Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923453 пати)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #60 на: 28 Декември 2010, 14:44:53 pm »
Во целост се согласувам со velestrumf, а највеќе за ова :

Факт 5: Бензинец СЕКОГАШ ќе прави повеќе мерак, за оние кои имаат МЕРАК за возење, а не само потреба од автомобил. („Вруууууммм“ наспроти „Кло-кло-кло“)
:)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #61 на: 28 Декември 2010, 14:59:12 pm »
Ako e merakot vo zvukot,dobar zvuk podednakvo lesno se lazira denes i kaj dizel i kaj benzinec..


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #62 на: 28 Декември 2010, 15:07:38 pm »
Пууу... Два дена нема да го посетам форумов, и жива макљажа се дешава...
Не ми е јасно зашто сте достигнале дури 4 страни на форумов зборејќи исти работи... И бензин и дизел си имаат свои предности и свои недостатоци... Едноставно е прашање на преференци и домашен буџет. Толку!

Факт 1: Дизел (каков сака нека е) никогаш нема да извади толку добар звук како бензинец.
Факт 2: Дизел секогаш подобро ќе се снаоѓа при нагорнини и надолнини. (Нагоре поубаво потегнува, мада сеа достапните турбо бензинци го прават истото, само со поголем трошок; а надоле, во зависност од удолницата, можеш да го оставиш во брзина, и кочница да не допреш)
Факт 3: Дизел е СЕКОГАШ поекономичен од бензин (каков сака нека е бензинецот) - Пример: Seat Leon 110TDI (2003год), 120-130 km/h на автопат на пат накај Турција (на одмор), со пуштена клима и радио итн итн... Потрошувачка 4,3-4,7 л/100км. Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC (2008), 100-120 km/h на автопат, пуштена клима, 4ца во кола, товарени за на одмор... До Охрид и назад (преку Стража), просек 5,4 л/100км. Lancer-от низ град го имам симнато испод 7. Али да бидеме на чисто, тогаш бев „на мисија“, пошто со нормално возење, нема шанси да се симне толку. Не зборам глупости или да рекламирам некого, ова се мои лични искуства.
Факт 4: Дизелите се многу поосетливи на нашава (ахем) „нафта“, отколку што се бензинците на нашиов (ахем, пак) „бензин“.
Факт 5: Бензинец СЕКОГАШ ќе прави повеќе мерак, за оние кои имаат МЕРАК за возење, а не само потреба од автомобил. („Вруууууммм“ наспроти „Кло-кло-кло“)

Ако сакаш да возиш економично, и што е уште побитно, ако ЗНАЕШ да возиш економично, и бензинецот ќе пие по капка на 100 km. Од друга страна пак, ако на 100 метра растојание низ град, ти стигаш да убациш во 5та (или 6та), притоа идејќи со 1ва додека не излезат вентили кроз хауба, џабе ти е и бензин и дизел. Тогаш веќе се работи за многу поголем проблем од „потрошувачка“ или „задоволство“ и се препорачува преиспитување на менталното здравје :)

1. Со исклучок на неколку добри шестаци и осмаци, да.
2. Точно
3. Точно.
4. Веројатно си во право, но може да се дискутира. Многумина имаа напишано дека со бензин од Макпетрол/Лукоил колата им сецкала/трокирала/не одела. Дизелот никогап не трокира.
5. Кло кло во лер, стисни ја гаста и се претвара во Freco Speeder. Бензинците се тивки во лер, затоа пак на максимална туража пиштат.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #63 на: 28 Декември 2010, 15:16:10 pm »
Ako e merakot vo zvukot,dobar zvuk podednakvo lesno se lazira denes i kaj dizel i kaj benzinec..


Еве еден пример за дизел што брчи одлично, но знаеш што, не е неопходно. Сакам кога ќе победиш некого во трка, и кога ќе се паркирате негде од под хауба да доаѓа звук кло кло кло. Дизел е, нека си клокоти во лер, а тој што изгубил ќе му биди уште покриво оти изгубил од дизелаш.

