Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261399 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13485 на: 21 Ноември 2013, 10:55:43 am »
Компанијата Hyundai започна развој на 1.8-литарски бензински мотор GDCI (Gasoline Direct Injection Compression), во кој се користi технологиja позајмена од дизел мотори.


Агрегатот се развива во американскиот технички центар на Hyundai, во соработка со фирмата Delphi и научници од Универзитетот во Висконсин. Во моторот се користи технологија за директно вбризгување на горивото со турбина и механички компресор. При испитувања на стенд прототипот, моќноста достигнала до 180 КЅ, со компресија 14.8:1. Моторот нема свеќички, а експлозија се создава под притисокот, како кај дизелските агрегати.

Бензинскиот мотор се врти до 5000 вртежи/минута, слично на дизелите. Се очекува тој да биде околу 25% поекономичен од традиционалните агрегати. Од Hyundai објавија дека планираат да започнат тестови на моторот во автомобил догодина. Ако тие се успешни, првиот модел во кој ќе се вградува моторот ќе биде Sonata.


LosiPatista

Od minatata godina znaev deka skapanata firma Delphi Lucas (site delovi sto se Lucas se najproblematicni od pumpi do elektronika/elektrika) ke naprai vakvo nesto. Me cudi sto Bosch mnogu zaostanaa.
Inaku toa e toa. Benzinec bez svekici. Ke trosi malce a ke vrvi odlicno.
E malce ja zeznale rabotata sto ne predvidele opcija bez turbina (zaradi poeftino odrzuvanje).

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13486 на: 21 Ноември 2013, 11:08:22 am »
Стварно, ова бил дизел мотор. Чек да им пишам во Хјундаи дека се во грешка со ознаката, мора ова се исправи.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13487 на: 21 Ноември 2013, 11:09:31 am »
benzinski motor koj e so direktno vbrizguvanje i bez svekjici.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13488 на: 21 Ноември 2013, 11:12:28 am »
и кој нема палење, односно пали на компресија. Мотор кој ги има истите циклуси како дизел мотор. И кој ги има истите делови од дизел мотор. Тоа е само уште еден доказ колку е супериорен дизелот, може да работи и на бензин. Ова го имав тврдено и претходно, сега се оствари.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13489 на: 21 Ноември 2013, 11:17:07 am »
Не мора бензинецот да има свеќица. Висока компресија и вшприцана магла од бензин во точен момент ќе си работи како од шега. Само е поосетливо  горивото, ќе биде проблематично да се контролира со различни горива. 

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13490 на: 21 Ноември 2013, 11:19:40 am »
и кој нема палење, односно пали на компресија. Мотор кој ги има истите циклуси како дизел мотор. И кој ги има истите делови од дизел мотор. Тоа е само уште еден доказ колку е супериорен дизелот, може да работи и на бензин. Ова го имав тврдено и претходно, сега се оствари.

dizelot e pokompliciran od benzinecot i ima pogolemi pritisoci. pred 20 godini drugo bese. Gledaj denes kako e.
So isfrlanjeto na svekicata se postigna pogolema efektivnost vo sogoruvanjeto na benzinot.
Da i benzinot se pali na kompresija, no se javuvaat detonacii i zatoa dosega ne bese mozno da se postigne benzinec da pali i raboti na kompresija. So direktnoto i precizno kontrolirano vbrizguvanje koe se postiga so elektronski kontrolirani dizni i pod visok pritisok mozno e toa.
So mehanicka pumpa e nevozmozno zasto regulacijata i fleksibilnosta e mnogu pomala.

odamna ima voeni masini koi rabotat na sekakvo gorivo, dizel, benzin, kerozin, nafta, zejtin, maslo, gas.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13491 на: 21 Ноември 2013, 11:23:02 am »
директното вбризгување значи промена на вториот и третиот циклус. Со тоа четирите циклуси се идентични со дизелот. Исфрлање на свекиците и палење под компресија е поништување на последната разлика во концептот. Бензинецот еволуираше, и стана дизел :D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13492 на: 21 Ноември 2013, 11:39:23 am »
^ ^ ^ ова не е премногу погрешно кажано! со мала „уметничка“ слобода е сосем леЃитимно тврдење

