Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 410
Цитат: Kimi R на 28 Декември 2010, 18:03:46 pmЦитат: LosiPatista на 28 Декември 2010, 13:36:16 pmKimi, во твојата споредба, бензинецот е скоро 50% помоќен од дизелот, преголема разлика за еден атмосферски дизел да ја надокнади. Да беше HDI малку подруга ќе беше приказната. Јас го возев тој 1,4 Гетз, повлекува добро до 3000 рпм и потоа замисли...губи снага Ова беше прв бензински мотор што оди подобро на ниски отколку на високи вртежи. Дали и ти го имаш забележано истото? eve edno video kade shto zabrzuvam od 0-100 sam sum u kola snimam menjam drzham volan, taka sho i ne e bash dobro videovo, da zaproleti malku ke napravam novi videa, inache za zabrzuvanjeto da sum primetil deka do 3000 zabrzuva dobro ama i nad 3000 zabrzuva isto tolku dobro ako ne i podbro, pred nekolku meseci se trkav so fiesta 1,4 94konja(so vlatko od koli.com.mk) ja izgubiv trkata zatoa shto pokasno trgnav i malo beshe rastojanieto da imav ushte nekolku metri ke go prestignev zatoa shto na povisoki obrtai fiestata beshe poslaba, jas shtom otidov na 3500 pochnav da go stigam. ti vikam neka zaporleti pa zdravje bozhe i sobir pa ke si gi izmerime, kolite naravno:)Мислам дека бучноста ја мешаш со моќност. Преиспитај се добро. И јас едно време бев во иста заблуда
Цитат: LosiPatista на 28 Декември 2010, 13:36:16 pmKimi, во твојата споредба, бензинецот е скоро 50% помоќен од дизелот, преголема разлика за еден атмосферски дизел да ја надокнади. Да беше HDI малку подруга ќе беше приказната. Јас го возев тој 1,4 Гетз, повлекува добро до 3000 рпм и потоа замисли...губи снага Ова беше прв бензински мотор што оди подобро на ниски отколку на високи вртежи. Дали и ти го имаш забележано истото? eve edno video kade shto zabrzuvam od 0-100 sam sum u kola snimam menjam drzham volan, taka sho i ne e bash dobro videovo, da zaproleti malku ke napravam novi videa, inache za zabrzuvanjeto da sum primetil deka do 3000 zabrzuva dobro ama i nad 3000 zabrzuva isto tolku dobro ako ne i podbro, pred nekolku meseci se trkav so fiesta 1,4 94konja(so vlatko od koli.com.mk) ja izgubiv trkata zatoa shto pokasno trgnav i malo beshe rastojanieto da imav ushte nekolku metri ke go prestignev zatoa shto na povisoki obrtai fiestata beshe poslaba, jas shtom otidov na 3500 pochnav da go stigam. ti vikam neka zaporleti pa zdravje bozhe i sobir pa ke si gi izmerime, kolite naravno:)
Kimi, во твојата споредба, бензинецот е скоро 50% помоќен од дизелот, преголема разлика за еден атмосферски дизел да ја надокнади. Да беше HDI малку подруга ќе беше приказната. Јас го возев тој 1,4 Гетз, повлекува добро до 3000 рпм и потоа замисли...губи снага Ова беше прв бензински мотор што оди подобро на ниски отколку на високи вртежи. Дали и ти го имаш забележано истото?
е другари другари, за се можете да се фатите на темава да се јадете и јас ќе се сложам, но за мерак и звук кога ве слушам како зборувате изгледате ептен лошо, признајте и вие нешто. Очекувајте од алфата неколку клипчиња со звук и забрзување, а алфата е кола која секој може да си ја дозволи.
