Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2179455 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17730 на: 13 Јануари 2017, 14:35:30 pm »
Мене ми рикна еден греач ...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17731 на: 13 Јануари 2017, 14:41:02 pm »
За прв пат дизел во Ф150 серијата. Дизелот продолжува со глобалното освојување:

For the first time, Ford is offering a diesel engine on its F-150 pickup.

The change is one of several coming for America's best-selling pickup in the 2018 model year. The revamped truck goes on sale this fall, with the diesel option following in the summer of 2018.

The F-150 is just two years into a revolutionary change. In 2015, Ford started making the truck's body out of aluminum to save weight and increase fuel economy. A few months ago, the company introduced a new 10-speed transmission for the truck.

The frequent updates show what a crucial vehicle the F-150 is for Ford, says Karl Brauer, the senior director of content at Cox Automotive. The F-150 has been the nation's best-selling truck since 1977. Last year, Ford sold more than 820,000 F-Series pickup trucks; that's 93 trucks every hour.

"They're not even going to remotely keep it from being competitive," Brauer said.

Ford Motor. Co offers diesel versions of its heavy-duty pickups, but hasn't so far on the F-150. Todd Eckert, Ford's truck marketing manager, said customers were asking for a diesel to improve towing capacity. Diesel engines are also more efficient, which will help Ford meet rising fuel economy standards.

Ford also needed a diesel for competitive reasons. The Nissan Titan and Ram 1500 pickups added diesels in the last few years, and Fiat Chrysler says diesels now make up 10 to 15 percent of its Ram sales.

Ford won't say what percent of F-150 sales it expects to be diesels. It also won't reveal projected fuel economy.

The new truck will still be aluminum-sided, but each trim level will have a new grille that looks wider and more horizontal than the current one. A big "F-150" will now be stamped into the tailgate. There are also new wheel designs.

In addition to the 3.0-liter diesel, engine choices include a new 3.3-liter V6 and upgraded versions of Ford's 2.7-liter EcoBoost V6 and 5.0-liter V8. The 3.5-liter EcoBoost V6 released this year will also be available.

Ford has added optional safety features, including automatic braking with pedestrian detection and adaptive cruise control that works in stop-and-go traffic. The new truck will also serve as a Wi-Fi hotspot for up to 10 devices.

Ford showed off the truck Monday at the North American International Auto Show. It will be made at plants in Dearborn, Michigan, and Kansas City, Missouri.

http://abcnews.go.com/Business/wireStory/ford-adding-diesel-engine-features-150-44663941


Поискористлива влечна снага од дупло ппоголеми и помоќни бензинци кои трошат дупло повеќе. За 5 години и америка ќе стане 60% дизел исто како европа.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17732 на: 13 Јануари 2017, 14:49:15 pm »
Цитат
оискористлива влечна снага од дупло ппоголеми и помоќни бензинци кои трошат дупло повеќе. За 5 години и америка ќе стане 60% дизел исто како европа.
Колку само нема да се случи тоа, форд требаше ова да го направи многу оддамна, дизеот е за камиони а Ф150ката како и да ја гледаш е камион. И од каде оваа статистика дека 50% во Европа се вози дизел? Се разликува од земја во земја, во грчка не ни смееш дизел да возиш освен за комерцијални цели.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17733 на: 13 Јануари 2017, 14:49:27 pm »
Here we go again...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17734 на: 13 Јануари 2017, 15:21:49 pm »
Цитат
оискористлива влечна снага од дупло ппоголеми и помоќни бензинци кои трошат дупло повеќе. За 5 години и америка ќе стане 60% дизел исто како европа.
Колку само нема да се случи тоа, форд требаше ова да го направи многу оддамна, дизеот е за камиони а Ф150ката како и да ја гледаш е камион. И од каде оваа статистика дека 50% во Европа се вози дизел? Се разликува од земја во земја, во грчка не ни смееш дизел да возиш освен за комерцијални цели.

Па последниве 20 години имаше дизел бум во европа. Грција не ја сметам за европа. Индија пример 95% е дизел, 5% плин, ама тие забранија двотактни мотори, паметно.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17735 на: 13 Јануари 2017, 15:27:06 pm »
Индија да не е Европа случајно, што атлас ќе имаше дамуеам.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17736 на: 13 Јануари 2017, 15:33:52 pm »
Индија има повеќе народ од Европа, Русија, Америка и Јапонија заедно...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17737 на: 13 Јануари 2017, 15:35:52 pm »
Да и едвај имаат скапан денар за живот, предвидливо е дека имаат голем интерес да се движат што поевтино, за екологија неверувам дека се загрижени премногу а уште помалце за уживање во возење.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17738 на: 13 Јануари 2017, 15:37:22 pm »
Да не беше индија немаше да имаме и супер телефони со евтина цена.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17739 на: 13 Јануари 2017, 15:55:10 pm »
Хахаха, окау на дизел и они да не се? :D
Абе брат не ме сваќај погрешно, не викам дека дизелот не е корисен и нема многу намени. Но самиот факт дека дизел моторите мора да бидат направени многу посилни а со тоа и потешки за да ја издржат компресијата потребна да се запали дизелот ги прави неадекватни за машини со перформанси и на право и во кривини, доколку тоа не ти е важно на тебе ок, вози си дизел немам ништо против, само не ми ги шиткај дизелите како супериорни над бензинците бидејќи едноставно не е така заради физика не заради мое мислење вкус или апетити.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17740 на: 13 Јануари 2017, 15:57:15 pm »
Во моментов маркет шер на дизели во Европа мислам дека е околу 52-53%.

Како и да е, трендот е надолен, и тоа забележително.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17742 на: 13 Јануари 2017, 16:02:36 pm »
Збориме за маркет шер (бројка на продадени возила), не вкупна бројка на возила. Бројката на продадени возила (и нејзините флуктуации во последниве години) е индикатор за тековните и идните трендови.

https://www.ft.com/content/94c56a30-3476-11e6-bda0-04585c31b153

Али ѕирни го и ова - пошто ја спомна Грчка - од 2010 до 2014 бројката на продадени дизели е скокната од 4% на 63%.

http://www.acea.be/statistics/tag/category/share-of-diesel-in-new-passenger-cars

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17743 на: 13 Јануари 2017, 16:09:46 pm »
Изгледа грциве го сменија законот тогаш.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7514
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17744 на: 13 Јануари 2017, 16:23:39 pm »
Јас деновиве возев (на -17) по 30 минути (на 1500рпм) додека да дојде до 90 степени, исто така 1.9 тди (со нов оригинален термостат од Порше Хитлер-Македонија) само 2-3 генерации понова изведба, последната и најдобрата што би се рекло, имам извадено 4.7 градска.

Дизелот кај волксваген грее многу споро. Кај БМВто пример дува топол воздух после 2.5/3км лабава вожња до 1500 обртаи. Мерач за темп. немам, ама ми дува топол воздух. Споредбено, пасат цр тди му треба 5-6км/10тина мин додека почне да дува топло и крене 90 температура :D