Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1995778 пати)

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3042
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15180 на: 26 Ноември 2014, 19:30:10 pm »
Не, ама зет ми купи Пежо 207 со атмо дизел. Што правиме сега? Сериозно со муабетов?
Или сакаш да споредиме турбо бензин со атмо дизел? И зошто не е правилна таа споредба?

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15181 на: 26 Ноември 2014, 19:35:07 pm »
207ца со атмо дизел а? Очигледно си голема грешка. Што правиме, па еве фактот дека ги нема ти кажува дека е изумрено времето на атмодизелот, затоа земи фиеста дизел и после збори дали било подобра твојата или дизелот. Ако си сеуште скептик пријави се кај Зеро во меѓувреме.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3042
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15182 на: 26 Ноември 2014, 19:36:12 pm »
Да, 2009-та производство, дури и на форумов го има. Ајде да го споредиме тоа Пежо со ГТИ-то на Томи. Може? Зошто не?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15183 на: 26 Ноември 2014, 19:37:13 pm »
Ај да споредиме M550d со нешто со слична коњажа? Или после проблем е што има повеќе турбини, а не една. :)

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3042
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15184 на: 26 Ноември 2014, 19:39:56 pm »
Грешка сум за Пежото, ме исправија дека е со турбо преку ПП. Иако исто ко да го нема се понаша. Ама го повлекувам муабетот за тоа. Ама стојам на ставот дека не е прифатлива споредбата на турбо вс атмо, во било која комбинација. Ако не да го споредиме Пасатов на Зеро со кола на ракетен погон?
Ај да споредиме M550d со нешто со слична коњажа? Или после проблем е што има повеќе турбини, а не една. :)
Спореди турбо со турбо. Тогаш нема да се бунам. Ама некој да се фура на косилица атмо со турбаш не иде.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15185 на: 26 Ноември 2014, 19:41:21 pm »
Пак ке ти кажам, спореди си ја твојата фиеста 1.4 со 75 кс бензин и 1.4 со 75 кс дизел па после пиши што разлики си увидел. Бтв поглупа споредба немам прочитано до сега за 207 дизел вс голф 5 гти. Ако сакаш споредба еве ти: 530Д со 231 кс и 530И со 231кс иста година и модел. 530д побрзо забрзува до 100ка за 0.1 секунда иста крајна брзина имаат и скоро 40% помала потрошувачка на истиот стил на возење. Во меѓувреме 530д е со 500њм а 530и со 300њм. Свесен ли си што се 200њм разлика? Колку 2 твои фиести што имаат, толку е разликата.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15186 на: 26 Ноември 2014, 19:43:44 pm »
Дај просветли ме Онак за кажаново.
Најди ми атмосферски дизел и бензинец(конвертиран во плин) од исто годиште,каде имаат иста моќност,иста потрошувачка и дај ми релевантни информации за забрзување,цена на одржување и цена на чинење.

Еве јас ќе земам два голфа половни,двата четвроки,едниот со СДИ мотор,другиот со 1.4 атмосферски.

   1.9 СДИ                                                                                                         1.4 атмосферец
Цена околу 2500 евра                                                                                         Цена околу 2200 евра

Engine   1.9 SDI (68 Hp)                                                                          Engine   1.4 16V (75 Hp)

Maximum speed   160 km/h                                                                           Maximum speed   171 km/h

Acceleration from standstill to 100 km/h   18 sec                                                Acceleration from standstill to 100 km/h   15 sec

Fuel consumption (economy) - urban   7 l/100 km.                                         Fuel consumption (economy) - urban   9 l/100 km.

Fuel consumption (economy) - extra urban   4.3 l/100 km.                              Fuel consumption (economy) - extra urban   5.7 l/100 km.

Torque   133/2200 Nm                                                                                  Torque   126/3800 Nm

     Земете во предвид дека перформансите на бензинецот не се како и на плин,има помало забрзување и помала крајна.Ќе троши 14литри плин и тие 126/3800Њм ќе паднат на 100/4500Њм.

На СДИ то ќе му бидат потребни 7л*60ден.=420ден.   А на плинашот 35*14=490

Каде е тука бенефитот,цената туку речи иста,перформансите туку речи исти.

