Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923781 пати)

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #75 на: 28 Декември 2010, 20:20:03 pm »
не ми се прај повеќе муабет големи сте вие си знаете споредете си самите кога еден дизел мотор ќе извади ваков звук?
еве еден многу јак дизел кој што е одличен
ама звукчето кло кло кло кло кло
јесда не е фер споредбава ама нема таков дизел мотор кој што би можел да се спореди со горенаведениот бензинец

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #76 на: 28 Декември 2010, 20:22:30 pm »
@ Kimi, Igor, Velestrumf

Mladi momcinja, eve za vas edno dobro dieselce od 2006-ta koe mislam deka ke gi zadovoli vasite extremno visoki kriteriumi za zvuk i keif vo vozenjeto :);)



чекај малце сакаш да кажеш дека ова(звуков ко од расипан џет енџн) можеш да го споредиш со ф1 болид или пак со некои си ферари, ламбо, астон, слр, слс.... не ме зезај
значи глеј џабе се обидуваме да се разубедиме едно е јасно дека дизелот е поекономична и порационална одлука, ама бензинец ти е права ствар ако сакаш звук адреналин перформанс со еден збор something to race with. да беа боље турбо дизелите зарем мислевте дека сеуште ке ставаа в12 во мурселаго и 599 или в10ка во 458 итн...

Rasipan Jet Engine hahahahaa, uzivkaj si. Dieselot e superiorna odluka vo sekoj pogled :) kako sto pokazuva LeMans od 2006-2010. Mnogu ke bides interesen za nekoja godina koga ke go falis tvojot nov TD :)
ама чекај сеа идеш упорно со глава у ѕид, прво јас не викам дека не би возел тд не викам дека не се добар избор, туку ти објаснувам нешто што упорно не сакаш да го сфатиш дека бензинецот пружа задоволство поголемо и за уши и за душа ти поставив едно прашање погоре еве го пак чекај малце сакаш да кажеш дека ова можеш да го споредиш со ф1 болид или пак со некои си ферари, ламбо, астон, слр, слс...? и уште едно да беа боље турбо дизелите зарем мислевте дека сеуште ке ставаа в12 во мурселаго и 599 или в10ка во 458 итн... ај одговори ми на овие 2 прашања па после ќе прајме муабет ;)

Pa kako da ti odgovoram na edna tolku subjektivna rabota. Mojata zenska e mnogu poubava od tvojata. Aj sea ti odgovori mi  ! Mojte oci i usi i tvojte ich ama bash ich isto ni gledaat ni slusaat.
прва работа не ти е поубава женската од мојата :P hahahahahah шала на страна не ме зезај бе дечко сакаш да кажеш дека при бенинец и дизел некој ќе се попали на звукот од дизелот???

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #77 на: 28 Декември 2010, 20:28:46 pm »
Pak ke ti kazam bez da te ubeduvam, sekoj se pali na razni raboti koi veruval ti ili ne ponekogash se razlicni od tvoite raboti :)
Eve uste edno intresno dieselce

PS: World FIRST "green" sports car :)
« Последно менување: 28 Декември 2010, 20:33:59 pm SceMax »

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #78 на: 28 Декември 2010, 20:33:50 pm »
Pak ke ti kazam bez da te ubeduvam, sekoj se pali na razni raboti koi veruval ti ili ne ponekogash se razlicni od tvoite raboti :)
Eve uste edno intresno dieselce

браво, добар КОНЦЕПТ :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #79 на: 28 Декември 2010, 21:35:18 pm »
Си ја работат работата како што треба... Не глумат лудило... За Европјаниве, постои нешто што се вика „традиција“, која на нив (претпоставувам) дека им е битна. Ретко кога се десило Италијан да звучи лошо. Не секој Италијан нормално, зборам за побитните. А за Америте, искрено не верувам дека многу прават и вложуваат за да извадат добар звук, пошто до вчера не знаеја ни коли да прават. Ама пак, тие што ги правеа, знаеа да звучат перверзно добро.

