Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2173216 пати)

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14730 на: 15 Мај 2014, 23:14:54 pm »
Незнам зошто, ама ако плинот е решение за екологија, нека произведуваат само возила
опремени со плински уред фабрички, воедно и силата на моторите би била подобра кога
фабрички би биле подесени, што праат дизели и бензинци?
Пошто ке нема кај да се користи бензинот и дизелот а плинот ке биде изгор скап :) Мора некој баланс да се постави, сите продукти на нафтата да се потрошат.



Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14731 на: 16 Мај 2014, 09:29:30 am »
Aj, уште една проба ама те молам читај внимателно.

Зарем искрено мислиш дека во линковите кои ги праќаш има макар еден податок кој мене веќе не ми е познат? Озбилно мислиш дека ќе се просветлам и ќе кажам „ахааа, да бе види стварно, не сум знаел ова...“. C'mon.

Од друга страна, ти биди маж и признај дека дур не ти ги пратив мапите не знаеше како е дистрибуирано загадувањето низ европа. Признај дека се изненади кога виде дека франција е чиста, а северна италија отров.

@filipv, Од твојот графички приказ, не се гледа трндот. Се гледа само која земја во одреден момент колкава концентрација на штетни материи имала.

Не.

1. Мапите не покажуваат момент (snapshot) туку се агрегирани податоци за цела година. Од нив е евидентно дека земјите во кои се возат најмногу дизел патнички автомобили не се најзагадените со PM. PM загадувањето од модерни дизел возила во 21. век е многу мало и е „ситна боранија“ во споредба со другите извори на PM загадување (пред се греење на дрва - види северна италија).

2. Дали си запознаен со степените на емисси на PM и NOx кај современи DPF комон-рејл дизели со повеќе вбризгувања во секој циклус? Ако не - запознај се и доста праиш муабети од пред 30 години. Мнооооогу далеку е тоа од голфови кецови и тамчиња.

3. Се разбира дека дури и современите дизели емитираат штетни PM и NOx и тоа никој не го спори. Спорна е магнитудата на тоа загадување. Ќе повторам, во спореба со другите извори е многу, многу мала.

4. 15-20 години стари бензинци со изваден катализатор се за здравјето по штетни од нов дизел со дпф. Точка. Сепак, не приметив некој да постира линкови во кои е изразена загриженост.

Симо, загадувањето тука го користиш како аргумент во дебатата „б вс д“. И формално тоа е супер-валиден аргумент - тоа е иманентна критика. Но неформално? Размисли: доколку тоа загадување беше навистина таков ишју, тогаш нужно ќе се пресликаше во агрегираната мапа на загадување на европа и тоа по принципот „каде има повеќе дизели таму има повеќе PM". Но, тоа очигледно не е така. Како тоа? Како го објаснуваш тој феномен? Има две можности, а и б:

a) Мапите се лажни и не ја отсликуваат реалноста. Реалноста треба да ги покаже франција, швајцарија, германија и австрија како најзагадени со PM, а не ги покажува.
б) Влијанието на модерните дизел автомобили во сликата на загадувањето е мало.

Кое ќе биде од овие две?

Да скратам: емисиите на PM и NOx секако се проблем кај малите дизел мотори. Меѓутоа, тој проблем интензивно се решава. И покрај тоа што има уште простор за подобрување, сегашниот степен на развој е доволен да го намали загадувањето на мера која значително се разликува од онаа пред 20 или 30 години.

Ај дај си рука сеа!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34293
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14732 на: 16 Мај 2014, 10:23:15 am »
Мапата не покажува ништо релевантно зошто степенот на загадување зависи од географската положба на регионот.
Франција е чиста затоа што е ветровита и ниска. Северна Италија е загадена поради алпите кои рестриктираат масивен тек на воздух.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14733 на: 16 Мај 2014, 10:37:37 am »
Twisting, li twisting. :)

1. Мапите не покажуваат никаков тренд, туку агрегирана состојба во одреден период.
2. Да, запознаен сум. Муабетите се тазе, 2012, 2013 и 2014 година. Уште еднаш, краток цитат:

„ NOx emission limit values for diesel passenger cars have been tightened by approximately a factor of 4 from 1993 to 2009 (Euro 1 to Euro 5), the estimated average NOx emissions in real driving conditions have slightly increased. As a side-effect of engine technology developments, the share of direct NO2 emissions in the NOx mixture has increased at the same time, posing additional challenges for the attainment of the NO2 air quality standards.“

4 пати намалени на хартија од Еуро1 до Еуро 5!!! 4 ПАТИ ЕЕЕЈ! Во релноста - приметено е зголемување! Размисли дали нема загриженост.

„If Euro 6 diesel vehicles again performed equivalent to Euro 4 in terms of Real Driving Emissions (RDE), the projected non-compliance in 2020 would triple.79 Possible options to mitigate this risk are discussed in Chapter 5.“

Да ти преведам сељачки вака... Еуро5 возилата имале исти перформанси апропо загадувањето како Еуро4. Затоа е оноа „again“ во реченицата. Зошто Еуро 5, и поркај дупло поригорозните мерки имале ист учинок како Еуро4. Стравот дека истото може да се случи и со Еуро 6 нормите е реален.