Цитат: LosiPatista на 28 Декември 2010, 21:37:04 pmЦитат: SceMax на 28 Декември 2010, 17:09:32 pmЦитат: velestrumf на 28 Декември 2010, 16:40:53 pmНе велам дека не може да се лажира звукот, знам дека може... Ама која е поентата во тоа?? Тоа е исто као пред некое време што видов, петарда некоја што турил лепенка "Type R" на Hyundai Acc(id)ent. Можда и не беше Accent, али не е ни битно, не е тоа муабетот. Мислам... Имаше една наша на времето... „Пушти си ги нозете, колку што ти е чергата“... За жал, ретко се почитува таа поговорка, а многу убаво легнува во многу секојдневни ситуации. Јас имам Lancer со 1.5 мотор, и ЗНАМ дека не е EVO, па не гледам зашто би му турал лепенки или нешто слично, за да правам "false advertising". Едноставно, сакам да си го дотерам количето, да ми личи убаво на мене, без притоа сосила да се правам идиот и да го „украсувам“ на начин на којшто не доликува.Инаку, зборам за оној, чист, механички, резонантен звук... Како Alfa Romeo, Ferrari, Lamborghini... И нормално, на пар други, кои вадат „бас“, т.е. McLaren SLR, Aston Martin V12 (кој и да е модел ), и пар амерички Muscle cars Јапанците па, ми се интересни, пошто за нив (без претходни модификации) треба да го цедиш моторот, за да иде строго у високи обртаи и да пее... И да си уживаш... Хондичка на 8000 rpm... Или S2000 што иде уште малку над тоа Најискрено, ми се свиѓа и звукот Lancer-от што го вади, над 3000... На ниски е труба, ама над 3000, еве 3500, што убаво запејува... Мх мх мх... И поготово моментот коа отпушташ гас (overrun или како го викаат не знам, ако не е вака, нека корегира некој што се разбира повеќе)... Дизел може и умее да извади моќен звук, пошто ипак се работи за моќна машина (од 1.9 па натаму, сигурно не мислам на 1.3 Multijet или 1.4 D-4D). Ама тоа е моќен звук, не е убав. Не сум бил во контакт со поновите дизели на VW и на Opel, што се по 1.6 литра, така да они не влагаат во муабетов.Да знаеш само што се прават и вложуваат горенаведените за да некој како тебе си мисли дека убавиот звук доаѓа по default, „без лажирање“ Жива вистина, целиот звук кај BMW (на пример) иди од аусухот. Е39 генерацијата звучи прекрасно, Е60 звучи како дизел.уфф дечко бмв вади звук од мотор нема врска дека вади звук од ауспух, таков звук од мотор како што имам чуено од бмв немам чуено од друга кола, зборам за попристапниве аута не праам муабет за ферариња мерариња
Цитат: SceMax на 28 Декември 2010, 17:09:32 pmЦитат: velestrumf на 28 Декември 2010, 16:40:53 pmНе велам дека не може да се лажира звукот, знам дека може... Ама која е поентата во тоа?? Тоа е исто као пред некое време што видов, петарда некоја што турил лепенка "Type R" на Hyundai Acc(id)ent. Можда и не беше Accent, али не е ни битно, не е тоа муабетот. Мислам... Имаше една наша на времето... „Пушти си ги нозете, колку што ти е чергата“... За жал, ретко се почитува таа поговорка, а многу убаво легнува во многу секојдневни ситуации. Јас имам Lancer со 1.5 мотор, и ЗНАМ дека не е EVO, па не гледам зашто би му турал лепенки или нешто слично, за да правам "false advertising". Едноставно, сакам да си го дотерам количето, да ми личи убаво на мене, без притоа сосила да се правам идиот и да го „украсувам“ на начин на којшто не доликува.Инаку, зборам за оној, чист, механички, резонантен звук... Како Alfa Romeo, Ferrari, Lamborghini... И нормално, на пар други, кои вадат „бас“, т.е. McLaren SLR, Aston Martin V12 (кој и да е модел ), и пар амерички Muscle cars Јапанците па, ми се интересни, пошто за нив (без претходни модификации) треба да го цедиш моторот, за да иде строго у високи обртаи и да пее... И да си уживаш... Хондичка на 8000 rpm... Или S2000 што иде уште малку над тоа Најискрено, ми се свиѓа и звукот Lancer-от што го вади, над 3000... На ниски е труба, ама над 3000, еве 3500, што убаво запејува... Мх мх мх... И поготово моментот коа отпушташ гас (overrun или како го викаат не знам, ако не е вака, нека корегира некој што се разбира повеќе)... Дизел може и умее да извади моќен звук, пошто ипак се работи за моќна машина (од 1.9 па натаму, сигурно не мислам на 1.3 Multijet или 1.4 D-4D). Ама тоа е моќен звук, не е убав. Не сум бил во контакт со поновите дизели на VW и на Opel, што се по 1.6 литра, така да они не влагаат во муабетов.Да знаеш само што се прават и вложуваат горенаведените за да некој како тебе си мисли дека убавиот звук доаѓа по default, „без лажирање“ Жива вистина, целиот звук кај BMW (на пример) иди од аусухот. Е39 генерацијата звучи прекрасно, Е60 звучи како дизел.
