Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886814 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13785 на: 31 Декември 2013, 14:29:35 pm »
Графиците не го велат тоа. Графиците велат дека бензинецот е во предност над 3500 или така-нешто вртежи.

Од 0 до 3500 рпм дизелот е појак.

Значи, цепнат во високи вртежи - бензинецот е појак. Но тоа не се „сите режими“ ниту е „0-7000“. Бензинецот е појак само во втората половина од вртежите, вртежи во кои при нормално возење ретко се вози. Океј? При нормално возење, со шалтање докај 3000-3500, дизелот е појак, т.е. продуцира поише коњи. Ако ни со цртањево не помага, ако и даље се инатите дека бензинецот е „секогаш во сите режими 0-7000 бољи“... тогаш не знам што да кажам.

Значи, ако вртежите се 3000 или помалце (какви што се во 99% од времето!) и ако гасот се цепне до крај, дизелот ќе повлече повеќе т.е. ќе продуцира повеќе торк на погонските тркала. Појако ќе те залепи за седиште. Тоа е уште една предност на дизелот, покрај потрошувачката: при нормално возење е појак.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

За драг-рејс, тси-то е подобро и тука нема никаква дилема. За нормално возење со шалтање докај 3000-3500 дизелашот е бољи и тука - исто така - нема никаква дилема.

Разликата во однос на способноста на моторот да генерира сила во оние 1000-3500 рпм е толку мала што преносот веќе одамна го „лапнал“. Заради поголемиот опсег каде TSI го држи вртежниот момент на максимално ниво на улица го растура  ко будала-пудинг. Предноста од нецели 10% во силата се губи целосно, а кога ќе се стигне до 6 -та веќе одамна ја снемало. Нема никаква дилема.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13786 на: 31 Декември 2013, 14:34:02 pm »

А ако пак некој каже дека „не, не, од 0-7000 бензинецот е појак, во сите режими е појак“ тогаш... тогаш не знам што повеќе да кажам.

Да не ме разбереш погрешно: мојот респект кон тси моторите е бескраен. Милина е да ги возиш. Но дека биле секогаш во сите околности појаки од соодветниот дизел, тоа е просто неточно.

Како ти се викаа оние тезлите филозофски за изонодуење на фактите?

Никаде не пишува појак, ај врати се уште еднаш:

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg582444.html#msg582444

„ TSI-to е во предност од 0 -7000 рпм нема место каде што TDI-то може да оставри приметна па и било каква предност“

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13787 на: 31 Декември 2013, 14:58:10 pm »
Не, поради тоа што во реалноста нема смисла. Споредбата што јас ја правев има смисла.

А така ли? Мхм. ОК. Две потпрашања:

1. Зошто нема смисла?

2. Која споредба ја понуди ти која има смисла? И на кој начин смислата која ја имаа таа споредба е различна од споредување 1.3 ванкелов и 1.3 ото мотор?

Те молам за куси, еднозначни и релевантни* одговори на двете прашања. Молам за одговор бр. 1 и одговор бр. 2.

___
*) релевантни значи да одговориш точно на тоа што те прашувам, а не на некое слично, но друго прашање.


Ми треба совет.. Дали ќе ми препорачаш дизел и доколку мојот режим на возење е многу кратки градски релации, еднаш два пати месечно возење 30-200 км во еден потег, и два пати годишно долги возења (да речеме 3000-5000 км во месец).

Дали ако земам дизел со ваков тип на возење ќе имам проблем со ДПФ, ЕГР и слични нешта?

Дали во ваков начин на возење нема во суштина бензинецот да биде по reliable?


