Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2178718 пати)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2653
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16815 на: 06 Септември 2016, 16:15:29 pm »
Бентли тди со сите црвени :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16816 на: 06 Септември 2016, 16:27:27 pm »
Ќе корне!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16817 на: 06 Септември 2016, 18:08:46 pm »
Ќе корне!
На нафта и чад :D

Бтв, насловот треба да биде: Пристигна беџ инџиниерд Ауди ЕсКу 7 ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14719
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16818 на: 06 Септември 2016, 18:18:02 pm »
Edinstveno privlecno e motorot,drugoto poloso nemozele da go napravat.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16819 на: 06 Септември 2016, 18:27:53 pm »
Колку на MAN и SCANIA што им се привлечни моторите....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14719
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16820 на: 06 Септември 2016, 19:13:04 pm »
Mene mi se,onie nad 500ks,mozi i pomalku ama zavisi od sasijata. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16821 на: 08 Септември 2016, 12:27:00 pm »
Како што LosiPatista рече, така и бидна. DPF и за косилиците.

http://automobili.dnevnik.hr/novosti/novosti-2/volkswagen-akciju-ciscenja-ne-ogranicava-samo-na-diesele






Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16822 на: 08 Септември 2016, 12:59:12 pm »
Што све нема да изјават Volkswagen гледајќи го крајот на TDi.
Барем одат во права насока средувајќи ги запуштените малолитражни бензинци. Полека полека се освестуваат пред судбината.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16823 на: 08 Септември 2016, 13:20:36 pm »
Actually, прв mass-market Particulate Filter за бензинци најави и претстави Mercedes-Benz, али не е важно тоа, важно е да сеподхејта VW. :)

--

Едит: Реалност е дека филтри за ситни честички ќе добијат и бензинците. И тоа нема врска со дизелите, него има врска со тоа што новите норми и правила го наметнуваат. Сето тоа воведува комплексност, сето тоа воведува нови точки на расипливост, итн.

--

Едит 2: Според мене, очајно се потребни нови стандардизирани тестови за потрошувачка и емисија на штетни гасови. NEDC се покажа (и се покажува) како крајно нереален. За среќа, веќе се во финална фаза новите стандарди за тестирање, па ќе добиеме значително пореални бројки од сите производители.
« Последно менување: 08 Септември 2016, 13:26:35 pm zeroSignal »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16824 на: 08 Септември 2016, 13:51:00 pm »
Абе се си е во ред. Живееме во време кога храната што ја јадеме е преполна со конзерванси(од н1 до Н100000), пестициди, стероиди, вакцини, хормони, адитиви, бои, засладувачи, гликозни сирупи, транс масти, гмо, Нитрити, сулфити, бензоати и стотици други канцерогени знајни и незнајни отрови, ама битно по ХАСП систем се, нема влакно од брада. Се се знае, па пак ги клукаме нашите деца со најотворвните продукути од полиците на маркетите. Зошто би било нешто подобра ситуацијата со автомобилската индустрија, зошто Германија пола век учествуваше со америка рамо до рамо во убиствата на милиони цивили и уништувањето на државниот поредок на десетина држави.  Тоа е реалноста, на кратко, многу е пострашна во детали... но доста е за реалноста.

VW го доби она што го заслужуваше, требаше некој да го заузда малце. Но не е само тој крив, сите се. Мене ми се направи ќеифот што го наеба, искрено, сеа не го мразам толку. Сеа јапонските тенекии ми се таргет. Парче радиоактивен лим со 300 грама боја и 5 грама изолација.

VW си го штити газот, затоа што е точно дека бензинците со директно 1000 пати повеќе загадуваат од МПИ, како што покажуваат сите истражувања. Не сакаат уште еднаш да го јадат немиен, 15 милијарди во америка и не се знае колку во европа, и тоа само казни. Штетите по продажбата и имиџот не се проценуваат, веројатно многу поголеми.
А знаете што ќе биде откако VW ќе стави DPF на косилиците? Да ви каже LosiPatista, СИТЕ ќе стават. Сите до еден. Уште една дизелска технологија премина кај косилиците инфериорни. Косилиците добија уште еден стент. Ќе поживеат уште некоја година. На лајф сапорт се веќе 30 години.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16825 на: 08 Септември 2016, 15:26:30 pm »
Нормите мора да растата за фиктивна застареност да има и да се врши обрт на средства и нивен пренос од просечниот граѓанин кон робовладетелите, овај корпорациите. :)

Не дека еуро 6 загадува, туку нема профити толкави ако нема еуро 7 и 8 и 9 и 55. Па макар и максимално фиктивна да е таа бројка и никој да не ја исполнува.

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16826 на: 09 Септември 2016, 00:58:26 am »
Абе се си е во ред. Живееме во време кога храната што ја јадеме е преполна со конзерванси(од н1 до Н100000), пестициди, стероиди, вакцини, хормони, адитиви, бои, засладувачи, гликозни сирупи, транс масти, гмо, Нитрити, сулфити, бензоати и стотици други канцерогени знајни и незнајни отрови, ама битно по ХАСП систем се, нема влакно од брада. Се се знае, па пак ги клукаме нашите деца со најотворвните продукути од полиците на маркетите. Зошто би било нешто подобра ситуацијата со автомобилската индустрија, зошто Германија пола век учествуваше со америка рамо до рамо во убиствата на милиони цивили и уништувањето на државниот поредок на десетина држави.  Тоа е реалноста, на кратко, многу е пострашна во детали... но доста е за реалноста.