Извини младо момче, но штотуку изгуби доста кредибилитет. Американците ги правеа најдобрите коли од 1940-197X

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #80 на: 28 Декември 2010, 21:37:04 pm »
Не велам дека не може да се лажира звукот, знам дека може... Ама која е поентата во тоа?? Тоа е исто као пред некое време што видов, петарда некоја што турил лепенка "Type R" на Hyundai Acc(id)ent. Можда и не беше Accent, али не е ни битно, не е тоа муабетот. Мислам... Имаше една наша на времето... „Пушти си ги нозете, колку што ти е чергата“... За жал, ретко се почитува таа поговорка, а многу убаво легнува во многу секојдневни ситуации. Јас имам Lancer со 1.5 мотор, и ЗНАМ дека не е EVO, па не гледам зашто би му турал лепенки или нешто слично, за да правам "false advertising". Едноставно, сакам да си го дотерам количето, да ми личи убаво на мене, без притоа сосила да се правам идиот и да го „украсувам“ на начин на којшто не доликува.

Инаку, зборам за оној, чист, механички, резонантен звук... Како Alfa Romeo, Ferrari, Lamborghini... И нормално, на пар други, кои вадат „бас“, т.е. McLaren SLR, Aston Martin V12 (кој и да е модел :) ), и пар амерички Muscle cars :) Јапанците па, ми се интересни, пошто за нив (без претходни модификации) треба да го цедиш моторот, за да иде строго у високи обртаи и да пее... И да си уживаш... Хондичка на 8000 rpm... Или S2000 што иде уште малку над тоа :) Најискрено, ми се свиѓа и звукот Lancer-от што го вади, над 3000... На ниски е труба, ама над 3000, еве 3500, што убаво запејува... Мх мх мх... И поготово моментот коа отпушташ гас (overrun или како го викаат не знам, ако не е вака, нека корегира некој што се разбира повеќе)... Дизел може и умее да извади моќен звук, пошто ипак се работи за моќна машина (од 1.9 па натаму, сигурно не мислам на 1.3 Multijet или 1.4 D-4D). Ама тоа е моќен звук, не е убав. Не сум бил во контакт со поновите дизели на VW и на Opel, што се по 1.6 литра, така да они не влагаат во муабетов.

Да знаеш само што се прават и вложуваат горенаведените за да некој како тебе си мисли дека убавиот звук доаѓа по default, „без лажирање“ :)

Жива вистина, целиот звук кај BMW (на пример) иди од аусухот. Е39 генерацијата звучи прекрасно, Е60 звучи како дизел.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #81 на: 28 Декември 2010, 21:39:01 pm »
Kimi, во твојата споредба, бензинецот е скоро 50% помоќен од дизелот, преголема разлика за еден атмосферски дизел да ја надокнади. Да беше HDI малку подруга ќе беше приказната. Јас го возев тој 1,4 Гетз, повлекува добро до 3000 рпм и потоа замисли...губи снага  ??? Ова беше прв бензински мотор што оди подобро на ниски отколку на високи вртежи. Дали и ти го имаш забележано истото?


eve edno video kade shto zabrzuvam od 0-100 sam sum u kola snimam menjam drzham volan, taka sho i ne e bash dobro videovo, da zaproleti malku ke napravam novi videa, inache za zabrzuvanjeto da sum primetil deka do 3000 zabrzuva dobro ama i nad 3000 zabrzuva isto tolku dobro ako ne i podbro, pred nekolku meseci se trkav so fiesta 1,4 94konja(so vlatko od koli.com.mk) ja izgubiv trkata zatoa shto pokasno trgnav i malo beshe rastojanieto da imav ushte nekolku metri ke go prestignev zatoa shto na povisoki obrtai fiestata beshe poslaba, jas shtom otidov na 3500 pochnav da go stigam. ti vikam neka zaporleti pa zdravje bozhe i sobir pa ke si gi izmerime, kolite naravno:)


