мене споредување на мотори од различен тип, а со иста кубикажа, ми е толку глупо, што кога прв пат влегов во оваа дискусија бев шокиран, ама стварно шокиран што повеќето тука ја прават таа споредба
просто не ми се веруваше и уште не ми се верува. Мислев дека се подразбира дека нема што да бараат 1.9 атм. д. и 1.9 атм. б. во споредба. Но, не. Шокантно, но не. Разочарувањето сеуште ме држи и нема да ме пушти, очигледно...
Млазниот.
шознам.
што рачунаме за „работна зафатнина“ кај млазниот мотор? волуменот меѓу компресорот и турбината?
А ако е high bypass млацен мотор? тогаш и земјината атмосфера ја рачунаме за работна зафатнина?
Што ако има форсаж? (afterburner)
млазниот мотор ќе извади највише вати
по килограм тежина, но не верувам и највише вати
по кубик работна зафатнина... мислам дека во оваа конкуренција таа титула иде кај ванкел, но не сум сигурен.