замаец, наместо 2.4JTD да има прилагоден замаец според соодветно повисоката вредност на вртежен момент. Тука пропаѓа во вода онаа глупост што ја кажа Лошко, дека кај бензинците се штеди и се ставаат понеквалитетни делови.

Глупоста барај ја кај глупите италијани кои ставиле несоодетен замаец кај многу помоќниот дизелаш. Иначе се знае, кај високата класа дизели, замаецот е доживотен.

Немој да лажеш вмровчиња Симо, кај високата класа дизели, вибрации воопшто нема. 
Тогаш зошто ставаат ДМФ бе лошко? За да те нервираат тебе?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18430 на: 21 Мај 2017, 14:58:19 pm »
Нема што да ме нервираат, високата класа има повисоки стандарди. Замаец таму не страда, вибрации нема. Мене ми е одбран следниот модел. Се чекаат подобри времиња.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16756
  • Keep it 100
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18431 на: 21 Мај 2017, 15:00:27 pm »
АХаха, знаеш ли каде е снимано? Велешко 1. Провинг гроундс. Порбај се ти со некој бензинец со 150-200кс.

Турбо бензинец со 120 коња ги има истиве перформанси.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18432 на: 21 Мај 2017, 15:02:32 pm »
Нема што да ме нервираат, високата класа има повисоки стандарди. Замаец таму не страда, вибрации нема. Мене ми е одбран следниот модел. Се чекаат подобри времиња.
Битно е дека не знаеш зошто служи ДМФ, со среќа со новиот модел. И срамота е да ме нарекуваш лажго, голем си за муабети од градинка. Али чоек што нема аргументи, иде со ад хоминем напади, те разбирам во потполност.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18433 на: 21 Мај 2017, 15:06:14 pm »
АХаха, знаеш ли каде е снимано? Велешко 1. Провинг гроундс. Порбај се ти со некој бензинец со 150-200кс.

Турбо бензинец со 120 коња ги има истиве перформанси.

Да, на удолница.
Нема што да ме нервираат, високата класа има повисоки стандарди. Замаец таму не страда, вибрации нема. Мене ми е одбран следниот модел. Се чекаат подобри времиња.
Битно е дека не знаеш зошто служи ДМФ, со среќа со новиот модел. И срамота е да ме нарекуваш лажго, голем си за муабети од градинка. Али чоек што нема аргументи, иде со ад хоминем напади, те разбирам во потполност.


Па лажеш вмрочвчиња. И во право е дени, повеќе страда дмф од торкот.  Може да падне и на 30к со газење.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18434 на: 21 Мај 2017, 15:14:01 pm »
Пак ти со аргументиве а? Можеш и со 120Нм да уништиш мењач и диференцијал за 15 минути, не е проблем во торкот. Да повторам: Во нормална експлоатација, она што го уништува ДМФ-от се вибрациите. Затоа на дизелите побрзо страда, отколку кај бензинците. Димензионирањето на ДМФ-от е спрема торкот. Ако имаш бензинец со 300Nm и дизел со 300Nm, и тие имаа ист ДМФ, што мислиш, кај кое возило побрзо ќе настрада при нормална експлоатација? Хинт, не е бензинецот ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.