Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2176222 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14610 на: 26 Март 2014, 11:08:02 am »
На 240, вака волан не се држи...

не е мој клипот го најдов случајно на јутубе


Деца..Памет у глава.






Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14611 на: 27 Март 2014, 13:14:25 pm »


Во кратки црти - 30% помалку CO2, односно вкупно околу 20% пониска емисија на штетни гасови во однос на дизелите од пред 10 години.

http://www.carclub.mk/2014/03/27/modernite-dizeli-zagaduvaat-20-procenti-pomalku-od-pred-10-godini/

Бујрум целиот рипорт - интересен е за читање:

http://www.smmt.co.uk/wp-content/uploads/sites/2/SMMT-New-Car-CO2-Report-2014-final1.pdf

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14612 на: 27 Март 2014, 13:34:19 pm »
(само)20% помалку по возило, а 2000% повеќе дизели :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14613 на: 27 Март 2014, 16:41:57 pm »
Супер е статистиката иако јас пак би додал емисијата на CO2  есамо едне параметар кој ако го гледаме изолирано дава неправилна слика за вистинското загадување кое е склоп од повеќе чинители.


Исто така не можам да разберам до кога ќе ги влечат давачките и сибвенциите според изјавата за емисија на CO2 по изминат km. Како тоа некој кој делка многу CO2 по км а поминува малку километри треба да се казни а оној кој има помалце CO2 по km а раструа возејки има субвенции.

Хипокризијата на аршините во солучајов е на највисоко ниво. Нека се вовде мерка по тон CO2 испуштен во атмосвера   и нека си плаќаат луѓето данок за ништење на планетата како што е ред.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14614 на: 27 Март 2014, 16:57:22 pm »
Статистиката е за вкупните штетни гасови - се намалиле за 20%. Конкретно, емисијата на CO2 се намалила за 20%.

И јас се слагам дека CO2 не треба ексклузивно да биде индикатор.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14615 на: 27 Март 2014, 19:30:13 pm »
Ја погледнав добро статијата и повторно ќе кажам. CO2 се намалува соодветно по изминат км по возило. Но од друга стран една од главните причини за намалувањето ан емисијат на CO2 e наведена рецесијата поради која е намалена употребата на автомобили.

Бројките што ги видов велат 15,1% на намалување на вкупниот CO2 од сите возила за период од 10 години. Интересно е да се види дека намалуванјето на CO2/km  во проценти е поголемо кај бензинците( од просечни 182g/km на 128,8 g/km) отколку кај дизелите (168 на 129) што покажува дека бензинците напреднале во контрола на потрошувачка на гориво сериозно.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14616 на: 28 Март 2014, 05:57:07 am »
A зошто се форсира CO2 ако не е најважен?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14617 на: 28 Март 2014, 07:16:17 am »
CO2 e во категоријата на гасови кој го зголемува ефектот на стаклена градина. Еколошки гледано контролата на овие гасови е глобално движење со кои државите во цел свет се обврзуваат да ја контролираат состојбата. Тука не се вклучени само автомобилите. Договорот во Којото кој толку се спомнува а USA не го потпишува е рамката на таа регулатива. Таа регулатива ги притиска производителите на возила а и возачите/купувачите на коли преку одредени мерки. Соодветно како најсилно регулиран параметар е најкомунициран па станува репер  за загадување при што пак прв репер е специфичната еисија по км (производителите не знаат колку км ќе поминеш ама тој параметар носи казна на регистрација ако е висок) наместо да е апсолутната емисија што се генерира.

Ефектот на стаклена градина не те убива одма ниту концентрацојата на CO2. За разлика од СО2 има еден куп штетни материи во издувните гасови кои не влијаат глобално на атмосферата туку локално по здравјето на населението и загадувањето на почвата и водите. Тие параметри не се под толку глобална регулатива па кој како го крка често зависи од локалните закони.

Најголемите здравствени проблеми кои се директа последица од загадувањето од согорувањата на фосилни горива со големи концентрации не се од СО2. Некои од нив во високи концентрации предизвикуваат проблеми во многу кратко време во зависност од концентрацијата.(Зима во Тетово и Скопје)

Кој е најважен тешко е да се процени, но јас би сакал во сите овие бројки да ја има целосната слика за состојбата на штетни материи кои ги испуштаат возилат и се мерени.

