Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2174078 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18015 на: 16 Април 2017, 23:33:05 pm »
ДИЗЕЛОТ СТАНА НОВИОТ АЗБЕСТ

Цитат

Во меѓувреме, студија на најновите дизел возила од страна на Меѓународниот совет за чист транспорт покажува дека реалното загадување со азотни оксиди во просек е седум пати поголемо отколку што тоа го дозволуваат безбедносните граници. Друга студија на советот покажа дека најновите дизел возила произведуваат и до 10 пати повеќе NOx отколку големите камиони или автобусите, кои се далеку поригорозно регулирани отколку автомобилите," објаснува Форест.


Ова нема нема никаква смисла, нова кола од еден тон и минијатурно моторче произведува повеќе азотни оксиди и тоа до 10 пати него ли стар камион или автобус???

Не пишува стар камион или автобус


Добар ЛП, доообааар

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18016 на: 16 Април 2017, 23:39:09 pm »
http://www.motoring.com.au/downsizing-engines-gone-too-far-admits-car-makers-104241/

Radical real-world fuel consumption tests will force car-makers to completely rethink their engine downsizing culture, says a new report.

According to newswire Reuters, new fuel consumption tests — introduced in part as a knee-jerk reaction to Volkswagen’s Dieselgate emissions crisis — no longer favour the small-capacity turbocharged three- and four-cylinder petrol and diesels many car-makers have developed.

Reuters says the problem is that where the small engines performed excellently in the old laboratory tests, the new real-world tests uncover higher levels of both CO2 and NOx because of increased use of the turbo.

Other problems highlighted by the new tests are small engines overheating during evaluation. This then sees the engine’s ECU trigger the cooling system or a program of over-fuelling the engine, resulting in more fuel being used and unburnt hydrocarbons and particulates exiting the exhaust, increasing emissions further.

Speaking to Reuters, IHS Automotive analyst Pavan Potluri said small-capacity engines “might be doing OK in the current European test cycle, but in the real world, they are not performing”.

Reuters says some car-makers like General Motors’ European brand, Opel, have already reacted by phasing out its 1.2-litre diesel for a bigger 1.5-litre that will be introduced in 2019.

The newswire also claims Volkswagen is in the process of replacing its downsized 1.4-litre three-cylinder diesels with larger 1.6-litre four-cylinder engines. Renault too, in the future, is claimed to already be working on a larger-capacity entry-level diesel engine.

Speaking to Reuters, Renault’s head of powertrain Alain Raposo said that car-makers were “reaching the limits of downsizing”.

“The techniques we’ve used to reduce engine capacities will no longer allow us to meet emissions standards,” said Raposo.

Volkswagen will next month reveal an upgraded Golf that’s set to introduce a new range of 48-volt mild-hybrid powertrains based around a tiny turbocharged 1.0-litre engine. If the new engine doesn’t deliver in the real-world tests it could cost the German car-maker billions.

In future all diesel engines below 1.5 litres and all petrol engines smaller than 1.2 litre will be rendered obsolete, says the Reuters report.

Thomas Weber, head of R&D at Mercedes-Benz, told the newswire that the disadvantages of downsizing, in the real world, have been long known.

“It becomes apparent that a small engine is not an advantage,” Weber told Reuters. “That’s why we didn’t jump on the three-cylinder engine trend.”

According to industry experts, further downsizing is expected to be abandoned in the future and replaced by increased hybridisation.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен amater

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 159
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18017 на: 16 Април 2017, 23:44:01 pm »
абе на крај ќе испадне америчките muscle car со 6 литри мотори најмалку загадуваат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18018 на: 16 Април 2017, 23:44:09 pm »
За дизелите:


:D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18019 на: 16 Април 2017, 23:47:06 pm »
“For us, I think gasoline particulate filters are a question of when, not if,” states Christian Chappelle, head of powertrain at PSA Peugeot Citroën. “We are now ready to introduce them in some parts of our portfolio. There’s a lot you can do in-cylinder to reduce particulates, but we think there will be a practical limit, a bit like there w

Mercedes-Benz has already announced the introduction of GPF in their S-Class variants. OEMs in the America’s are expected to begin installation of GPF into their vehicles to comply with the emission regulations,” says Praveen Kumar, a lead powertrain analyst from Technavio.

'This is a Petrolgate scandal is in the making,' he added.
'Unless the European Commission and governments establish strict test procedures to protect the industry from its own short-sightedness, within a few years we will see continuing high levels of particles killing hundreds of thousands of citizens prematurely. 

