Од целава вест ти најде да кажеш дека не е дизелска технологија. Дали толку го мразиш зборот дизељ или само ги спинуваш работите 
1. Сите технологии кои ги усоврши дизелот се дизелски. Уште ќе возевте на карбуратори ко што правевте до деведесеттитте да не беше дизелот. Само на готово се инсталираат веќе проверени во дизелот, технологии, и го апдејтираат застарениот и инфериорен бензинец.
2. За детали ќе видиме.
3. За детали ќе видиме.
4. Не реков дека VW измислил нешто, туку дека ВИ РЕКОВ дека така ќе биде, а вие негиравте. Со ставање на DPF, се преземени скоро сите технологии од дизелашот и сега бензинецот е далеку покомплексен и поскап за одржување од дизелашот. Второ, се докажаа сите теории дека бензинците со директно загадуваат премногу.
5. За детали ќе видиме.
6. Јас мислам дека сите до еден бензинци ќе станат со турбо и директно вбризгување. Кога ќе се почне трендот, нема враќање назад. Дали сега некој произведува мали градски бензичиња со карбуратор? НЕ! Едноставно, директното вбризгување со турбо е поефикасно и само тоа ќе остане. МПИ оди во историја.
7. Кој ќе си замине прв зависи од политиката, но, дизелашот последните 30 години беше далеку посупериорен од бензинецот и го одржуваше во живот.
1. Хахахахахахаха

2. Читај малце по нетов, има доста детаљи веќе објавено
3. Читај малце по нетов, има доста детаљи веќе објавено
4. Никој не негирал дека нема да имаат PF, сакаш да ја најдам дискусијата, или сам ќе си побараш?
5. Читај малце по нетов, има доста детаљи веќе објавено
6. Здравје, ќе видиме. Јас не се бунам помалку ефикасни технологии да идат во историја.
7. Дизелашот никогаш не бил посупериорен, затоа и глобално во светски рамки дизелот и секогаш бил (и секогаш ќе остане) технологија која помалку се користи од безнот во автомобилска индустрија. Единствен континент каде што на кратко, последните 2-3 години преовладал дизелот како технологија е европскиот. Ни еден друг. На сите други континенти, петрол е закон.