Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2175300 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18405 на: 20 Мај 2017, 22:11:37 pm »
Абе да не е Лошко ќе биде монотоно овде. :)

Не постои дизел на старо каде што не треба да санираш, егр/дпф и замаец, све тоа у пакет за добро премиум возило чини 1000че.

Обожавам дизел ама имам и отворени размислувања, следна кола сакам Инсигнија 1.8 turbo евентуално 1.6 turbo.

Дизел е трошок кола, особено премиум дизелите.
Можда ќе биде монотоно, ама ќе биде поквалитетно. Ќе има повеќе постови како твојов ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18406 на: 20 Мај 2017, 22:16:04 pm »
Само сум реален, со ситуацијата и искуството со дизелите, следно ми е бензин. :)
Иако сум фан на дизел, али кога ќе имам вишак грошеви во џебот за дизел од салон, нов со 0км.
( за премиум класа на возило, не фиеста :D)
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18407 на: 20 Мај 2017, 23:23:06 pm »
Егр, замаец и од скоро дпф имаш и кај бензинците.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18408 на: 20 Мај 2017, 23:25:49 pm »
Егр, замаец и од скоро дпф имаш и кај бензинците.
Нема ни ЕГР ни ДПФ. Ќе има ДПФ, ама нема да биде проблем. Замаецот не е проблем, затоа што за 200кс бензинец, не е потребно 100.000.000Nm торк. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18409 на: 20 Мај 2017, 23:27:43 pm »
Заборавив да кажам дека ЕГР ме остаи на сред пат, бем ти ЕГР мајчин.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18410 на: 20 Мај 2017, 23:42:53 pm »
Егр, замаец и од скоро дпф имаш и кај бензинците.
Нема ни ЕГР ни ДПФ. Ќе има ДПФ, ама нема да биде проблем. Замаецот не е проблем, затоа што за 200кс бензинец, не е потребно 100.000.000Nm торк. 


Има егр, и проблем е :)
Има дпф веќе 1 година, и ќе имаат сите, и ќе биде проблем.
Има проблем и со замаецот оти се што се прави за косилиците е со низок квалитет :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен deksa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1037
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18411 на: 20 Мај 2017, 23:44:13 pm »
Лошко зборува за некоја иднина во која ќе нема дизел, па сакал неќел сакал :)) бензин сите ќе си возиме.

Sent from my Redmi Note 3 Pro using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18412 на: 20 Мај 2017, 23:46:50 pm »
Егр, замаец и од скоро дпф имаш и кај бензинците.
Нема ни ЕГР ни ДПФ. Ќе има ДПФ, ама нема да биде проблем. Замаецот не е проблем, затоа што за 200кс бензинец, не е потребно 100.000.000Nm торк. 


Има егр, и проблем е :)
Има дпф веќе 1 година, и ќе имаат сите, и ќе биде проблем.
Има проблем и со замаецот оти се што се прави за косилиците е со низок квалитет :)

Посочи еден бензински мотор од 2010 наваму кој има ЕГР. Исто така, посочи кој е тој проблем со ЕГР кај бензинците?
Посочи еден бензински мотор кој е моментално во производство и има ДПФ и наведи ги проблемите.
Замаецот на мојата 166 беше потполно ист како за дизел со иста коњажа. Само не цркна ни после 220.000. Изјавата ти е лажга до небо.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18413 на: 21 Мај 2017, 00:49:57 am »
Колку што знам, сите бензинци имаат егр, нема потреба да се издвојува еден. Јас имав работа со еден на опел.
Мерцедес лани дебитираше со бензинец со дпф. VW требаше пролетва да го има пуштено во производство, ама пошто не излезе во новости, сеуште ја усовршуваат последната техологија украдена од дизелот.
Двомасните замајци кај косилиците се присутни од средината на деведесетите.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18414 на: 21 Мај 2017, 01:09:20 am »
Колку што знам, сите бензинци имаат егр, нема потреба да се издвојува еден. Јас имав работа со еден на опел.
Мерцедес лани дебитираше со бензинец со дпф. VW требаше пролетва да го има пуштено во производство, ама пошто не излезе во новости, сеуште ја усовршуваат последната техологија украдена од дизелот.
Двомасните замајци кај косилиците се присутни од средината на деведесетите.

Не кажа конкретно, бензинец од 2010 нагоре со ЕГР. Чекам. Тоа што несреќните опели некад имале, тоа било минато свршено време.
Дали мерцедесовиот бензинец е правило или исклучок од правилото? Кои се проблемите со ДПФ кај бензинците? Нема ни да ги има.
Не реков дека не се присутни, туку дека не се проблематични. И кажав зошто. DMF не е технологија на дизелите. DMF e нешто што мора да го имаат дизелите за да ги прикријат нивните маани, а кај бензинците го рафинираат чуството при возење .

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18415 на: 21 Мај 2017, 11:10:59 am »
Дали DMF кај бензинците страда толку многу колку DMF кај дизелите ?
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18416 на: 21 Мај 2017, 11:17:47 am »
Дали DMF кај бензинците страда толку многу колку DMF кај дизелите ?
Ако се со исто торк исто страда. Не го интересира дали од бензин или од дизел доаѓа вртењето на осовината. :)

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18417 на: 21 Мај 2017, 11:25:22 am »
Претпоставував.
Умот ми го мати Инсигниа 2.0T, had enough with diesel, бунар без дно за поправка а го земав со прилично ниска километража.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18418 на: 21 Мај 2017, 11:26:00 am »
Симо вика дека 166 2.0ТЅ и 166 2.4JTD имаат ист замаец, наместо 2.4JTD да има прилагоден замаец според соодветно повисоката вредност на вртежен момент. Тука пропаѓа во вода онаа глупост што ја кажа Лошко, дека кај бензинците се штеди и се ставаат понеквалитетни делови.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18419 на: 21 Мај 2017, 12:08:00 pm »
Дали DMF кај бензинците страда толку многу колку DMF кај дизелите ?
Ако се со исто торк исто страда. Не го интересира дали од бензин или од дизел доаѓа вртењето на осовината. :)
Теоретски да. Но во пракса DMF-от е првенствено направен да се справи со вибрациите од моторот и нивно „пеглање“ пред да стигнат во преносниот механизам, односно менувачот и диференцијалот, како би ги зачувал од прерано расипување.
Дизел моторите имаат многу поголеми вибрации од бензинските мотори, поради нивниот начин на работа. Затоа DMF-от на дизелите во суштина повеќе „работи“ отколку DMF-от кај бензинците. Нивното димензионирање зависи од моментот на моторот, но нивната трајност е поголема кај бензинците, поради помирната работа на бензинските мотори.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.