Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1997331 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15300 на: 27 Ноември 2014, 15:09:38 pm »
..aло.. МОМЕНТАЛНА.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15301 на: 27 Ноември 2014, 15:12:48 pm »
^ Барај реална  ;D
Потрошувачката е признаена со женевска конвенција, букурешки и рамковен договор  :P

ИНаче и Енглезите не се праат Енглези туку рационално споредуваат.
Нема мерење на перформанси, ама заклучокот е истиот:

















Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6505
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15302 на: 27 Ноември 2014, 15:13:36 pm »
И разликата да била поголема или помала во некоја разумна бројка мене не ми менува тоа многу, едноставно се осеќам опуштено кога возам дизел тоа е тоа. Секој со своите искуства нели? Можеби моето искуство е мало па кога ќе возам некој нов Пасат 2.0 тси со три црвени ќе го сменам мислењето. Еве вака треба да дискутираме на оваа тема, без трактори или косилици.
Јас немам пасат тси, јас имам 10годишен атмосферец. Претходно неколку пати патував со дизел, и исто така си мислев за дизелот дека е посигурен или дека влече брзо, итн. итн.
Истиот пат со бензинец кола, никаде не се осетив несигурно кога треба да престигнам некој, или да се плашам дека не влече доволно самата кола. Иако се сомневав како би се однесувала особено на угорниците низ Словенија.

Мој предлог ти е да повозиш и турбо бензинец и турбо дизел од иста генерација една така солидна километража. Бензинец за влечење ќе си влече, стави брзина подолу и ете ти тоа што дизелот го прави "како од шала во секое време". Тука нормално има отстапки од двете страни.


Чекај малку, ти да не го измисли бензискиот или дизел мотор? Или некој од форумов? Па толку на срце си ги ставате овие споредби тоа е чудо невидено. Факт е дека бензин влече помалку во споредба со дизел и тоа е тоа. Тоа засекогаш ќе остане така поради што самиот дизел мотор е поефикасен. Оваа тема требала на самиот почеток да биде отворена со цел на информирање на форумџииве кои се вистинските недостатоци на дизел/бензинец и потоа ние како членови да дискутираме на едно културно ниво зошто бензин би бил подобар избор доколку е користен само во градски услови, зошто дизел би бил подобар ако се зима поголемо возило и такви некои слични безброј дискусии, а не дизелот е само за по нива, чадел или бензинот е косилица или многу било тешко да се смени една брзина подолу. Детски муабети!!! Еве ти биди прв и не реагирај на такви глупости.

Искрено, многу ми е драго што сакаш да внесеш сенс во дискусијава. Меѓутоа, не треба мене да ми се обраќаш дека правам дискусии без осет.  Барем јас се трудам до некаде да фрлам и по некој валиден факт тука, за разлика од повеќето дискутанти од типот „возев v10 бензиенц, ама мојот 1.5dci парче го праи на 1000 вртежи“.


Второ во врска со твоево објаснување, за нешто да биде факт, треба да приложиш доказ. Ефикасноста не е во директна корелација со влечната сила, туку со потрошувачката. Ефикасноста се мери според тоа колку внесуваш во системот и колку полезна работа излегува од таа енергија.
Дизел не влече повеќе, туку влече на пониски вртежи. Еве на пример два мотори во Поло:

1.9 SDI (VW)     133 N·m (98 lbf·ft) @ 1,800
1.4 16v(VW)    128/4400 Nm


Ако ја пресметаме снагата по следнава равенка: Power (kW) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9.5488 тогаш испаѓа следното:
SDI= 25.07KW при 1800 рпм
16V=58.98KW при 4400 рпм.

Заклучокот изведи го сам.

Ти не правиш дискусии без осет (затоа и вака се решив на тебе да ти бишам прв), туку некогаш реплицираш на постови кои што не заслужуваат одговор и потоа се се врти во круг.

