Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2179880 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17715 на: 11 Јануари 2017, 14:09:13 pm »
уште не заверглан- запалил

Брат ти веднаш на сервис да отидеш со колата најпаметно

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17716 на: 11 Јануари 2017, 14:10:31 pm »
0.8 мотор што троши 9 литри бензин градска.  Мора под хитно да се забрани.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17717 на: 11 Јануари 2017, 14:10:37 pm »
уште не заверглан- запалил
Мојата пали пред да отворам врати, мислам дека и треба владика да ја испее да избрка демоните.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17718 на: 11 Јануари 2017, 14:12:03 pm »
0.8 мотор што троши 9 литри бензин градска.  Мора под хитно да се забрани.
Мора, среќа што не постои таков.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17719 на: 11 Јануари 2017, 14:12:06 pm »
0.8 мотор што троши 9 литри бензин градска.  Мора под хитно да се забрани.

Единствено нешто што вреди во таа кола е парното :D
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17720 на: 11 Јануари 2017, 15:55:23 pm »
Греам двапати пошто знае да ми повлече струја па да ми засвети сијаличе за притисок на серво, па морам да чекам минута две да дигне масло притисок да не гасам мотор на ладно, не дека има потреба. Со гасење на моторот и повторно палење не ми свети гомното повторно. Или со двапати греење не ми прави проблем исто така. Настрана тоа што километражата не е позната, односно којзнае колку пати е вратена. Среќа не сум ја купил јас.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2653
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17721 на: 11 Јануари 2017, 17:10:15 pm »
Шо кола?

Sent from my E2003 using Tapatalk


Audi 80-ка. 1.6 TD
Прав трактор. (не е за на форум)
Гаража. :)
Ги гледам предностите да биде во гаража на затворено, ама немам греење во гаражата, сепак разликата во температура надвор и внатре не е којзнае колкава можда 3-4 степени мах. Аа да, исто од лукоил ставам гориво (ако тоа значи нешто)

Инаку, да се вратиме на темата, нема потреба од толку хејтање. Сум кажал и порано дека се оди во крајности. Дизел си има свои предности, и не само за џебот за многу рабори.
Од друга страна, кога  ќе си купувам кола сигурно ќе е бензинец и тоа баш некоја косилица

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3929
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17722 на: 11 Јануари 2017, 17:49:05 pm »
Од сабајле
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17723 на: 11 Јануари 2017, 20:30:25 pm »
Едно греење на греачи секогаш. Од прва. ПД.
Па фала богу едно, вајда си има тоа колку време треба да грее за да запали без проблем ако се е во ред со колата. Не гледам зошто да грееш по 10 пати ако се е исправно и функционира како треба.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 927
  • Virus-Alfa
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17724 на: 11 Јануари 2017, 21:10:31 pm »
Еве од мене едно видео.Јас задоволен.Нафта од Макпетрол.


Ке направам едно и од Митото.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17725 на: 11 Јануари 2017, 21:29:09 pm »
Чакмак ...

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17726 на: 12 Јануари 2017, 08:46:41 am »
Цитат: brm brm
и гледам предностите да биде во гаража на затворено, ама немам греење во гаражата, сепак разликата во температура надвор и внатре не е којзнае колкава можда 3-4 степени мах.

Сабајле мерев, во подземна гаража беше околу -5 .. надвор -19 :)
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17727 на: 12 Јануари 2017, 10:57:18 am »
Поздрав до дизелашите, со песната Парафин :)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2243
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17728 на: 12 Јануари 2017, 15:10:44 pm »
Палење на ''современ''дизел од 1994 год.на -7/-8С.Греење еднаш да исклучи релето,бидејќи сијаличката гаси многу порано,без никаков адитив во нафтата и без саух,саухот го кревам само кога е под -15С,како што беше минатата годин на 1.1.2016 на Беровско езеро.
Многу се зборуваше за тешкото загревање на дизелот,кај мене за 5-6 мин.стрелката на температурата за вода веќе покажува 50С,а за 9-10мин веќе е на некои си 70-80С.

Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17729 на: 13 Јануари 2017, 14:32:58 pm »
Едно греење на греачи секогаш. Од прва. ПД.
Па фала богу едно, вајда си има тоа колку време треба да грее за да запали без проблем ако се е во ред со колата. Не гледам зошто да грееш по 10 пати ако се е исправно и функционира како треба.

Постарите дизели без директно беа поинертни, мораше 2-3 пати да ги пригреваш на греачи, што и не е некој проблем, може само да е подобро за машината. Нагласувам, затоа што знаењето на косиличарите е заглавено негде во 65та година, кога се нагреваа дизелите ;D


Палење на ''современ''дизел од 1994 год.на -7/-8С.Греење еднаш да исклучи релето,бидејќи сијаличката гаси многу порано,без никаков адитив во нафтата и без саух,саухот го кревам само кога е под -15С,како што беше минатата годин на 1.1.2016 на Беровско езеро.
Многу се зборуваше за тешкото загревање на дизелот,кај мене за 5-6 мин.стрелката на температурата за вода веќе покажува 50С,а за 9-10мин веќе е на некои си 70-80С.


Штом брзо грее водата, повеќе ти троши од 'современ' дизел. Нема бегање од тоа. Јас деновиве возев (на -17) по 30 минути (на 1500рпм) додека да дојде до 90 степени, исто така 1.9 тди (со нов оригинален термостат од Порше Хитлер-Македонија) само 2-3 генерации понова изведба, последната и најдобрата што би се рекло, имам извадено 4.7 градска.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need