а да те просветлам на улица може ли? јас имам 2.4 атмо бензиец на плин, тежок 1700кг, произведен 1998, најди некој 2.4 атмо дизел со слична килажа и слично годиште (да не цепиме премногу до последно кило и година, биди слободен, можеш и поново АТМО дизелЧЕ)и ке се пробаме... имам и 2.0 атмо бензинец на плин (околу 1300-400 кила) од 1999-та, бујрум со 2.0 атмо дизел па ке видиме што пишуваа бројките во твојот пост, а што велат тркалата...

пс. не го исчитав постот твој, затоа што вакви хартиологии (така ги викам јас) трпат се и сешто, башка на темава беа постирани еден куп такви до сега. а погоди што? не им верувам затоа што манипулации во бројки има еден куп... колку ти дужа сака... треба да си експерт како зеро да речеме, за да го согледаш мајтапот или манипулацијата со некое возила, ама само одкако ке ти падне во рака ЦЕЛОСНАТА документација од тестирањата... јас не се ни трудам да ги читам и толкувам... јас на асвлат проверувам... и ниеден дизел кој што е атмосверец нема да биде ни подобар, ни побрз од истата кубикажа на бензинец конвертиран на плин.. како што реков дури ни во цената на потрошувачка не е подобар...

едит...

сега го дочитав твојот пост...

прво со конверзија на плин порано уредите на плочка даваа епилог од драстично губење на снага. со сегашниве уреди губењето на снага е едвај 2% и тоа за стандард употреба.. со мало чепкање во мапите можеш да добиеш и поголема снага за околу 15%... и да, поголема потрошња од 1 литро... од каде извади за 1.4 голфот дека ке потроши ДУРИ 14 литри плин? па уште и ценава 35 си ја пишал... 32 е..

ај сега пак пресметај и ке ја добиеш реалната цена за екслоатација...ти за голф, јас за волво ке ти посочам:

волво  V70 2.5 (поточно 2475 кубици) дизел, троши 10 нафта. истото волво 2.4 бензинец (поточно 2435 кубици) троши 12 плин. разлика од само 40 кубици, и двата имаат 5 цилиндри мотор, скоро иста тежина, сти волумен, исти отпор букално е се исто...

ај бујрум, сега сметај.
« Последно менување: 26 Ноември 2014, 19:49:29 pm onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3042
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15187 на: 26 Ноември 2014, 19:44:16 pm »
Пак ке ти кажам, спореди си ја твојата фиеста 1.4 со 75 кс бензин и 1.4 со 75 кс дизел па после пиши што разлики си увидел. Бтв поглупа споредба немам прочитано до сега за 207 дизел вс голф 5 гти. Ако сакаш споредба еве ти: 530Д со 231 кс и 530И со 231кс иста година и модел. 530д побрзо забрзува до 100ка за 0.1 секунда иста крајна брзина имаат и скоро 40% помала потрошувачка на истиот стил на возење. Во меѓувреме 530д е со 500њм а 530и со 300њм. Свесен ли си што се 200њм разлика? Колку 2 твои фиести што имаат, толку е разликата.
Aaa не си чул поглупа споредба а ? Мило ми е што се разбравме. Не навлегувам длабоко во споредби турбо вс турбо зашто немам толкави разбирања. Ме погоди фактот на споредба на турбо вс атмо. Затоа и пишав, а убаво само си читав.
Мојата Фиеста го јаде стапот од турбо дизелаш во секој поглед поради тие nm на ниски обртаи. Ама атмо дизел го јаде стапот од мојата Фиеста во секое време. Се си има свое.
Мило ми е што призна дека е глупава споредбата.
Инаку јас утре ако купувам кола ќе купам турбо дизел поради потрошувачката. А преферирам ТБ.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15188 на: 26 Ноември 2014, 19:46:23 pm »
530д побрзо забрзува до 100ка за 0.1 секунда иста крајна брзина имаат и скоро 40% помала потрошувачка на истиот стил на возење.

Комедии

Во меѓувреме 530д е со 500њм а 530и со 300њм. Свесен ли си што се 200њм разлика?

