Не велам дека не може да се лажира звукот, знам дека може... Ама која е поентата во тоа?? Тоа е исто као пред некое време што видов, петарда некоја што турил лепенка "Type R" на Hyundai Acc(id)ent. Можда и не беше Accent, али не е ни битно, не е тоа муабетот. Мислам... Имаше една наша на времето... „Пушти си ги нозете, колку што ти е чергата“... За жал, ретко се почитува таа поговорка, а многу убаво легнува во многу секојдневни ситуации. Јас имам Lancer со 1.5 мотор, и ЗНАМ дека не е EVO, па не гледам зашто би му турал лепенки или нешто слично, за да правам "false advertising". Едноставно, сакам да си го дотерам количето, да ми личи убаво на мене, без притоа сосила да се правам идиот и да го „украсувам“ на начин на којшто не доликува.
Инаку, зборам за оној, чист, механички, резонантен звук... Како Alfa Romeo, Ferrari, Lamborghini... И нормално, на пар други, кои вадат „бас“, т.е. McLaren SLR, Aston Martin V12 (кој и да е модел
), и пар амерички Muscle cars
Јапанците па, ми се интересни, пошто за нив (без претходни модификации) треба да го цедиш моторот, за да иде строго у високи обртаи и да пее... И да си уживаш... Хондичка на 8000 rpm... Или S2000 што иде уште малку над тоа
Најискрено, ми се свиѓа и звукот Lancer-от што го вади, над 3000... На ниски е труба, ама над 3000, еве 3500, што убаво запејува... Мх мх мх... И поготово моментот коа отпушташ гас (overrun или како го викаат не знам, ако не е вака, нека корегира некој што се разбира повеќе)... Дизел може и умее да извади моќен звук, пошто ипак се работи за моќна машина (од 1.9 па натаму, сигурно не мислам на 1.3 Multijet или 1.4 D-4D). Ама тоа е моќен звук, не е убав. Не сум бил во контакт со поновите дизели на VW и на Opel, што се по 1.6 литра, така да они не влагаат во муабетов.