Дарко

p.s. Сериозно барам совет :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13788 на: 31 Декември 2013, 15:38:49 pm »
Земи дизел без ДПФ, да не те боли глава. Незнам дали и кои сеуште нудат таква опција. Можеби ќе треба да земеш и половно возило. Доколку земаш дизле со ДПФ, тогаш вози го еднаш неделно на обиколница.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13789 на: 31 Декември 2013, 15:45:37 pm »
Eve jas nemam vreme da idam na obikolnica za dpf da izuvam. Baska plus obvrska nejkam. Sto pravime togas?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13790 на: 31 Декември 2013, 15:52:53 pm »
Обврска ти е да ја издуваш колата на обиколница? Значи за тебе возилото е средство од А до Б. Купи си матиз.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13791 на: 31 Декември 2013, 15:56:19 pm »
Imam spark (na zenata). Obvrska e, ako treba da ja mislam i namerno da idam da ja izduvavam.
I kola generalno e da vrsis nekoja rabota od a do b. Uste ne sum dovolno bogat da kupam kola sto mi e onaka bas po kejf

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13792 на: 31 Декември 2013, 15:57:22 pm »
Нема потреба да се „издува колата на обиколница“.

Во 35.000 километри, еднаш ми се има уклучено сијаличето за DPF. Малку дигнав паника (непотребно), се повозев низ град и ја држев колата на малку повисоки вртежи, и толку беше.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6602
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13793 на: 31 Декември 2013, 15:57:52 pm »
Кај е карот ја од кисела вода да идам до обиколница, да отидам до ченто 10 км, потоа од тука на обиколница до горче 26 км и од горче до дома 15 км, се на се ~50 км да ги правам неделно во бунар.

Затоа еднаш јас реков, за низ град, малолитражен атмосферски бензинец на плин, а за отворено ТДИ.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13794 на: 31 Декември 2013, 16:00:42 pm »
Јас и бензинецот го терам на обиколница секоја недела. Мене ќеф ми е да се возам, јас уживуам во возењето, онака се возам 'за џабе'. Вие да не сте го згрешиле форумот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13795 на: 31 Декември 2013, 16:01:44 pm »
Нема потреба да се „издува колата на обиколница“.

Во 35.000 километри, еднаш ми се има уклучено сијаличето за DPF. Малку дигнав паника (непотребно), се повозев низ град и ја држев колата на малку повисоки вртежи, и толку беше.

Таман те информирало да почнеш да спремаш пари за нов или да го отстраниш со чип. Ме чуди дека Волксваген за наш пазар не нуди без ДПФ

Земи дизел без ДПФ, да не те боли глава. Незнам дали и кои сеуште нудат таква опција. Можеби ќе треба да земеш и половно возило. Доколку земаш дизле со ДПФ, тогаш вози го еднаш неделно на обиколница.

Верувам има такви нови сеуште.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13796 на: 31 Декември 2013, 16:04:36 pm »
да, југо 1300 со мазда рикс 1300 се споредуваат...

дроби ти филипе ако си немаш друга работа, дроби и објаснувај...

нејсе, биди ти здрав и жив во новата година, та за друго тбк

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13797 на: 31 Декември 2013, 16:06:05 pm »
Нема потреба да се „издува колата на обиколница“.

Во 35.000 километри, еднаш ми се има уклучено сијаличето за DPF. Малку дигнав паника (непотребно), се повозев низ град и ја држев колата на малку повисоки вртежи, и толку беше.

Таман те информирало да почнеш да спремаш пари за нов или да го отстраниш со чип. Ме чуди дека Волксваген за наш пазар не нуди без ДПФ

Неколку пати ти пишуваат луѓе, ама како по обичај одбиваш да прочиташ.

Скоро никој веќе не нуди дизел без DPF.

Јас и бензинецот го терам на обиколница секоја недела. Мене ќеф ми е да се возам, јас уживуам во возењето, онака се возам 'за џабе'. Вие да не сте го згрешиле форумот.

Ќеф е друго, тоа го разбирам. Сакам да кажам дека генерално нема потреба од издувување на колата.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13798 на: 31 Декември 2013, 16:07:01 pm »
Јас и бензинецот го терам на обиколница секоја недела. Мене ќеф ми е да се возам, јас уживуам во возењето, онака се возам 'за џабе'. Вие да не сте го згрешиле форумот.
Cesto iskacam na obikolnica ama ne so kosilica i ne da se zamaram so dpf i takvi sranja. Dpf i ekologijata se onie koi ke go isfrlat dizelot.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13799 на: 31 Декември 2013, 16:08:14 pm »
Така викаат од 1991, нема да се случи. На обиколница се излегува за ќеф, издувување на моторот е бонус.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need