Незнам како Куоре го преживеа оној црн ден кога со неговата бензинска алфа со 2 свеќици по цилиндар изгуби од еден дизелаш, иако имаше голема предност во снага и маса во однос на дизелашот :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #64 на: 28 Декември 2010, 16:40:53 pm »
Не велам дека не може да се лажира звукот, знам дека може... Ама која е поентата во тоа?? Тоа е исто као пред некое време што видов, петарда некоја што турил лепенка "Type R" на Hyundai Acc(id)ent. Можда и не беше Accent, али не е ни битно, не е тоа муабетот. Мислам... Имаше една наша на времето... „Пушти си ги нозете, колку што ти е чергата“... За жал, ретко се почитува таа поговорка, а многу убаво легнува во многу секојдневни ситуации. Јас имам Lancer со 1.5 мотор, и ЗНАМ дека не е EVO, па не гледам зашто би му турал лепенки или нешто слично, за да правам "false advertising". Едноставно, сакам да си го дотерам количето, да ми личи убаво на мене, без притоа сосила да се правам идиот и да го „украсувам“ на начин на којшто не доликува.

Инаку, зборам за оној, чист, механички, резонантен звук... Како Alfa Romeo, Ferrari, Lamborghini... И нормално, на пар други, кои вадат „бас“, т.е. McLaren SLR, Aston Martin V12 (кој и да е модел :) ), и пар амерички Muscle cars :) Јапанците па, ми се интересни, пошто за нив (без претходни модификации) треба да го цедиш моторот, за да иде строго у високи обртаи и да пее... И да си уживаш... Хондичка на 8000 rpm... Или S2000 што иде уште малку над тоа :) Најискрено, ми се свиѓа и звукот Lancer-от што го вади, над 3000... На ниски е труба, ама над 3000, еве 3500, што убаво запејува... Мх мх мх... И поготово моментот коа отпушташ гас (overrun или како го викаат не знам, ако не е вака, нека корегира некој што се разбира повеќе)... Дизел може и умее да извади моќен звук, пошто ипак се работи за моќна машина (од 1.9 па натаму, сигурно не мислам на 1.3 Multijet или 1.4 D-4D). Ама тоа е моќен звук, не е убав. Не сум бил во контакт со поновите дизели на VW и на Opel, што се по 1.6 литра, така да они не влагаат во муабетов.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #65 на: 28 Декември 2010, 17:09:32 pm »
Не велам дека не може да се лажира звукот, знам дека може... Ама која е поентата во тоа?? Тоа е исто као пред некое време што видов, петарда некоја што турил лепенка "Type R" на Hyundai Acc(id)ent. Можда и не беше Accent, али не е ни битно, не е тоа муабетот. Мислам... Имаше една наша на времето... „Пушти си ги нозете, колку што ти е чергата“... За жал, ретко се почитува таа поговорка, а многу убаво легнува во многу секојдневни ситуации. Јас имам Lancer со 1.5 мотор, и ЗНАМ дека не е EVO, па не гледам зашто би му турал лепенки или нешто слично, за да правам "false advertising". Едноставно, сакам да си го дотерам количето, да ми личи убаво на мене, без притоа сосила да се правам идиот и да го „украсувам“ на начин на којшто не доликува.

Инаку, зборам за оној, чист, механички, резонантен звук... Како Alfa Romeo, Ferrari, Lamborghini... И нормално, на пар други, кои вадат „бас“, т.е. McLaren SLR, Aston Martin V12 (кој и да е модел :) ), и пар амерички Muscle cars :) Јапанците па, ми се интересни, пошто за нив (без претходни модификации) треба да го цедиш моторот, за да иде строго у високи обртаи и да пее... И да си уживаш... Хондичка на 8000 rpm... Или S2000 што иде уште малку над тоа :) Најискрено, ми се свиѓа и звукот Lancer-от што го вади, над 3000... На ниски е труба, ама над 3000, еве 3500, што убаво запејува... Мх мх мх... И поготово моментот коа отпушташ гас (overrun или како го викаат не знам, ако не е вака, нека корегира некој што се разбира повеќе)... Дизел може и умее да извади моќен звук, пошто ипак се работи за моќна машина (од 1.9 па натаму, сигурно не мислам на 1.3 Multijet или 1.4 D-4D). Ама тоа е моќен звук, не е убав. Не сум бил во контакт со поновите дизели на VW и на Opel, што се по 1.6 литра, така да они не влагаат во муабетов.

