Едно греење на греачи секогаш. Од прва. ПД.
Па фала богу едно, вајда си има тоа колку време треба да грее за да запали без проблем ако се е во ред со колата. Не гледам зошто да грееш по 10 пати ако се е исправно и функционира како треба.
Постарите дизели без директно беа поинертни, мораше 2-3 пати да ги пригреваш на греачи, што и не е некој проблем, може само да е подобро за машината. Нагласувам, затоа што знаењето на косиличарите е заглавено негде во 65та година, кога се нагреваа дизелите 
Палење на ''современ''дизел од 1994 год.на -7/-8С.Греење еднаш да исклучи релето,бидејќи сијаличката гаси многу порано,без никаков адитив во нафтата и без саух,саухот го кревам само кога е под -15С,како што беше минатата годин на 1.1.2016 на Беровско езеро.
Многу се зборуваше за тешкото загревање на дизелот,кај мене за 5-6 мин.стрелката на температурата за вода веќе покажува 50С,а за 9-10мин веќе е на некои си 70-80С.
Штом брзо грее водата, повеќе ти троши од 'современ' дизел. Нема бегање од тоа. Јас деновиве возев (на -17) по 30 минути (на 1500рпм) додека да дојде до 90 степени, исто така 1.9 тди (со нов оригинален термостат од Порше Хитлер-Македонија) само 2-3 генерации понова изведба, последната и најдобрата што би се рекло, имам извадено 4.7 градска.
Градска во Кавадарци,каде се вози мах.5-10мин и се гаси и при тоа повеќе од 50км/ч не се постигнува ми троши 7.5-8л на 100км,отворено е 5.5-6л на 100км.Овие бројки со нормално возење и без штедење.
Што се однесува на загревањето и парното,може на клипот да се види дека за 5 мин со возење на ниски вртежи водата загрева до 50С.Термостатот е заменет пред 4-5 години со оригинален од Старт Демир Капија.
П.С Добро одржуван па и постар дизел како мојот 1.9ТД кој е веќе 23 години нема никакви проблеми да запали и до -20С.