Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2179096 пати)

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18000 на: 13 Април 2017, 01:23:02 am »
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18001 на: 13 Април 2017, 03:08:37 am »
Тооо цецо :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18002 на: 13 Април 2017, 09:17:54 am »
Дизло умира мушки.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18003 на: 13 Април 2017, 10:50:35 am »
Дизло умира мушки.

This is the way the diesel ends
This is the way the diesel ends
This is the way the diesel ends
Not with a whimper but with a bang.

 ;D

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18004 на: 13 Април 2017, 11:51:41 am »
Рунавеј?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18005 на: 16 Април 2017, 22:12:30 pm »
Сите косилици сонуваат да воскреснат како дизел.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18006 на: 16 Април 2017, 22:14:30 pm »
Дизело воскресе брате лошко ;D
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18007 на: 16 Април 2017, 22:26:32 pm »
Со 3 црвени!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11062
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18008 на: 16 Април 2017, 22:53:12 pm »
ДИЗЕЛОТ СТАНА НОВИОТ АЗБЕСТ

Цитат
Кога се појавува, дизелот е "ветеното гориво" масовно промовирано од влади и автомобилската индустрија како поевтино и еколошки подобро за планетата. Знаете како излезе целата работа.

Од загадување на воздухот предвремено умираат 3,3 милиони луѓе годишно, што за споредба е повеќе од ХИВ, маларија и грип, заедно. А издувните гасови од дизел се меѓу главните виновници во оваа равенка.

Главниот бум на дизел возилата се случува некаде во 1990-те, посебно во Европа, благодарејќи на технолошкиот напредок во изработување мотори. Во исто време владите извадени од памет од загадувањето почнуваат да сугерираат да се купуваат возила на дизел, за кои се верува дека емитуваат помалку ЦО2 отколку бензинците.

Првите пукнатини во ваквата логика почнуваат да се појавуваат дури во 2012, кога за прв пат има сериозни докази дека дизелот има катастрофално влијание по здравјето.

"Азотните оксиди и двооксиди (NOx) и ПМ честички од издувните гасови од дизелот се посочени како тивки убијци. Студиите почнуваат да се намножуваат.

Европската агенција за животна средина открива дека азотниот двооксид (NO2) од издувните гасови од дизелот има предизвикано 71.000 прерани смртни случаи низ Европа во текот на една година.

Светската здравствена организација ги прогласи издувните гасови од дизелот за канцерогени, причина за рак на бели дробови од иста категорија како азбест и иперит (боен отров)," пишува Адам Форест во текстот за Гардијан.

Во 2015 на светот и на Фолксваген му се случува Дизелгејт, скандал кој открива дека најголемата автомобилска компанија на светот со години ги штелувала резултатите на тестовите за издувни гасови. Истовремено сите тие години Фолксваген има масовна кампања за промоција на "чист дизел".

Првата позначајна реакција на сето ова дојде од неколку светски метрополи, Париз, Мадрид, Атина и Мексико сити, кои се согласија до 2025 сосема да забранат возење дизел возила во центарот на градот. На сличен памет се и политичките лидери што ја составуваат групата на глобални мега-градови - Ц40.

"Сепак забранувањето дизел мотори е попроблематично отколку што изгледа. Обемот на проблемот останува огромен. Во САД дизелот никогаш не успева да пробие, пред сè заради ниската цена на бензинот, и фокусираноста на американските компании на хибридни и електрични возила.

Ама во Европа, патничките дизел автомобили остануваат значаен дел од авто-индустријата: неверојатно, ама на нив се уште отпаѓаат речиси 50% од сите нови автомобили продадени во Европа.

Во меѓувреме, студија на најновите дизел возила од страна на Меѓународниот совет за чист транспорт покажува дека реалното загадување со азотни оксиди во просек е седум пати поголемо отколку што тоа го дозволуваат безбедносните граници. Друга студија на советот покажа дека најновите дизел возила произведуваат и до 10 пати повеќе NOx отколку големите камиони или автобусите, кои се далеку поригорозно регулирани отколку автомобилите," објаснува Форест.

Самата авто-индустрија прави се што е до нејзе да ги убеди владите да ја остават на мира. Така по глобалната економска криза индустријата добива "регулаторен одмор", во кој е олабавена од најразлични законски граници и правила. Во 2013 германската влада се согласи да го поддржи барањето за укинување на ограничувањето на бонуси за банкарите во ЕУ (на барање на Лондон), а за возврат ја добива британската поддршка за заштита на германската авто-индустрија и избегнување на построги ограничувања на загадувањето.


Отсутен amater

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 159
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18009 на: 16 Април 2017, 23:02:45 pm »
и кој кого лаже сега? што и да кажат ние треба да го земеме здраво за готово и да одиме во која насока ќе ни кажат владите и компаниите?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18010 на: 16 Април 2017, 23:05:56 pm »
Зошто некој би лажел некого? Кој би бил интересот против дизел технологијата, па некој да лаже дека е канцероген? 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18011 на: 16 Април 2017, 23:17:40 pm »
Како што не лажеа за оловниот бензин
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4021
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18013 на: 16 Април 2017, 23:28:41 pm »
ДИЗЕЛОТ СТАНА НОВИОТ АЗБЕСТ

Цитат

Во меѓувреме, студија на најновите дизел возила од страна на Меѓународниот совет за чист транспорт покажува дека реалното загадување со азотни оксиди во просек е седум пати поголемо отколку што тоа го дозволуваат безбедносните граници. Друга студија на советот покажа дека најновите дизел возила произведуваат и до 10 пати повеќе NOx отколку големите камиони или автобусите, кои се далеку поригорозно регулирани отколку автомобилите," објаснува Форест.


Ова нема нема никаква смисла, нова кола од еден тон и минијатурно моторче произведува повеќе азотни оксиди и тоа до 10 пати него ли стар камион или автобус???
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18014 на: 16 Април 2017, 23:30:18 pm »
https://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/2016_10_Gasoline_particulate_emissions_briefing_0.pdf

 A new Petrolgate scandal is in the making. It is avoidable by establishing robust test procedures that
make it difficult to meet the limits without a GPF. The European Commission and member states need to
establish these good test procedures to protect the industry from its own short-sightedness. If not, the
likelihood is that in a few years’ time we will see continuing high levels of particles killing hundreds of
thousands of citizens prematurely and the industry claiming they are only complying with the rules.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need