Да знаеш само што се прават и вложуваат горенаведените за да некој како тебе си мисли дека убавиот звук доаѓа по default, „без лажирање“ :)

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #66 на: 28 Декември 2010, 18:03:46 pm »
Kimi, во твојата споредба, бензинецот е скоро 50% помоќен од дизелот, преголема разлика за еден атмосферски дизел да ја надокнади. Да беше HDI малку подруга ќе беше приказната. Јас го возев тој 1,4 Гетз, повлекува добро до 3000 рпм и потоа замисли...губи снага  ??? Ова беше прв бензински мотор што оди подобро на ниски отколку на високи вртежи. Дали и ти го имаш забележано истото?

Може ли да направиш видеа со забрзувања и меѓузабрзувања од Гетзот и 206ката. Би требало да отвориме тема наскоро за тоа..

eve edno video kade shto zabrzuvam od 0-100 sam sum u kola snimam menjam drzham volan, taka sho i ne e bash dobro videovo, da zaproleti malku ke napravam novi videa, inache za zabrzuvanjeto da sum primetil deka do 3000 zabrzuva dobro ama i nad 3000 zabrzuva isto tolku dobro ako ne i podbro, pred nekolku meseci se trkav so fiesta 1,4 94konja(so vlatko od koli.com.mk) ja izgubiv trkata zatoa shto pokasno trgnav i malo beshe rastojanieto da imav ushte nekolku metri ke go prestignev zatoa shto na povisoki obrtai fiestata beshe poslaba, jas shtom otidov na 3500 pochnav da go stigam. ti vikam neka zaporleti pa zdravje bozhe i sobir pa ke si gi izmerime, kolite naravno:)

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #67 на: 28 Декември 2010, 18:07:41 pm »
Во целост се согласувам со velestrumf, а највеќе за ова :

Факт 5: Бензинец СЕКОГАШ ќе прави повеќе мерак, за оние кои имаат МЕРАК за возење, а не само потреба од автомобил. („Вруууууммм“ наспроти „Кло-кло-кло“)
:)
hahahaha go potpishuem i jas ova, mnogu slikovito, pa i zvuchno:))) prikazhano i raskazhano

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #68 на: 28 Декември 2010, 18:12:31 pm »
Си ја работат работата како што треба... Не глумат лудило... За Европјаниве, постои нешто што се вика „традиција“, која на нив (претпоставувам) дека им е битна. Ретко кога се десило Италијан да звучи лошо. Не секој Италијан нормално, зборам за побитните. А за Америте, искрено не верувам дека многу прават и вложуваат за да извадат добар звук, пошто до вчера не знаеја ни коли да прават. Ама пак, тие што ги правеа, знаеа да звучат перверзно добро.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #69 на: 28 Декември 2010, 18:21:02 pm »
Што научивме денес?
1. 1,4 бензинец со 97кс давал адреналин.
2. 35д моторот на БМВ нечинел, 23и чини.
3. Се додека има безобразен момент секоја кола е добра.
- Умен човек е Страто... Во корен ја зафати работата. Апсолутно, точно.
прва работа читај ги целосно работите,
1. да 1.4 бензинец дава повеќе адреналин од 1.9 дизел јас правев споредба на 2 мали возила кои ги имам и кажувам кое ми е по кејфско за возење, инаку далеку од тоа дека 1.4 97 е мотор кој може да ти пружи којзнае какво задоволство во брзина и слично, јас правев муабет за разликата помеѓу двете коли кои што ги имам.
2. пак не дочитуваш еве што пишав за бмв-ињата "значи немам ниту еден лош збор за колите и моторите"  слободно препрочитај го постот и ќе видиш дека го пишува ова уз пат со некои други пофални зборови аз 2та мотора, и фала богу дека 35д со 2 турбини и 300 коња е боље мотор од 523, ама звукот кој што го вади 5ката од мотор без трубина е многу подобар од оној што го вади дизелот во Х5ката, иначе неможе битурбо мотор да е полош од атмосферец, не го реков тоа во ниеден случај.
Ок, ок. Не се лути. :) Како скеч беше кажано. Не сакав да те навредам. Напртив, многу фино што кажа за ТВОИТЕ возилца, зошто тоа е реалноста која ја имаме пред нас. А воедно и за БМВ њата, зошто и тие се горе долу реалност кај нас. Зошто? Зошто голем дел од колите се мали возилца кои се купуваат на ново, ама исто така голем дел сочинуваат неколку години старите германски возила кои се купуваат кај нас за исто толку пари.
Се зафатив така да речам, од неколку причини:
- Мразам дебилни мотори кои ја развиваат својата патетична сила на 19,000 вртежи (Киа). 1.4/109, 1.6/140 и слично а неможат да поместат вреќа цемент во багажник под 4000. Пред се имаат момент, колку што и јас имам на точак. :)
- Го обожавам 35д моторот поставен во бмв3 секако, не во фекалниот одвод Хбројка (Х1/Х3/Х5/Х6/Х24), па конкретно ме зачуди што не ти се допаѓа. Ама како што реков, можно е да си осетил 2.4 тони кола, па ти е ѓубре. Да го осетиш, во 1.5 тони ќе да е различно. :)
- Се додека има Што повеќе момент, и поставен што пониско, повеќе го сакам моторот. Секако дека електромоторите со 5000Нм при 0 вртежи се прекрасни, ама мора да се користат со регулатор за да не ти го цвикнат вратот при трзајот на тргање и да го откорнат сето железо кое го држи моторот на место.