А ти свесен ли си дека 530д врти до 5000 а 530и врти до 7000 вртежи? Свесен ли си што се 2000 вртежи разлика?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43930
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15189 на: 26 Ноември 2014, 19:46:52 pm »
@Audi, ај спореди ги Polo SDI и Polo 1.4 100hp? Ете една ферка..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3042
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15190 на: 26 Ноември 2014, 19:49:40 pm »
Проста е математиката:
Атмо дизел вс атмо бензин= атмо бензин
Турбо дизел вс атмо бензин= турбо дизел
Турбо бензин вс атмо дизел= турбо бензин
Турбо дизел вс турбо бензин= close call али зашто сме МКД = турбо дизел

2:2.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15191 на: 26 Ноември 2014, 19:50:08 pm »
530д побрзо забрзува до 100ка за 0.1 секунда иста крајна брзина имаат и скоро 40% помала потрошувачка на истиот стил на возење.

Комедии

Во меѓувреме 530д е со 500њм а 530и со 300њм. Свесен ли си што се 200њм разлика?

А ти свесен ли си дека 530д врти до 5000 а 530и врти до 7000 вртежи? Свесен ли си што се 2000 вртежи разлика?
Не се комедии тоа е реланоста, а 2000рпм разлика што ми ја спомна дизел вс бензин со вртење - е тоа се комедии. Да ја занемариме потрошувачката слабо спомна 200њм разлика. Дали си свесен што се 200њм разлика?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15192 на: 26 Ноември 2014, 19:52:00 pm »
Без оглед каде сме на планетава па и пошироко турбо бензин брише под со турбо дизел. Турбо дизел једино во автобус или камион.

@ Achtung,  не бе брат. Ти не си свесен изгледа. 200нм не прават никаква разлика. Тотално небитна бројка. Киловатите се битната бројка. А киловатите се исти.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15193 на: 26 Ноември 2014, 19:55:05 pm »
Пак ке ти кажам, спореди си ја твојата фиеста 1.4 со 75 кс бензин и 1.4 со 75 кс дизел па после пиши што разлики си увидел. Бтв поглупа споредба немам прочитано до сега за 207 дизел вс голф 5 гти. Ако сакаш споредба еве ти: 530Д со 231 кс и 530И со 231кс иста година и модел. 530д побрзо забрзува до 100ка за 0.1 секунда иста крајна брзина имаат и скоро 40% помала потрошувачка на истиот стил на возење. Во меѓувреме 530д е со 500њм а 530и со 300њм. Свесен ли си што се 200њм разлика? Колку 2 твои фиести што имаат, толку е разликата.

Ахтунг споредуваш бензин пред фејслифт со дизел после фејслифт. :-)
Ако и двата мотори се после фејслифт, бензинот е 258кс, дизелот 231.

За њутнметрите си во право. Њутнметрите победуваат на трки, а коњските сили продаваат коли. А дизелот е таму цар во секојдневните автомобили.

Инаку и јас возам на бензин, имав/имам и дизел. Со двата имам патувано на долги релации, и двата типа на мотори се доста пријатни. А за голем бензинец, в10 тритон бензин кине гуми како од шала. Без разлика што е Форд. :-)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15194 на: 26 Ноември 2014, 19:57:35 pm »
Без оглед каде сме на планетава па и пошироко турбо бензин брише под со турбо дизел. Турбо дизел једино во автобус или камион.

@ Achtung,  не бе брат. Ти не си свесен изгледа. 200нм не прават никаква разлика. Тотално небитна бројка. Киловатите се битната бројка. А киловатите се исти.
За да ги имаш киловатите кај бензинец бмв треба да го држиш на 6 000 вртежи. Да ги имаш њутнметрите на 3500-4000. А тоа чини бензин :-)
Кај дизел да ги имаш њутн-метрите ти треба нешто под 2000 па се достапни до крај (4500).

Инаку за да имаш киловати треба вртежи. Зошто во Ф1 кога имаа атмосферци ги вртеа до 20 000 вртежи, или моторите исто вртат по толку? Немаат доволно торк за да произведуваат коњажа на ниски вртежи. :-)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.