Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886975 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14243
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14115 на: 18 Јануари 2014, 11:07:36 am »
Е добро де,од Дакар нема потешка трка,па дизеЉ владее. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14116 на: 18 Јануари 2014, 16:29:34 pm »
dakar не е трка... поише е друга работа одошто трка... да има и тркање ама тоа е наспоредна работа...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14117 на: 18 Јануари 2014, 16:33:14 pm »
Ха ха, јак си.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14118 на: 18 Јануари 2014, 16:36:20 pm »
може да, може не... ама дефинитивно ти си слаб...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14119 на: 18 Јануари 2014, 16:42:17 pm »
Ај олабавете лични препукувања..

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14120 на: 18 Јануари 2014, 16:42:46 pm »
„ако менуваш на 2500 вртежи - значи бензин моторот е инфериорен во однос на дизел моторот“

Еве и линкче, за на другите да им биде јасно каде е манипулацијата:

http://en.wikipedia.org/wiki/False_premise



Што е тука false? Каква црна манипулација? АКО менуваш на 2500 ТОГАШ дизелот навистина е појак.

Јас разбирам што е погрешна премиса. Но, не разбирам што е погрешното во премисата.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14121 на: 18 Јануари 2014, 16:49:13 pm »
Погрешна премиса е затоа што го пропушташ фактот, дека ако менувам на 2500 вртежи со мојот бензински мотор - немам намера да ги користам предностите на истиот и да ги искористам неговите максимални перформанси. Дизелот не е појак, затоа што и дизелот и бензинецот, во тој момент не ги „газам“ со папуша до под. Направи една друга анкета, „колку проценти од времето возите со папуча до под“. Ќе видиш дека никој не ги искористува максималните киловати при одреден број вртежи - поготово ако менува во низок ранг на вртежи.

Ако сакам да искористам повеќе од 15-20кw, бирам друг ранг на вртежи кои ми го дозволуваат тоа. Затоа, бројот на вртежи при кои „најчесто“ луѓето менуваат брзини, најмалку зависи од инфериорноста или супериорноста на моторот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14122 на: 18 Јануари 2014, 16:51:05 pm »
Значи ставаш 2 брзини подолу ако сакаш да се придвижиш. Јасно.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14123 на: 18 Јануари 2014, 16:51:24 pm »

Што е тука false? Каква црна манипулација? АКО менуваш на 2500 ТОГАШ дизелот навистина е појак.

Од што е појак ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14124 на: 18 Јануари 2014, 16:53:15 pm »
Значи ставаш 2 брзини подолу ако сакаш да се придвижиш. Јасно.

Драго ми е што е јасно. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14125 на: 18 Јануари 2014, 16:53:32 pm »
Значи ставаш 2 брзини подолу ако сакаш да се придвижиш. Јасно.

не, туку ако сакаш да бидеш метак. има опции... а на дизелот тоа е тоа...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14126 на: 18 Јануари 2014, 16:56:27 pm »
Погрешна премиса е затоа што го пропушташ фактот, дека ако менувам на 2500 вртежи со мојот бензински мотор - немам намера да ги користам предностите на истиот

Па што пљампам ја тука на миљон страни? На што ја излижав тастатурата?

Колку пати самиот реков дека бензинецот е појак само во режими кои не се својствени на секојдневното возење???

Колку пати ми се напљукавте кога дрвев за психолошките аспкети на пониската потрошувачка и како таа се преведува во реално поголема снага при секојдневното возење?

Ме дупиш?

После катаљон страни, зема ти мене да ми го објаснуваш истото?

Мислам дај....

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14127 на: 18 Јануари 2014, 16:58:06 pm »
Јас пак ти кажувам дека во секојдневно возење максималната снага има врска само кај пеглица и југо. Пошто само тие се возат секојдневно со папуча до даска.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14128 на: 18 Јануари 2014, 17:01:06 pm »
Јас пак ти кажувам дека во секојдневно возење максималната снага има врска само кај пеглица и југо. Пошто само тие се возат секојдневно со папуча до даска.

И јас истото го дробам. Тоа што бензинецот X имал 25 коња максимална снага повеќе од дизелашот Y, во секојдневното возење е ирелевантно.

Но, тоа што дизелашот на 2500 вртежи има поголема снага од бензинецот е и тоа како релевантно. Таа предност во снагата, за разлика од теоретски максималната, actually ја користиш наголем дел од времето.

Не ми се верува дека лека-полека почнуваш да го тврдиш истото што и јас цело време. Дали тоа значи дека конечно се наѕира светло на крајот од тунелот?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14129 на: 18 Јануари 2014, 17:01:33 pm »
Еве, у моментов возам Fiesta 1.25 бензинче.. Мењам на 2000-2500 вртежи и се движам со брзина на глечер за да не троши ко Мустанг, плус да видам колку би била квази-реална потрошувачка.