Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1833743 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14085 на: 05 Јануари 2014, 23:48:20 pm »


 :D

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14086 на: 06 Јануари 2014, 00:01:03 am »
Коледе леде,
паднало греде,
утепало дизел,
дизел се мачи,
бензин го квачи,
со метан и плин,
бензини и дизели,
коледееее.

;D ;D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14087 на: 06 Јануари 2014, 00:10:06 am »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14088 на: 06 Јануари 2014, 05:31:17 am »
И јас можам најодговорно да тврдам дека 2.0 сди при 140 е драстично понеподнослив од 1.5 у Лансерот (со сменет издув и без додадена изолација). И сеа?

Бтв, како што ВТЕК во Интегра не е референца за колку вртат сите бензинци, така и Скајактив дизелот во Мазда не е референтен за сите дизели.

У глобала, црвените полиња на обртометарот почнуваат каде што кажав претходно Д: ~4500, Б: ~6500.

кој СДИ, во Кади? Ајде во Голф 5. И спореди го со фабрички Ланцер.

Не е битно, битно ете и ја најодговорно тврдам.

Motorite se sporeduvaat so moknostite koi razvivaat. Pomalata potrosuvacka gi pravi poefikasni i toa e toa.
100 pati sum kazal deka 100 ks kaj dizel se ednakvi so 100 ks kaj benzinec. Imas na radpolaganje 100 ks i kaj edniot i kaj drigiiot. Dizelot pomalku ke potrosi ama benzinecot moze na plin da bide pa uste pomalku ke potrosi. Generalno pobednik NEMA. Sekoj si bira prema potrebite. Vozam dizel a ja baram bezgriznosta i linearnosta na benzinecot, koga vozev benzinec ja barav potrosuvackata na dizelot. Itn itn

Отприлика на секои 100 страни се доаѓа до овој апсолутно исправен заклучок, и после се почиња тупењето одново.

Повторувањето е мајка на знаењето тролањето.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14089 на: 06 Јануари 2014, 09:12:58 am »
100 pati sum kazal deka 100 ks kaj dizel se ednakvi so 100 ks kaj benzinec.

Ако и двата се атмосферци, 100 пати ќе згрешиш.

ете пак... пак и пак и пак и ПОВТОРНО споредуваш разни мотори со голема разлика... 1.4 со 1.9.... многу ме интересира 1.4 дизел како би звучел во истите опишани услови.

Што е разликата? Кубикажата? Различни мотори се, треба да биде различна кубикажата.

1.4 астра и 1.9 сди во слична кола/опрема чинеа мање-више исто во салон.

1.4 астра има охохо поголема максимална коњажа.

1.4 во реален сообраќај е издишан импотентен прдеж во споредба со 1.9 сди.

Generalno pobednik NEMA

Апсолутно се согласувам. Затоа, согласете се и вие и престанете со таа глупост дека „потрошувачката е единствената предност на дизелот“

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14090 на: 06 Јануари 2014, 09:25:17 am »
@TRPEE (ако ги земеме моторите на пробна маса)

Заради различната извршена работа т.е. заради Nm .

P=A/t [W]
A=Fxs [Nm]

Тука ова F у ствари јебе сојке :)

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14091 на: 06 Јануари 2014, 09:35:15 am »
Извршената работа се изразува во W t.e КW t.e J. NM e вртежен момент кој се редуцира, или мултиплицира преку менувачот. Снагата односно способноста за вршење работа останува иста (ако ги занемариме загубите)

@filipv, како 100 пати ќе згрешам објасни!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14092 на: 06 Јануари 2014, 09:38:56 am »
Извршената работа се изразува во [Ј] Џули, што е исто со Nm. Во [W] се изразува снагата или Ј/s, како сакаш.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14093 на: 06 Јануари 2014, 09:58:50 am »
Извршената работа се изразува во [Ј] Џули, што е исто со Nm. Во [W] се изразува снагата или Ј/s, како сакаш.