Цитат: velestrumf на 28 Декември 2010, 16:40:53 pmНе велам дека не може да се лажира звукот, знам дека може... Ама која е поентата во тоа?? Тоа е исто као пред некое време што видов, петарда некоја што турил лепенка "Type R" на Hyundai Acc(id)ent. Можда и не беше Accent, али не е ни битно, не е тоа муабетот. Мислам... Имаше една наша на времето... „Пушти си ги нозете, колку што ти е чергата“... За жал, ретко се почитува таа поговорка, а многу убаво легнува во многу секојдневни ситуации. Јас имам Lancer со 1.5 мотор, и ЗНАМ дека не е EVO, па не гледам зашто би му турал лепенки или нешто слично, за да правам "false advertising". Едноставно, сакам да си го дотерам количето, да ми личи убаво на мене, без притоа сосила да се правам идиот и да го „украсувам“ на начин на којшто не доликува.Инаку, зборам за оној, чист, механички, резонантен звук... Како Alfa Romeo, Ferrari, Lamborghini... И нормално, на пар други, кои вадат „бас“, т.е. McLaren SLR, Aston Martin V12 (кој и да е модел ), и пар амерички Muscle cars Јапанците па, ми се интересни, пошто за нив (без претходни модификации) треба да го цедиш моторот, за да иде строго у високи обртаи и да пее... И да си уживаш... Хондичка на 8000 rpm... Или S2000 што иде уште малку над тоа Најискрено, ми се свиѓа и звукот Lancer-от што го вади, над 3000... На ниски е труба, ама над 3000, еве 3500, што убаво запејува... Мх мх мх... И поготово моментот коа отпушташ гас (overrun или како го викаат не знам, ако не е вака, нека корегира некој што се разбира повеќе)... Дизел може и умее да извади моќен звук, пошто ипак се работи за моќна машина (од 1.9 па натаму, сигурно не мислам на 1.3 Multijet или 1.4 D-4D). Ама тоа е моќен звук, не е убав. Не сум бил во контакт со поновите дизели на VW и на Opel, што се по 1.6 литра, така да они не влагаат во муабетов.Да знаеш само што се прават и вложуваат горенаведените за да некој како тебе си мисли дека убавиот звук доаѓа по default, „без лажирање“
Не велам дека не може да се лажира звукот, знам дека може... Ама која е поентата во тоа?? Тоа е исто као пред некое време што видов, петарда некоја што турил лепенка "Type R" на Hyundai Acc(id)ent. Можда и не беше Accent, али не е ни битно, не е тоа муабетот. Мислам... Имаше една наша на времето... „Пушти си ги нозете, колку што ти е чергата“... За жал, ретко се почитува таа поговорка, а многу убаво легнува во многу секојдневни ситуации. Јас имам Lancer со 1.5 мотор, и ЗНАМ дека не е EVO, па не гледам зашто би му турал лепенки или нешто слично, за да правам "false advertising". Едноставно, сакам да си го дотерам количето, да ми личи убаво на мене, без притоа сосила да се правам идиот и да го „украсувам“ на начин на којшто не доликува.Инаку, зборам за оној, чист, механички, резонантен звук... Како Alfa Romeo, Ferrari, Lamborghini... И нормално, на пар други, кои вадат „бас“, т.е. McLaren SLR, Aston Martin V12 (кој и да е модел ), и пар амерички Muscle cars Јапанците па, ми се интересни, пошто за нив (без претходни модификации) треба да го цедиш моторот, за да иде строго у високи обртаи и да пее... И да си уживаш... Хондичка на 8000 rpm... Или S2000 што иде уште малку над тоа Најискрено, ми се свиѓа и звукот Lancer-от што го вади, над 3000... На ниски е труба, ама над 3000, еве 3500, што убаво запејува... Мх мх мх... И поготово моментот коа отпушташ гас (overrun или како го викаат не знам, ако не е вака, нека корегира некој што се разбира повеќе)... Дизел може и умее да извади моќен звук, пошто ипак се работи за моќна машина (од 1.9 па натаму, сигурно не мислам на 1.3 Multijet или 1.4 D-4D). Ама тоа е моќен звук, не е убав. Не сум бил во контакт со поновите дизели на VW и на Opel, што се по 1.6 литра, така да они не влагаат во муабетов.