Volkswagen to fit 'GPF' petrol particulate filters from 2017

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18020 на: 16 Април 2017, 23:49:00 pm »
Ајде лошко, сврти ја уште еднаш плочата како бензинашите крадат технологии од дизелашите :D Одамна не сме го слушнале клишето ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18021 на: 16 Април 2017, 23:52:17 pm »
Абе бранко ви е крив вам. За 3 години од сега нема да се сеќавате и дека филтерот за партикули првпат беше вграден во дизел.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18022 на: 16 Април 2017, 23:54:18 pm »
Негирал некој дека нема да стаат? Па јасно беше тоа, уште кога ќе ги погледнеш Euro 6 пропозициите.
Туку што ќе праиме со дизелите, кои ќе треба и млеко од камила да фрлаат у ауспх, покрај уреата и DPF-от и EGR-от и катализаторот, за да постигнат Euro 6 стандард? :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18023 на: 16 Април 2017, 23:57:36 pm »
Миле е најголем екологист на форумов. Штом тој купи дизел, дизелот е најчисто погонско гориво. А сега може ли да не се пушта истата плоча за загадувањето секој месец.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен amater

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 159
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18024 на: 16 Април 2017, 23:59:35 pm »
а што правиме со камионите и автобусите, и они ли ќе преминат на бензин? или можеби за нив ќе ги терат на струја да ги прават?

или како што пишува во текстот погоре, камионите помалку загадувале од патничките дизел возила.  ???
па за нив нема проблем, може да тераат. само автомобилите на дизел се проблем, се друго е ок?


има некоја игра во сето ова, како и секогаш ќе биде на штета на потрошувачите.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18025 на: 17 Април 2017, 00:00:12 am »
Солзи од севернокорејски еднорози треба да фрлаат во ауспух
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18026 на: 17 Април 2017, 00:02:23 am »
Туку го споредував моето перфектно ауди со негов братучед. Исто такво ауди, само со бензински мотор 3.2 250кс. Коњите и цилиндрите се добредојдени, но, зошто е толку неефикасен бензинецот? На тди му треба 5.0 литри гориво во комбиниран циклус, на бензинецот 10.7. При идентична вожња, бензинецот троши 2 пати повеќе од дизелашот. Што му прави на горивото, знае ли некој???

Не е ни чудо што замина во историјата бензинецот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18027 на: 17 Април 2017, 00:06:55 am »
А СЕГА, ТЕСЛА ПИКАП И КАМИОН

Цитат
Освен регулар автомобили и џипови (кои речиси да немаат ништо регулар во себе), Елон Маск најави дека Тесла е на само неколку месеци од електричен пикап, а ќе има и камион....

Туку го споредував моето перфектно ауди со негов братучед. Исто такво ауди, само со бензински мотор 3.2 250кс. Коњите и цилиндрите се добредојдени, но, зошто е толку неефикасен бензинецот? На тди му треба 5.0 литри гориво во комбиниран циклус, на бензинецот 10.7. При идентична вожња, бензинецот троши 2 пати повеќе од дизелашот. Што му прави на горивото, знае ли некој???

Не е ни чудо што замина во историјата бензинецот.

Зошто ти качи потрошња на 5 ?
Да не го стисна два пати до 2.500 вртежи ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18028 на: 17 Април 2017, 00:07:14 am »
а што правиме со камионите и автобусите, и они ли ќе преминат на бензин? или можеби за нив ќе ги терат на струја да ги прават?

или како што пишува во текстот погоре, камионите помалку загадувале од патничките дизел возила.  ???
па за нив нема проблем, може да тераат. само автомобилите на дизел се проблем, се друго е ок?


има некоја игра во сето ова, како и секогаш ќе биде на штета на потрошувачите.

1. Големите камиони се движат надвор од населени места
2. Погоре беше кажано, кај нив е построга контролата на издувни гасови, и при производство и при технички прегледи.

Како може да биде на штета на потрошувачите да имаат поефтини аута (пошто Еуро 6 драстично ќе ја поскапе дизел технологијата), да возат еколошки почисти возила, со тоа и помалку штетни по околината и животинте, подобри и порафинирани мотори, кои имаат подобри перформанси и полесни за одржување од дизелите?
Па дури и со економичноста се доближија веќе бензинците. Стандарден турбо бензинец со 140-50кс троши скоро исто како и дизел со таа снага. Ping @marjanot за статистика со леонот ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен amater

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 159
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18029 на: 17 Април 2017, 00:07:22 am »
а може тоа е играта, да се троши повеќе гориво, не им одговара на нафтените компании ефикасни мотори што трошат малку.
треба да се троши нафтата, треба арапите да купуваат златни ферариња и ламбоџинија, да се натпреваруваат кој повисока зграда ќе изгради, да си ги мерат после.