Тука е една од главните забуни. Иако во Si така е дефиницијата. Во осонова Ј е мерка за енергија (работа). Додека Nm се употребува за сила, што се две различни категории.

Цитат
In angular mechanics, torque is analogous to the linear Newtonian mechanics parameter of force, moment of inertia to mass, and angle to distance. Energy is the same in both systems. Thus, although the joule has the same dimensions as the newton-meter (1 J = 1 N·m = 1 kg·m2·s−2), these units are not interchangeable.

The use of newton-metres for torque and joules for energy is useful in helping avoid misunderstandings and miscommunications.Another solution to this problem is to name the unit of angle, such that the unit of torque is called joule per radian.


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14094 на: 06 Јануари 2014, 11:35:27 am »
Извршената работа се изразува во W t.e КW t.e J. NM e вртежен момент кој се редуцира, или мултиплицира преку менувачот. Снагата односно способноста за вршење работа останува иста (ако ги занемариме загубите)

Toчно. Ако се занемарат загубите, менувачот го менува вртливиот момент, но не и моќноста. Менувачот може да го намали, но и зголеми моментот. Но не може никогаш да ја зголеми моќноста, снагата.

@filipv, како 100 пати ќе згрешам објасни!

Во право си. Дозволи ми да објаснам.

Дозволи ми да ти презентирам замислени криви на моќност на два замислени мотори. Двата мотори имаат идентична максимална снага, но различна дистрибуција на моментот низ вртежите, а следствено на тоа кривите за снага изгледаат различно:



Oвие два мотори, и покрај тоа што имаат иста максимална можна снага (т.е. имаат иста коњажа), имаат различна просечна снага. Површината P2 е поголема од површината P1. Што значи тоа? Тоа значи дека долниот мотор ќе има супериорни перформанси во сите режими на работа ОСВЕН при максималните или близу максималните вртежи.

Доколку се тркаат, т.е. доколку се возат близу макс. рпм, овие два мотори ќе имаат слични перформанси. Но, во секојдневното возење, далеку од црвеното, овие два мотори ќе имаат дибидус различни перформанси, и покрај тоа што максималната снага кај обата е идентична.

Се надевам дека сега е појасно како тоа два мотори можат да имаат иста макс. коњажа, но реално да имаат многу различни перформанси.


« Последно менување: 06 Јануари 2014, 11:50:19 am filipv »

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14095 на: 06 Јануари 2014, 11:43:54 am »
Површината P1 е поголема од површината P2.

А?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14096 на: 06 Јануари 2014, 11:50:04 am »
Површината P1 е поголема од површината P2.

А?

Лапсус, пардон, сега ќе едитирам да поправам. Фала на забелешката!

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14097 на: 06 Јануари 2014, 14:29:02 pm »
Извршената работа се изразува во W t.e КW t.e J. NM e вртежен момент кој се редуцира, или мултиплицира преку менувачот. Снагата односно способноста за вршење работа останува иста (ако ги занемариме загубите)

Toчно. Ако се занемарат загубите, менувачот го менува вртливиот момент, но не и моќноста. Менувачот може да го намали, но и зголеми моментот. Но не може никогаш да ја зголеми моќноста, снагата.

@filipv, како 100 пати ќе згрешам објасни!

Во право си. Дозволи ми да објаснам.

Дозволи ми да ти презентирам замислени криви на моќност на два замислени мотори. Двата мотори имаат идентична максимална снага, но различна дистрибуција на моментот низ вртежите, а следствено на тоа кривите за снага изгледаат различно:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Oвие два мотори, и покрај тоа што имаат иста максимална можна снага (т.е. имаат иста коњажа), имаат различна просечна снага. Површината P2 е поголема од површината P1. Што значи тоа? Тоа значи дека долниот мотор ќе има супериорни перформанси во сите режими на работа ОСВЕН при максималните или близу максималните вртежи.