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13493 на: 21 Ноември 2013, 11:42:15 am »
Нема никаква грешка во кажаното. Нема ниту една разлка помеѓу моторот што го развива Хундаи и дизел мотор. На крајот: thou shalt be diesel

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4032
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13494 на: 21 Ноември 2013, 13:48:16 pm »
директното вбризгување значи промена на вториот и третиот циклус. Со тоа четирите циклуси се идентични со дизелот. Исфрлање на свекиците и палење под компресија е поништување на последната разлика во концептот. Бензинецот еволуираше, и стана дизел :D

Тоа е тој дизел бољи од дизел :) Мислам дека HCCI (може да е и дизел) моторите концептуално и во лабараторија постојат повеќе од една деценија. DI моторите од друга страна кај бензинците одамна нижат одлични резултати во комбинација со турбините. Ама дру не му ставиш дизел не е дизел нема DPF :) дури ида тресе и тропа ко дизел (што веројатно и ќе биде поради самозапалувањето), а и веројатно и вртежите ќе доживеат потскратување од слични причини како кај дизелите. Па ќе добиеш мотор кој работи како дизел со подобра ефикасност од стандардниве бензински и со намален степен на загадување. Ткн несмрдлив дизел мотор :)

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&ved=0CGAQFjAH&url=https%3A%2F%2Ft-square.gatech.edu%2Faccess%2Fcontent%2Fgroup%2F80020.200808%2Ftalks%2FHomogeneous%2520Charge%2520Compression%2520Ignition%2520_HCCI_%2520Engines.ppt&ei=DP2NUu-JD4aZtAbcqoDwAg&usg=AFQjCNFW7RzqGm8EcXM9Tb7mND0tfJ6saw&sig2=zIaqU8VVoDFofTb_q77qsw

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13495 на: 21 Ноември 2013, 13:57:06 pm »
toa e toa no pisuva se borat da postignat 43mpg. Kolku tragicno visoka cifra. Uste VW vo 199X so Lupo 1.7SDI napravi 3.9l/100Km. Polo SDI - 3.8l/100Km.

Kolku e znaci svetov ogranicen. Namesto da postignat 80-90mpg oni idat na 43 :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13496 на: 21 Ноември 2013, 14:00:34 pm »
Не е никаква еволуција на бензинците, ова е еволуција на дизелите. Ги „адаптирале“ да може да трошат и бензин. Слично како керозин, зејтин, палмино масло и што ти ја знам што уште може да потрошат со соодветна адаптација. Дури и снагата е смешна, 180КС од 1.8 литри. Сега од такви мотори без мака 250кс се вадат со прописна бензинска технологија.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13497 на: 21 Ноември 2013, 14:03:05 pm »
Не е никаква еволуција на бензинците, ова е еволуција на дизелите. Ги „адаптирале“ да може да трошат и бензин. Слично како керозин, зејтин, палмино масло и што ти ја знам што уште може да потрошат со соодветна адаптација. Дури и снагата е смешна, 180КС од 1.8 литри. Сега од такви мотори без мака 250кс се вадат со прописна бензинска технологија.

симо, искрено си ме трогнал со овој потполно неочекуван наплив на објективност. А стрепев што ќе пишеш, си викав во себе „леле сеа симо кога ќе реплицира, кој ќе се расправа пак до 101 и назад...“

2 пива




Edit: Сликата е тргната поради хотлинкинг глупости.
« Последно менување: 21 Ноември 2013, 14:30:56 pm Simo - Carrier166 »

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13498 на: 21 Ноември 2013, 14:16:59 pm »
Сликава бе ало!

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4032
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13499 на: 21 Ноември 2013, 14:27:49 pm »
toa e toa no pisuva se borat da postignat 43mpg. Kolku tragicno visoka cifra. Uste VW vo 199X so Lupo 1.7SDI napravi 3.9l/100Km. Polo SDI - 3.8l/100Km.

Kolku e znaci svetov ogranicen. Namesto da postignat 80-90mpg oni idat na 43 :D


Мене ми е битно да постигнат што повеќе Музика/Пари. Дали се 5л/100 или 1л/100 ншто не ми значи додека ова гориво од 1л е 10 пати оскапо од она другоно гориво со 5л на 100. Само да можам да возам 400км без наточување и да е што поевтино.

Така да ако HCCI го натегнам со LPG не гледам проблем во mpg борбата.