Ова ниски вртежи ти е малку релативна работа. Дизелот како агрегат е поефикасен поради повисока компресија. Значи дизелот работи до 4-4.5 обртаи додека турбо бензин докај 6 или атмосферски 6.7 обртаи (горе-доле). Тоа значи дека за дизел 2.000 обртаи е она што и за бензинец е 3.000 обртаи? Ако може така да се изразам. Ја стискам папучата за гас до крај и дизелов тегне и турбо бензинецов тегне. Веќе сум до 3.000 обртаи и претекнав 2 шлепера, а со бензинецот сум на 5.000 обртаи и се спремам да сменам брзина. Тоа колку гориво сум потрошил да го игнорираме може? На мене ми претставува задоволство повеќе дизелот што тегне како што ти викаш од ниски вртежи и притоа не е потребно да сменам брзина. Едноставно звукот на малолитражен дизел (до 2.0 литри да речеме) ми е по рафиниран, привлечен при нормално секојдневно возење. Тоа не значи дека јас ова мислење нема да го сменам ако купам 2.0 турбо бензин, ама првин ќе тестирам и 2.0 дизел од истиот производител. Тебе на пример можеби бензинецот ти прави повеќе ќеф и ти дига адреналин и мислење како такво го почитувам.  Ако пак сум на стаза со некој добар бензинец е тогаш батали дизел ќе ми биде ептен досадно и монотоно  :)  









Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7437
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15303 на: 27 Ноември 2014, 15:13:54 pm »
А кој зема 5000 евра плата ? Според нашите стандарди е темава отворена.. просечна плата од 150/200 евра или колку и да е..

Јас да земав 5000 евра ќе возев бензинец со 200/300 коњи, и воопшто немаше главата да ме боли дали троши 5 или 25..

Па тоа ми е поентата. ;D :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15304 на: 27 Ноември 2014, 15:16:45 pm »
..12,3 литри моментална, на 200 кмх од дизел со следниве перформанси...



Мисим...дааај. ::)


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15305 на: 27 Ноември 2014, 15:18:10 pm »
Цицка. Фантастично половно возило, со реални 120000 КМ бабина вожња. Се’ ќе биде лаванди и цветои, додека да дојде момент сервис да му напраиш.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15306 на: 27 Ноември 2014, 15:22:08 pm »
А демек С350 бензинецот без пари го прават сервис :) Бтв газдата на аутовелт кочани што продава половначи од Германија моментално има 350 бензинец и моментално му е во Софија на ремонт. Бензинците се доста издржливи аута, нема муабет јес да знаат и на 200 на обиколница да зарибаат ама издржливи се бе.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15307 на: 27 Ноември 2014, 15:22:44 pm »
Цицка. Фантастично половно возило, со реални 120000 КМ бабина вожња. Се’ ќе биде лаванди и цветои, додека да дојде момент сервис да му напраиш.

Сервисот на неговиот близнак безнинец не е ништо поефтин.
Разликата е само што кај тој на 200кмх  искачаат 500 ки од аупух...а тебе едното око ти е на стрелката за гориво. ;D


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55052
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15308 на: 27 Ноември 2014, 15:23:18 pm »
..12,3 литри моментална, на 200 кмх од дизел со следниве перформанси...



Мисим...дааај. ::)


A и кога ќе земеш дека поскап е да го купиш нов, а и поскап е да го продадеш стар - останува само да уживаш во ниската потрошувачка и големата моќност на ниски вртежи. Win-Win.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15309 на: 27 Ноември 2014, 15:25:05 pm »
Цицка. Фантастично половно возило, со реални 120000 КМ бабина вожња. Се’ ќе биде лаванди и цветои, додека да дојде момент сервис да му напраиш.

Сервисот на неговиот близнак безнинец не е ништо поефтин.
Разликата е само што кај тој на 200кмх  искачаат 500 ки од аупух...а тебе едното око ти е на стрелката за гориво. ;D

Да успеам да пазарам било кој од овие на ново, нема да ми праат разлика 500ките низ ауспух. Нити цената на сервисот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15310 на: 27 Ноември 2014, 15:26:24 pm »
Али уште пред да купиш било која, огласи ја на врапче.мк, да си држи цена :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15311 на: 27 Ноември 2014, 15:28:35 pm »
...ииииич нема да ти праат.

Панамера дизел за џабе постои.


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15312 на: 27 Ноември 2014, 15:29:41 pm »
Maрјан едно прашање до тебе: Зошто кога си таков поборник за бензин пред некое време ке одеше и спремен беше да купуваш дизелаш? Знаеш дека мислам на аудито а6ката.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15313 на: 27 Ноември 2014, 15:34:30 pm »
...ииииич нема да ти праат.

Панамера дизел за џабе постои.

Затоа зборам за мене, а не за тој што би купил Панамера дизел. Јас лично, Панамера не би купил ни со туѓи пари.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15314 на: 27 Ноември 2014, 15:36:31 pm »
И јас зборам за мене.

Тетово - Скопје  180 -240 км/х
Влегувам во Ѓорче, повеке од четвртина резервар - брада..и оп..сијаличката за гориво.

Велком ту Скопје.

 ;D