Малку лајт, се шегуваме. И јас имам атмосферски бензинец и турбо дизел и турбо бензинец и... немам атмосферски дизел...
види прво не се МОИ пошо иам 19 години и не можам да си приуштам возило, али со гетзот за година дена иам напревно 6000км со пежото 1000 и нешто. друга работа и 2те коли се купени за во град и за до охрид маврово велес штип на пастрмајлии:) и поентата ми беше дека тој бензински мотор во гетзот е супер мотор за градски услови и со количето си се добро укомпнирани(пред се мислам на однос тежина-снага на мотор) јас не барам тркачи перформанси или слично од колите ама има моменти коа сакам да се ај да речам прокурчам и издувам и тоа со гетзот многу подобро се прави него ли со било кој дизел од таа класа(немојте пак хди да кажувате пошто иам возено и тоа и пак не е истото како со гетзот) а бмвињата и 2те се нови купени од салон и 2те грмат и 2те се инзвонредни коли 35д иам ненормална еластичност на моторот, а истот важи и за 523ката и со девете се иам возено во град и на отворено и муабетот ми беше за звукот што го вади 523ката за разлика од Х5ката која што е мноооогу моќна ама звукот е ко на новине 23ки(хахха малку шала)

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #70 на: 28 Декември 2010, 19:56:19 pm »
@ Kimi, Igor, Velestrumf

Mladi momcinja, eve za vas edno dobro dieselce od 2006-ta koe mislam deka ke gi zadovoli vasite extremno visoki kriteriumi za zvuk i keif vo vozenjeto :);)



Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #71 на: 28 Декември 2010, 20:05:58 pm »
@ Kimi, Igor, Velestrumf

Mladi momcinja, eve za vas edno dobro dieselce od 2006-ta koe mislam deka ke gi zadovoli vasite extremno visoki kriteriumi za zvuk i keif vo vozenjeto :);)



чекај малце сакаш да кажеш дека ова(звуков ко од расипан џет енџн) можеш да го споредиш со ф1 болид или пак со некои си ферари, ламбо, астон, слр, слс.... не ме зезај
значи глеј џабе се обидуваме да се разубедиме едно е јасно дека дизелот е поекономична и порационална одлука, ама бензинец ти е права ствар ако сакаш звук адреналин перформанс со еден збор something to race with. да беа боље турбо дизелите зарем мислевте дека сеуште ке ставаа в12 во мурселаго и 599 или в10ка во 458 итн...

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #72 на: 28 Декември 2010, 20:09:09 pm »
@ Kimi, Igor, Velestrumf

Mladi momcinja, eve za vas edno dobro dieselce od 2006-ta koe mislam deka ke gi zadovoli vasite extremno visoki kriteriumi za zvuk i keif vo vozenjeto :);)



чекај малце сакаш да кажеш дека ова(звуков ко од расипан џет енџн) можеш да го споредиш со ф1 болид или пак со некои си ферари, ламбо, астон, слр, слс.... не ме зезај
значи глеј џабе се обидуваме да се разубедиме едно е јасно дека дизелот е поекономична и порационална одлука, ама бензинец ти е права ствар ако сакаш звук адреналин перформанс со еден збор something to race with. да беа боље турбо дизелите зарем мислевте дека сеуште ке ставаа в12 во мурселаго и 599 или в10ка во 458 итн...