Мислам дека бучноста ја мешаш со моќност. Преиспитај се добро. И јас едно време бев во иста заблуда ;)
« Последно менување: 28 Декември 2010, 21:42:41 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #82 на: 28 Декември 2010, 21:40:45 pm »
@ Kimi, Igor, Velestrumf

Mladi momcinja, eve za vas edno dobro dieselce od 2006-ta koe mislam deka ke gi zadovoli vasite extremno visoki kriteriumi za zvuk i keif vo vozenjeto :);)




Вака звучи дизел при максимална оптеретеност. Како Star Wars Speeder, како Jet Engine само уште подобро. ПРЕКРАСНО!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #83 на: 28 Декември 2010, 21:53:07 pm »
Си ја работат работата како што треба... Не глумат лудило... За Европјаниве, постои нешто што се вика „традиција“, која на нив (претпоставувам) дека им е битна. Ретко кога се десило Италијан да звучи лошо. Не секој Италијан нормално, зборам за побитните. А за Америте, искрено не верувам дека многу прават и вложуваат за да извадат добар звук, пошто до вчера не знаеја ни коли да прават. Ама пак, тие што ги правеа, знаеа да звучат перверзно добро.

Извини младо момче, но штотуку изгуби доста кредибилитет. Американците ги правеа најдобрите коли од 1940-197X

Извинето ти е, младо момче, ама немаш појма колку не се согласувам. Америте отсекогаш имале поинаков пристап према поимот „автомобил“, кој бил и тек како различен од Европскиот пристап. Ја не викам дека не правеле добри коли, туку дека и тие што ги правеле, ги правеле без доволно посветување на внимание на многу битни работи.

Муабетов може да се продолжи до бесвест и назад, за пак на крај (ако конечно дојде крајот) да се согласиме за истите работи кои ги напоменав уште претходно. Јас САКАМ и ПРЕФЕРИРАМ бензинци, и ПОЧИТУВАМ (и би ПРЕФЕРИРАЛ) дизели, веројатно кога ќе ми дојде време да основам своја фамилија. Ќе се повторам уште еднаш, дека и едните и другите си имаат свои предности и недостатоци.
Еве ја тука негде би ставил моја точка, вие како сакате :)

П.С. Не ми е ни на крај памет да освојувам нечии симпатии или да му попувам на некого, а „кредибилитет“ на интернет форум е многу tricky ствар, и најчесто ги тангира егоистите. Мене лично, не ми е толку битно, туку едноставно си го кажувам моето мислење.
П.П.С. Гад демит, ама добро звучи Аудито :o Баш као од Sci-Fi филмче е звукон :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #84 на: 28 Декември 2010, 22:12:52 pm »
не ми се прај повеќе муабет големи сте вие си знаете споредете си самите кога еден дизел мотор ќе извади ваков звук?
еве еден многу јак дизел кој што е одличен
ама звукчето кло кло кло кло кло
јесда не е фер споредбава ама нема таков дизел мотор кој што би можел да се спореди со горенаведениот бензинец

Интересно е што ги земаме ултраспортските бензинци во одбрана на бензинскиот звук. Дај да видиме како брчат косилициве до 1800 кубици, што сочинуваат 90% од возниот парк.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #85 на: 28 Декември 2010, 22:18:29 pm »
Си ја работат работата како што треба... Не глумат лудило... За Европјаниве, постои нешто што се вика „традиција“, која на нив (претпоставувам) дека им е битна. Ретко кога се десило Италијан да звучи лошо. Не секој Италијан нормално, зборам за побитните. А за Америте, искрено не верувам дека многу прават и вложуваат за да извадат добар звук, пошто до вчера не знаеја ни коли да прават. Ама пак, тие што ги правеа, знаеа да звучат перверзно добро.

Извини младо момче, но штотуку изгуби доста кредибилитет. Американците ги правеа најдобрите коли од 1940-197X

Извинето ти е, младо момче, ама немаш појма колку не се согласувам. Америте отсекогаш имале поинаков пристап према поимот „автомобил“, кој бил и тек како различен од Европскиот пристап. Ја не викам дека не правеле добри коли, туку дека и тие што ги правеле, ги правеле без доволно посветување на внимание на многу битни работи.