Доколку се тркаат, т.е. доколку се возат близу макс. рпм, овие два мотори ќе имаат слични перформанси. Но, во секојдневното возење, далеку од црвеното, овие два мотори ќе имаат дибидус различни перформанси, и покрај тоа што максималната снага кај обата е идентична.

Се надевам дека сега е појасно како тоа два мотори можат да имаат иста макс. коњажа, но реално да имаат многу различни перформанси.





Да речеме овие два мотори се поставени во коли со иста тежина и исти геометриски карактеристики.
Се возат нормално и со исти забрзувања и брзини, кои не се максималните. Едноставно како што нормално си возиш кола ко за до пазар.
Дали реално ќе имаат различни перформанси? Дали едниот ќе се понаша супериорно во воднос на другиот? :)

:):):)
Можеби несваќам каде дизелот е толку по супериорен од бензинецот

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2330.msg115171.html#msg115171

Или ти си сватил:

1. Моторот. Умот цело време ми тераше накај 2.0 dci, пошто количево е малку тешкичко, но после едно демо-возење со четири души у кола (јас, жена ми и двајца вработени во салонот на „Нисан“) сите недоумици се изгубија: моторчево од 105 коња влече ко лудо! Малку ми фали мускулот на ултра-ниски вртежи со кој уживав на претходното ауто (1.9 SDI) али све је то ствар навике - се вози ко бензинец, на малку повисоки вртежи и тогаш лета! Никогаш не сум дошол во возачка ситуација во која сум посакал поголема кубикажа или коњи.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14098 на: 10 Јануари 2014, 16:24:31 pm »




What is it?
 
The new Porsche Cayenne S Diesel. With a colossal 627lb ft, it’s Porsche’s torquiest car. Prices start at £58,243.
 
Technical highlights?
 
If you’ve a soft spot for the old VW Touareg V10 TDI you’ll find its spiritual successor here. To create an S version of the diesel-fuelled Cayenne, Porsche has dropped in a 4.2-litre, twin-turbo V8 sourced from Audi, but not before reworking it considerably with internal revisions, a new intercooler and exhaust system.
 
What’s it like to drive?
 
The result is an SUV that bludgeons straight sections of road into submission, thanks to 377bhp and that almighty torque figure. Despite now weighing a hefty 2195kg, it’ll get to 62mph in just 5.7 seconds. If you’re anywhere on the torque peak, from 2000-2750rpm, the way the V8 flings this car forward as if it weighed the same as an empty crisp packet is laugh-out-loud absurd.
 
Porsche has tried hard to make the V8 sound as appealing as possible; an informed ear will guess fuel type on start up, but it’s superbly refined inside the cabin, and when you’re going for it there’s a real Detroit iron quality to the rumble from behind the bulkhead. And rumble on it will, a 100-litre tank meaning a theoretical 745-mile range thanks to a combined fuel figure of 34mpg.
 
It can’t cheat physics though, and while you can punt it along quickly it lacks the agility of the petrol models, it’s best to adopt a slow in/fast out policy and manage the weight carefully: ceramic brakes on a Cayenne suddenly seem like a good idea.
 
How does it compare?
 
It costs £1500 more than a petrol Cayenne S, offering quicker acceleration but notably better mpg and CO2 figures (34mpg and 218g/km playing 26.9mpg and 245g/km). The only rival that comes close on performance is the BMW X5 M50d, which costs £60,340 and mixes 376bhp/545lb ft performance with claimed 37.7mpg/199g/km economy.
 
Anything else I need to know?
 
The 5.7sec 0-62mph time and 157mph top speed seem impressive enough, even more so when you consider they compare favourably to a Porsche Cayman – a car which weighs 800kg less than the Cayenne S Diesel.


http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/286990/porsche_cayenne_s_diesel_review_and_pictures.html

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14099 на: 10 Јануари 2014, 16:43:32 pm »
Nisto novo vo temava pak ova:


https://www.youtube.com/watch?v=_JmA2ClUvUY