3. Не ме занима колку загадуваат термоелектраните на јаглен. Тука дискутираме дека Дизел во однос на Бензин како погонско гориво е полошо за околината.

4. Во ЕУ (и САД)треба да се загрижат оние кои вадат катализатор, Бидејќи дури и вулканизерот ако примети дека немаш катализатор, има право да те пријави и да завршиш во најмала рака со дебела парична казна, ако не и прекршочна пријава.

За А или Б, тури си ги под мишка. Разговараме за дизел како погонско гориво вс бензнин. Не ми е гајле во оваа дискусија ако Романија реши да ја изгори пола трансилванија за греење.

Намалувалувањето на загадувањето кај дизел возилата е само на хартија. Али пошто ти си чоек кој обожава факти, те молам само фрли поглед на последниот документ (pdf-от од европската комисија), па види дали постои или не постои загриженост.

Признај си, доста време трошиш убедувајќи ги луѓето дека дизелот е чист и еколошки прифатлив - нели? :) Да беше стрејт форвард, немаше да има потреба од убедување. Ќе беше општо познат факт дека дизелите се супереколошки машини :)

Е сеа, дај си рука!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14734 на: 16 Мај 2014, 11:08:07 am »

Да скратам: емисиите на PM и NOx секако се проблем кај малите дизел мотори. Меѓутоа, тој проблем интензивно се решава. И покрај тоа што има уште простор за подобрување, сегашниот степен на развој е доволен да го намали загадувањето на мера која значително се разликува од онаа пред 20 или 30 години.

Ај дај си рука сеа!

Одма те давам рука за реченицава!

Само не гледам дека стопираа продажба на автомобили со нерешен проблем.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14735 на: 16 Мај 2014, 11:26:58 am »
Само не гледам дека стопираа продажба на автомобили со нерешен проблем.

Нови?

А за старите дизели, апсолутно и јас сум гневен што се купуваат, возат, продаваат, итн итн... Све тоа би дал на отпад да се прашувам јас. Сите стари канти мора да бидат бензинци на плин, и тоа да се уведе у закон. Ако сакаш дизел - мора или ново од продавница, или да мораш да го средиш на мајстор перфекција и толку ригорозни контроли да пројдеш да не ти се исплати да го зимаш.

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14736 на: 16 Мај 2014, 16:00:07 pm »
^^
И притоа имењак, не заборавај да додадеш и платите со закон да ни се зголемат во најмала рака 1000-1500 евра. ;)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14737 на: 16 Мај 2014, 17:31:48 pm »
Не бе, ако, кој сака нека вози стара канта, само не дизел. Нека опне плин и чао.

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14738 на: 16 Мај 2014, 18:24:56 pm »
Ама доста од тие стари канти паралелно трошат и уље. ;) Така да врти сучи, пари требаат, а кога ке ги имаш, лесно ке биде потоа.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14739 на: 16 Мај 2014, 19:01:17 pm »
литро уље на 2000км е ништо спрема количеството лож уље (дизел) што може да се потроши за 2000км ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14740 на: 16 Мај 2014, 20:50:24 pm »
Добро е кога правите муабет за емисија на штетни гасови да имате и некакви официјални бројки:




Според официјалните бројки скоро и да нема разлика во емисијата на штетни гасови помеѓу бензинец и дизел. Не ми е јасно зошто CO кај бензинецот секогаш било многу повисоко и сеуште е.

Така да Филип, воопшто не е точно дека нов дизел загадува исто како 15 годишен бензинец без катализатор. Тоа е извини, голема глупост. Нов дизел еуро6 загадува како нов бензинец еуро6, како што е покажано во табелата.

Исто така не се сложувам со ставот дека стара кола треба да биде бензинец на плин. Такво губре јас и 85% од Македонците не сакаме. Сум имал повеќе дизели од праисториски до модерни, и ниту еден не потчаднувал, ни кога е притисната до крај гаста во прва, втора, трета, четврта, петта, ни на максимална брзина, никогаш.

Да, треба да се забранат оние стари мерцедеси и голфови што чурат како локомотива. Криви се сопствениците што во 800.000км ништо не вложиле во колата освен црвена нафта. Јас како најголем љубител на дизелите, се нервирам кога ќе видам како некој неодговорно вози дизел канта која чади. Крив е сосптвеникот, и  само сопственикот. Тоа се општествени говеда кои сакаат да си поминат најевтино, и не сакаат денар да вложат. Не се сиромашни, напротив имаат пари ама ич куро не ги боли ја возат локомотивата додека мрда.
 

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14741 на: 17 Мај 2014, 11:08:15 am »
Така да Филип, воопшто не е точно дека нов дизел загадува исто како 15 годишен бензинец без катализатор.

Мислев исклучиво на PM и NOx, мистер Путин Кемтрејловски.  ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14742 на: 17 Мај 2014, 11:27:13 am »
Како што гледаш PM се идентични за дизел и бензинец за нормите Euro 5 и 6. NOx се скори исти за Euro 6.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14743 на: 17 Мај 2014, 11:57:09 am »
Во право си, не погледнав убаво. Sorry.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14744 на: 17 Мај 2014, 12:27:58 pm »
No problem.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need