Муабетов може да се продолжи до бесвест и назад, за пак на крај (ако конечно дојде крајот) да се согласиме за истите работи кои ги напоменав уште претходно. Јас САКАМ и ПРЕФЕРИРАМ бензинци, и ПОЧИТУВАМ (и би ПРЕФЕРИРАЛ) дизели, веројатно кога ќе ми дојде време да основам своја фамилија. Ќе се повторам уште еднаш, дека и едните и другите си имаат свои предности и недостатоци.
Еве ја тука негде би ставил моја точка, вие како сакате :)

П.С. Не ми е ни на крај памет да освојувам нечии симпатии или да му попувам на некого, а „кредибилитет“ на интернет форум е многу tricky ствар, и најчесто ги тангира егоистите. Мене лично, не ми е толку битно, туку едноставно си го кажувам моето мислење.
П.П.С. Гад демит, ама добро звучи Аудито :o Баш као од Sci-Fi филмче е звукон :)

Во ред, само сакав да ти кажам дека не е се така како што ни кажуваа во нашите европски автомагазини. Американците возеа лимузини од 6 метра и 8000 кубици во 50тите години и од опрема имаа клими, електрични стакла и електричен кров, додека ние возевме фиат 500 со 500 кубици 15 кс во која можат да се сместат 2 деца од 14 години...на предните седишта.

Во право си, Ауди дизелот звучи феноменално. Да го пуштиме уште еднаш :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #86 на: 28 Декември 2010, 23:27:42 pm »
Цитат
Во ред, само сакав да ти кажам дека не е се така како што ни кажуваа во нашите европски автомагазини. Американците возеа лимузини од 6 метра и 8000 кубици во 50тите години и од опрема имаа клими, електрични стакла и електричен кров, додека ние возевме фиат 500 со 500 кубици 15 кс во која можат да се сместат 2 деца од 14 години...на предните седишта.

Ima vreme, mlad e, ke procita i toj i drugite "mladichi" :)
Zatoa otvoriv tema koja bi bilo ubavo da se dopolnuva od vreme na vreme...
US Luxury Cars

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #87 на: 29 Декември 2010, 02:11:48 am »
Си ја работат работата како што треба... Не глумат лудило... За Европјаниве, постои нешто што се вика „традиција“, која на нив (претпоставувам) дека им е битна. Ретко кога се десило Италијан да звучи лошо. Не секој Италијан нормално, зборам за побитните. А за Америте, искрено не верувам дека многу прават и вложуваат за да извадат добар звук, пошто до вчера не знаеја ни коли да прават. Ама пак, тие што ги правеа, знаеа да звучат перверзно добро.

Извини младо момче, но штотуку изгуби доста кредибилитет. Американците ги правеа најдобрите коли од 1940-197X

Извинето ти е, младо момче, ама немаш појма колку не се согласувам. Америте отсекогаш имале поинаков пристап према поимот „автомобил“, кој бил и тек како различен од Европскиот пристап. Ја не викам дека не правеле добри коли, туку дека и тие што ги правеле, ги правеле без доволно посветување на внимание на многу битни работи.

Муабетов може да се продолжи до бесвест и назад, за пак на крај (ако конечно дојде крајот) да се согласиме за истите работи кои ги напоменав уште претходно. Јас САКАМ и ПРЕФЕРИРАМ бензинци, и ПОЧИТУВАМ (и би ПРЕФЕРИРАЛ) дизели, веројатно кога ќе ми дојде време да основам своја фамилија. Ќе се повторам уште еднаш, дека и едните и другите си имаат свои предности и недостатоци.
Еве ја тука негде би ставил моја точка, вие како сакате :)

П.С. Не ми е ни на крај памет да освојувам нечии симпатии или да му попувам на некого, а „кредибилитет“ на интернет форум е многу tricky ствар, и најчесто ги тангира егоистите. Мене лично, не ми е толку битно, туку едноставно си го кажувам моето мислење.
П.П.С. Гад демит, ама добро звучи Аудито :o Баш као од Sci-Fi филмче е звукон :)

Во ред, само сакав да ти кажам дека не е се така како што ни кажуваа во нашите европски автомагазини. Американците возеа лимузини од 6 метра и 8000 кубици во 50тите години и од опрема имаа клими, електрични стакла и електричен кров, додека ние возевме фиат 500 со 500 кубици 15 кс во која можат да се сместат 2 деца од 14 години...на предните седишта.

