Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1833748 пати)

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3037
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14055 на: 05 Јануари 2014, 20:53:03 pm »
Се согласувам дека на автопат мојата косилица (1.4) е погласна од СДИ Пежо. Со свои уши осетив. Ама дека вришти при нормални брзини на автопат, не вришти. Нормални брзини се до 150 км/час.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14056 на: 05 Јануари 2014, 21:04:57 pm »
И јас можам најодговорно да тврдам дека 2.0 сди при 140 е драстично понеподнослив од 1.5 у Лансерот (со сменет издув и без додадена изолација). И сеа?

Бтв, како што ВТЕК во Интегра не е референца за колку вртат сите бензинци, така и Скајактив дизелот во Мазда не е референтен за сите дизели.

У глобала, црвените полиња на обртометарот почнуваат каде што кажав претходно Д: ~4500, Б: ~6500.

кој СДИ, во Кади? Ајде во Голф 5. И спореди го со фабрички Ланцер.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43562
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14057 на: 05 Јануари 2014, 21:06:45 pm »
Едното е зурли и тупани со 70 децибели, другото е филхармонија со 72 децибели. Ја бирам филхармонија.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14058 на: 05 Јануари 2014, 21:09:14 pm »
ЛП и ФилипВ коли со иста кубикажа и коњажа вектрава 2.0 бензин 115кс  на 3400 рпм оди 160, голф 4 1.9 тди 110кс на 3500 рпм оди 160, и двете се движат исто на аутопат со фабрички издуви дали бензинецот е побучен од дизелот?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14059 на: 05 Јануари 2014, 21:10:21 pm »
Незнам. Треба да се измери.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14060 на: 05 Јануари 2014, 21:14:55 pm »
значи знак прашалник е ова од твоја страна ама еве јас ке ти одговорам дека иста е бучавата ни тоа ни тоа вришти, а тоа како твојата теорија дека дизелот е x1.5 рпм секогаш помалку од бензинот објасни ми го како е обратно во случајов со вектрата и голфот со иста кубикажа и коњажа

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14061 на: 05 Јануари 2014, 21:16:37 pm »
Во случај да сепак пробувате дизел 1.5 dCI во Кашкаи, со оглед на забрзувањето и силите што владеат при тоа, може да ви се повреди 'рбетот и вратот (така бар разбрав јас). Не е лошо пред тоа тест возење да ги правите вежбиве со цел да ја зајакнете мускултатурата и да може да телото издржи такво оптоварување без повреди.

Вежбиве да се прават барем 30 дена по 2 пати дневно пред да настане возењето.


Ако менувате до 3000 rpm овие вежби:

http://www.chirogeek.com/003_Level-1-Exercise.htm


Ако менувате на 4500 rpm овие вежби:

http://www.chirogeek.com/003_Level-2-Exercise.htm



Ако сепак не возите Кашкаи, вежбиве се одлични за луѓе со проблематична кичма (мене ме спасија од операција).

:)

Дарко

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14062 на: 05 Јануари 2014, 21:16:45 pm »
значи знак прашалник е ова од твоја страна ама еве јас ке ти одговорам дека иста е бучавата ни тоа ни тоа вришти, а тоа како твојата теорија дека дизелот е x1.5 рпм секогаш помалку од бензинот објасни ми го како е обратно во случајов со вектрата и голфот со иста кубикажа и коњажа

Скоро секогаш. Секоја чест за Vectra што вози толку комфорно. Ама таа е редок исклучок!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14063 на: 05 Јануари 2014, 21:21:39 pm »
170кс од 2.1 литри. 7 брзини автоматик. 30 секунди до 200. Фала многу.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2071
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14064 на: 05 Јануари 2014, 21:30:38 pm »

Чао пријатно. :-*

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14065 на: 05 Јануари 2014, 21:33:43 pm »
ЛП и ФилипВ коли со иста кубикажа и коњажа вектрава 2.0 бензин 115кс  на 3400 рпм оди 160, голф 4 1.9 тди 110кс на 3500 рпм оди 160, и двете се движат исто на аутопат со фабрички издуви дали бензинецот е побучен од дизелот?

неќам воопшто да разговарам кога премисата е „иста кубикажа“ како критериум за споредба на мотори од различен тип

неќам ништо да споредувам на два такви мотори, ни снага, ни бучност ни ништо. баби и жаби.

ЕДИТ пардон, сега видов дека споредбата е турбо-дизел и атмосферски бензинец со слична кубикажа. Така веќе може, т.е. има трошка смисла. Не кој-знае-колку смисла, но сепак не е кардинална глупост.

Не знам кој ќе биде потивок. Треба да се измери.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14066 на: 05 Јануари 2014, 21:36:40 pm »
ЛП и ФилипВ коли со иста кубикажа и коњажа вектрава 2.0 бензин 115кс  на 3400 рпм оди 160, голф 4 1.9 тди 110кс на 3500 рпм оди 160, и двете се движат исто на аутопат со фабрички издуви дали бензинецот е побучен од дизелот?

неќам воопшто да разговарам кога премисата е „иста кубикажа“ како критериум за споредба на мотори од различен тип

неќам ништо да споредувам на два такви мотори, ни снага, ни бучност ни ништо. баби и жаби.
а што е за тебе критериум за споредба ако не е иста кубикажа и коњажа? број на врати можеби или евентуално колку инчи се тркалата цццц или незнаеш што да кажеш па да се тресне нешто од ракав

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14067 на: 05 Јануари 2014, 21:39:56 pm »
а што е за тебе критериум за споредба ако не е иста кубикажа и коњажа? број на врати можеби или евентуално колку инчи се тркалата цццц или незнаеш што да кажеш па да се тресне нешто од ракав

(го едитирав претходниот пост)

Кај мотори од ист тип, кубикажата+аспирацијата е и тоа како валиден критериум за споредба. Скроз, тотално валиден. Ама бензинец и дизел не се мотори од ист тип.

Кога споредуваме мотори од различен тип, можеме да споредуваме:

a) според моќноста (power output)
б) цената

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14068 на: 05 Јануари 2014, 21:42:32 pm »
Ај не тупи и ти. Може да се споредува и по примена во возило. На пример Корса со 1.3 турбодизел и 1,6 турбо бензин. Споредбата и тоа како е валидна. Или пак 1.5дци и 1.2 турбо во твинго.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14069 на: 05 Јануари 2014, 21:44:32 pm »
Ај не тупи и ти. Може да се споредува и по примена во возило. На пример Корса со 1.3 турбодизел и 1,6 турбо бензин. Споредбата и тоа како е валидна. Или пак 1.5дци и 1.2 турбо во твинго.

Сигурно, но само во ист ценовен ранг.

Ако цената е различна, обидот за споредување е глуп и непотребен: сигурно дека поскапото ќе биде подобро, барем во огромното мнозинство случаи.

Ако се иста/слична цена, споредбата е валидна.