Rasipan Jet Engine hahahahaa, uzivkaj si. Dieselot e superiorna odluka vo sekoj pogled :) kako sto pokazuva LeMans od 2006-2010. Mnogu ke bides interesen za nekoja godina koga ke go falis tvojot nov TD :)

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #73 на: 28 Декември 2010, 20:14:11 pm »
@ Kimi, Igor, Velestrumf

Mladi momcinja, eve za vas edno dobro dieselce od 2006-ta koe mislam deka ke gi zadovoli vasite extremno visoki kriteriumi za zvuk i keif vo vozenjeto :);)



чекај малце сакаш да кажеш дека ова(звуков ко од расипан џет енџн) можеш да го споредиш со ф1 болид или пак со некои си ферари, ламбо, астон, слр, слс.... не ме зезај
значи глеј џабе се обидуваме да се разубедиме едно е јасно дека дизелот е поекономична и порационална одлука, ама бензинец ти е права ствар ако сакаш звук адреналин перформанс со еден збор something to race with. да беа боље турбо дизелите зарем мислевте дека сеуште ке ставаа в12 во мурселаго и 599 или в10ка во 458 итн...

Rasipan Jet Engine hahahahaa, uzivkaj si. Dieselot e superiorna odluka vo sekoj pogled :) kako sto pokazuva LeMans od 2006-2010. Mnogu ke bides interesen za nekoja godina koga ke go falis tvojot nov TD :)
ама чекај сеа идеш упорно со глава у ѕид, прво јас не викам дека не би возел тд не викам дека не се добар избор, туку ти објаснувам нешто што упорно не сакаш да го сфатиш дека бензинецот пружа задоволство поголемо и за уши и за душа ти поставив едно прашање погоре еве го пак чекај малце сакаш да кажеш дека ова можеш да го споредиш со ф1 болид или пак со некои си ферари, ламбо, астон, слр, слс...? и уште едно да беа боље турбо дизелите зарем мислевте дека сеуште ке ставаа в12 во мурселаго и 599 или в10ка во 458 итн... ај одговори ми на овие 2 прашања па после ќе прајме муабет ;)

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #74 на: 28 Декември 2010, 20:18:05 pm »
@ Kimi, Igor, Velestrumf

Mladi momcinja, eve za vas edno dobro dieselce od 2006-ta koe mislam deka ke gi zadovoli vasite extremno visoki kriteriumi za zvuk i keif vo vozenjeto :);)



чекај малце сакаш да кажеш дека ова(звуков ко од расипан џет енџн) можеш да го споредиш со ф1 болид или пак со некои си ферари, ламбо, астон, слр, слс.... не ме зезај
значи глеј џабе се обидуваме да се разубедиме едно е јасно дека дизелот е поекономична и порационална одлука, ама бензинец ти е права ствар ако сакаш звук адреналин перформанс со еден збор something to race with. да беа боље турбо дизелите зарем мислевте дека сеуште ке ставаа в12 во мурселаго и 599 или в10ка во 458 итн...

Rasipan Jet Engine hahahahaa, uzivkaj si. Dieselot e superiorna odluka vo sekoj pogled :) kako sto pokazuva LeMans od 2006-2010. Mnogu ke bides interesen za nekoja godina koga ke go falis tvojot nov TD :)
ама чекај сеа идеш упорно со глава у ѕид, прво јас не викам дека не би возел тд не викам дека не се добар избор, туку ти објаснувам нешто што упорно не сакаш да го сфатиш дека бензинецот пружа задоволство поголемо и за уши и за душа ти поставив едно прашање погоре еве го пак чекај малце сакаш да кажеш дека ова можеш да го споредиш со ф1 болид или пак со некои си ферари, ламбо, астон, слр, слс...? и уште едно да беа боље турбо дизелите зарем мислевте дека сеуште ке ставаа в12 во мурселаго и 599 или в10ка во 458 итн... ај одговори ми на овие 2 прашања па после ќе прајме муабет ;)

Pa kako da ti odgovoram na edna tolku subjektivna rabota. Mojata zenska e mnogu poubava od tvojata. Aj sea ti odgovori mi  ! Mojte oci i usi i tvojte ich ama bash ich isto ni gledaat ni slusaat.