Најчесто овие статистики за СО2 не се ни измерени, а мојата кола испушта СО2 во различни количини при различни услови на возење. Она што овде стои во табелите се пресметковни анализи. Дополнителен фактор на неточност ( може е и подобра сосотојбата). Е сега СО2 е директно врзана со потрошувачка на горивото. Реално мало е отстапувањето колку СО2 ќе генерира литро  бензин или литро дизел на еуро3 или еуро5 тип на возило.

Моето лично мислење е дека контролата на СО2 во себе носи многу политика (не е ни чудо зошто американците се прават на Тошо долго време) и често информациите се користат манипулативно. 

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14618 на: 28 Март 2014, 07:31:00 am »
A зошто се форсира CO2 ако не е најважен?
Тоа сега веќе почнуваат многу порелевантни луѓе да се прашуваат самите. Здравје, за кратко време, ќе се промени и ова. Ќе се форсира намалување на други штетни канцерогени елемнти, како што се микронски честички (pm10) и сулфурни оксиди.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14619 на: 09 Април 2014, 13:58:41 pm »
   
Постигнувањата на човекот не секогаш мора да бидат сериозни, но секогаш мора да бидат признаени. Најновото такво постигнување е светскиот рекорд на „Хонда“ во брзина со косилка за трева, верифициран од Гинис, секако

 

 
    
Британското одделение на Хонда постигна Гинисов рекорд во брзина од 187,6 км/ч со косилка за трева
Со ова јапонската марка што произведува сѐ што има мотор додаде уште една титула во својата богата колекција.

Колку е таа за почит проценете сами од податоците што велат дека косилката за трева на „Хонда“, опремена со еднолитарски V2 мотор со 109 КС, на тркачката патека во присуство на претставниците на Гинисовата книга на рекорди постигна 187,6 км/ч. Во согласност со правилата, брзината е измерена во двете насоки на стометарско растојание и е за 45 км/ч поголема од досегашниот рекорд.

Специјално за оваа пригода, косилката за трева на „Хонда“ беше опремена со тркала од квадрицикл и имаше приспособено потпирање. Другите измени вклучуваа најново изработена шасија од специјален челик, вградување шестстепен менувач, спортско седиште и издувен систем и механизам за управување преземен од античкиот „морис минор“, а наместо вреќата за собирање на искосената трева, се вградени резервоар за гориво, ладилник за маслото и втор ладилник за моторот, кој има потекло од мотоциклот „хонда фајерсторм“.

За да биде сѐ регуларно според Гинис, оваа косилка за трева може и да коси, но само до брзини од 24 км/ч. За тоа се задолжени двата електромотора со челични сечила од по 3 мм, кои се вртат со брзина од 4.000 вртежи во минута.

Целата оваа лудорија ја изведе британското одделение на „Хонда“, со помош на трикратниот БТЦЦ-шампион, тимот Динамикс.


LosiPatista

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14620 на: 09 Април 2014, 18:20:53 pm »
Со ова јапонската марка што произведува сѐ што има мотор додаде уште една титула во својата богата колекција.


Глупи новинари....

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14621 на: 09 Април 2014, 22:16:05 pm »
имам едно прашање до дизелоглавите..

стварно не ми е јасно, зашто за

1. точење плин има ПЛИНАРА
2. точење бензин има БЕНЗИНСКА
3. точење дизел НЕМА дизелска, туку па мора на БЕНЗИНСКА

м?


дури и сегде по белиов свет е gas station и нигде нема diesel station...

одговорот е:

затоа што возите возила кои имаат мотори наменети за пољопривреда...

 ;D ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14622 на: 09 Април 2014, 22:20:14 pm »
Ја плин пунам на бензинска...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14623 на: 09 Април 2014, 22:24:06 pm »
е ја на плинара... сепак, тоа шти ти пуниш плин на бензинска, а си има посебен термин за истото и посебна пумпа за тоа која е наречена плинара, не го менува фактот дека нема посебна пумпна станица, наречена дизелска...

факт!!!
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14624 на: 09 Април 2014, 22:29:44 pm »
Има.
Дизелска станица има во рамките на Цементара, МИК Св Николе, каменолом Пелагонија....