Цитат: LosiPatista на 28 Декември 2010, 21:39:01 pmЦитат: Kimi R на 28 Декември 2010, 18:03:46 pmЦитат: LosiPatista на 28 Декември 2010, 13:36:16 pmKimi, во твојата споредба, бензинецот е скоро 50% помоќен од дизелот, преголема разлика за еден атмосферски дизел да ја надокнади. Да беше HDI малку подруга ќе беше приказната. Јас го возев тој 1,4 Гетз, повлекува добро до 3000 рпм и потоа замисли...губи снага Ова беше прв бензински мотор што оди подобро на ниски отколку на високи вртежи. Дали и ти го имаш забележано истото? eve edno video kade shto zabrzuvam od 0-100 sam sum u kola snimam menjam drzham volan, taka sho i ne e bash dobro videovo, da zaproleti malku ke napravam novi videa, inache za zabrzuvanjeto da sum primetil deka do 3000 zabrzuva dobro ama i nad 3000 zabrzuva isto tolku dobro ako ne i podbro, pred nekolku meseci se trkav so fiesta 1,4 94konja(so vlatko od koli.com.mk) ja izgubiv trkata zatoa shto pokasno trgnav i malo beshe rastojanieto da imav ushte nekolku metri ke go prestignev zatoa shto na povisoki obrtai fiestata beshe poslaba, jas shtom otidov na 3500 pochnav da go stigam. ti vikam neka zaporleti pa zdravje bozhe i sobir pa ke si gi izmerime, kolite naravno:)Мислам дека бучноста ја мешаш со моќност. Преиспитај се добро. И јас едно време бев во иста заблуда ајде здравје боже ќе направам уште клипчиња ќе прајме собир ќе се видиме ќе пробаме па ќе видиме што е како
Цитат: chlink на 29 Декември 2010, 02:36:37 amе другари другари, за се можете да се фатите на темава да се јадете и јас ќе се сложам, но за мерак и звук кога ве слушам како зборувате изгледате ептен лошо, признајте и вие нешто. Очекувајте од алфата неколку клипчиња со звук и забрзување, а алфата е кола која секој може да си ја дозволи. стварно и мене не ми е јасно тоа со звукот и меракот, абе на девојка ми коа сум и викал леле бмв-то лудница и коа и кажав дизел ми вика бегај бе дизел рктрктрктрк на ништо не звучи тоа бензин е права ствар.
Цитат: Kimi R на 29 Декември 2010, 02:56:21 amЦитат: chlink на 29 Декември 2010, 02:36:37 amе другари другари, за се можете да се фатите на темава да се јадете и јас ќе се сложам, но за мерак и звук кога ве слушам како зборувате изгледате ептен лошо, признајте и вие нешто. Очекувајте од алфата неколку клипчиња со звук и забрзување, а алфата е кола која секој може да си ја дозволи. стварно и мене не ми е јасно тоа со звукот и меракот, абе на девојка ми коа сум и викал леле бмв-то лудница и коа и кажав дизел ми вика бегај бе дизел рктрктрктрк на ништо не звучи тоа бензин е права ствар.Е сега тврдењето на девојкати да го земиме за меродавно? Не заебавај и ти
На кратко ако може да ми одговорите, вие што сте за дизел пред бензин. Дека ме мрзи да ја читам цела тема...Кратко и концизно кои се предностите на турбо дизелот пред турбо бензинецот?1. Помала потрошувачка...2.3....
И да имаат бензинците уште една боља работа, трак плинче и вози џабе, сакаш да се испукаш бап на бензин права ствар. Ете ви и штедење.
Па кога сакаш да штедиш ете ти. Јас имам плин ставено кога сакам да не трошам на плин возам кога сакам да се испукам на бензин ставам , абе роботи се ова бензинциве, џабе ви е се, трансформерс хахахах
Тоа ти го гарантирам, на зејтин да возам повеќе ќе трае моторот о еден дизел па кој сака нека биде.