Во право си, Ауди дизелот звучи феноменално. Да го пуштиме уште еднаш :)

Па, па, па, па, па, па леле леле... Е тек сега... Мислам дека се работи за воздухот кој влегува во моторот, така? Уствари тоа се слуша? Мх, мх, мх... Доста изводливо и на стандардни аутца. Мераци. Браво! (Тифко ми е пуштено, сите спијат...)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #88 на: 29 Декември 2010, 02:36:37 am »
е другари другари, за се можете да се фатите на темава да се јадете и јас ќе се сложам, но за мерак и звук кога ве слушам како зборувате изгледате ептен лошо, признајте и вие нешто. Очекувајте од алфата неколку клипчиња со звук и забрзување, а алфата е кола која секој може да си ја дозволи.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #89 на: 29 Декември 2010, 02:37:01 am »
Не велам дека не може да се лажира звукот, знам дека може... Ама која е поентата во тоа?? Тоа е исто као пред некое време што видов, петарда некоја што турил лепенка "Type R" на Hyundai Acc(id)ent. Можда и не беше Accent, али не е ни битно, не е тоа муабетот. Мислам... Имаше една наша на времето... „Пушти си ги нозете, колку што ти е чергата“... За жал, ретко се почитува таа поговорка, а многу убаво легнува во многу секојдневни ситуации. Јас имам Lancer со 1.5 мотор, и ЗНАМ дека не е EVO, па не гледам зашто би му турал лепенки или нешто слично, за да правам "false advertising". Едноставно, сакам да си го дотерам количето, да ми личи убаво на мене, без притоа сосила да се правам идиот и да го „украсувам“ на начин на којшто не доликува.

Инаку, зборам за оној, чист, механички, резонантен звук... Како Alfa Romeo, Ferrari, Lamborghini... И нормално, на пар други, кои вадат „бас“, т.е. McLaren SLR, Aston Martin V12 (кој и да е модел :) ), и пар амерички Muscle cars :) Јапанците па, ми се интересни, пошто за нив (без претходни модификации) треба да го цедиш моторот, за да иде строго у високи обртаи и да пее... И да си уживаш... Хондичка на 8000 rpm... Или S2000 што иде уште малку над тоа :) Најискрено, ми се свиѓа и звукот Lancer-от што го вади, над 3000... На ниски е труба, ама над 3000, еве 3500, што убаво запејува... Мх мх мх... И поготово моментот коа отпушташ гас (overrun или како го викаат не знам, ако не е вака, нека корегира некој што се разбира повеќе)... Дизел може и умее да извади моќен звук, пошто ипак се работи за моќна машина (од 1.9 па натаму, сигурно не мислам на 1.3 Multijet или 1.4 D-4D). Ама тоа е моќен звук, не е убав. Не сум бил во контакт со поновите дизели на VW и на Opel, што се по 1.6 литра, така да они не влагаат во муабетов.

Да знаеш само што се прават и вложуваат горенаведените за да некој како тебе си мисли дека убавиот звук доаѓа по default, „без лажирање“ :)

Жива вистина, целиот звук кај BMW (на пример) иди од аусухот. Е39 генерацијата звучи прекрасно, Е60 звучи како дизел.
уфф дечко бмв вади звук од мотор нема врска дека вади звук од ауспух, таков звук од мотор како што имам чуено од бмв немам чуено од друга кола, зборам за попристапниве аута не праам муабет за ферариња мерариња