VW го доби она што го заслужуваше, требаше некој да го заузда малце. Но не е само тој крив, сите се. Мене ми се направи ќеифот што го наеба, искрено, сеа не го мразам толку. Сеа јапонските тенекии ми се таргет. Парче радиоактивен лим со 300 грама боја и 5 грама изолација.

VW си го штити газот, затоа што е точно дека бензинците со директно 1000 пати повеќе загадуваат од МПИ, како што покажуваат сите истражувања. Не сакаат уште еднаш да го јадат немиен, 15 милијарди во америка и не се знае колку во европа, и тоа само казни. Штетите по продажбата и имиџот не се проценуваат, веројатно многу поголеми.
А знаете што ќе биде откако VW ќе стави DPF на косилиците? Да ви каже LosiPatista, СИТЕ ќе стават. Сите до еден. Уште една дизелска технологија премина кај косилиците инфериорни. Косилиците добија уште еден стент. Ќе поживеат уште некоја година. На лајф сапорт се веќе 30 години.

А баш фино тераше до последниот параграф...

http://www.avtoplus.mk/Statija/I-Renault-ќe-sopre-so-proizvodstvo-na-dizelite

Поздрав.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16827 на: 09 Септември 2016, 07:42:04 am »

VW си го штити газот, затоа што е точно дека бензинците со директно 1000 пати повеќе загадуваат од МПИ, како што покажуваат сите истражувања. Не сакаат уште еднаш да го јадат немиен, 15 милијарди во америка и не се знае колку во европа, и тоа само казни. Штетите по продажбата и имиџот не се проценуваат, веројатно многу поголеми.
А знаете што ќе биде откако VW ќе стави DPF на косилиците? Да ви каже LosiPatista, СИТЕ ќе стават. Сите до еден. Уште една дизелска технологија премина кај косилиците инфериорни. Косилиците добија уште еден стент. Ќе поживеат уште некоја година. На лајф сапорт се веќе 30 години.

Прво не е „дизелска технологија“, туку е технологија на прочистување гасови позната уште од времето кога индустриските капацитети почнаа да ги ремпаат за загадување.
Друго не е „дизелска технологија“, затоа што нема да има регенерација како кај дизелите и PF филтрите ќе бидат далеку помали и ќе имаат капацитет за собирање ПМ за повеќе од 200.000км.
Трето не е „дизелска технологија“, затоа што за разлика од дизелите ќе дојде со бенефити (компактно пакување заедно со катализаторот и отстранување на среден лонец - помалку галама, помалку тежина.
Четврто, за „дизелскава технологија кај бензинците“ се зборува уште пред 2010 година, така да не е некој револуционерен новитет и пад на бензинашите, а уште помалку некое откритие на VW.
Петто „дизелскава технологија“ кај бензиците нема да придонесе за зголемување на цената на производство на возилата.
Шесто, нема потреба од ваква „дизелска технологија“ за оние кои нема да користат DI технологија, а такви има и ќе има уште многу, и тоа баш кај оние мали бензинци кои треба да останат што поефтини (градски и компактни возила со мали мотори), затоа што DI технологијата е сеуште скапа за голем дел од такви возила.
И седмо, дизелите први ќе си отидат од овој свет. Барем во автомобилите. Ќе си останат таму кај што им е место. Во превоз на терет. Бензиците ќе си бидат тука, се дур не се најде начин да се напуни струја за 500км во рок од 5-10 минути.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16828 на: 09 Септември 2016, 08:27:57 am »
Од целава вест ти најде да кажеш дека не е дизелска технологија. Дали толку го мразиш зборот дизељ или само ги спинуваш работите ;D

1. Сите технологии кои ги усоврши дизелот се дизелски. Уште ќе возевте на карбуратори ко што правевте до деведесеттитте да не беше дизелот. Само на готово се инсталираат веќе проверени во дизелот, технологии, и го апдејтираат застарениот и инфериорен бензинец.
2. За детали ќе видиме.
3. За детали ќе видиме.
4. Не реков дека VW измислил нешто, туку дека ВИ РЕКОВ дека така ќе биде, а вие негиравте. Со ставање на DPF, се преземени скоро сите технологии од дизелашот и сега бензинецот е далеку покомплексен и поскап за одржување од дизелашот. Второ, се докажаа  сите теории дека бензинците со директно загадуваат премногу.
5. За детали ќе видиме.
6. Јас мислам дека сите до еден бензинци ќе станат со турбо и директно вбризгување. Кога ќе се почне трендот, нема враќање назад. Дали сега некој произведува мали градски бензичиња со карбуратор? НЕ! Едноставно, директното вбризгување со турбо е поефикасно и само тоа ќе остане. МПИ оди во историја.
7. Кој ќе си замине прв зависи од политиката, но, дизелашот последните 30 години беше далеку посупериорен од бензинецот и го одржуваше во живот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16829 на: 09 Септември 2016, 08:54:24 am »
дизелашот последните 30 години беше далеку посупериорен од бензинецот и го одржуваше во живот.

Моето Пежо 1.8 дизел старо 18 години губи и во перформанси и во потрошувачка од еден Спарк со антички бензински мотор. За каква супериорност од 30 години халуцинираш не ми е јасно.