Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261495 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13410 на: 13 Ноември 2013, 10:13:27 am »
Кој дизел нема душа при 120? Па Фиестана моја што има најтесен опсег на работа на планетава врти до 4400, а камо ли некој поасален како TDi или CDi.

Погледни ги графиците, и зборуваме за 4-та брзина ако бензинецот и дизелот тргнат од 60 км/ч да забрзуваат. Бензинецот има 2100рпм дизелот има 1900рпм при таа брзина.
Бензинецот има 35рпм по км, дизелот има 31,7 рпм по км. Бензинецот се смее до 6000рпм и 147KW, дизелот си плаче со 4500рпм и 110KW на 4000рпм.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13411 на: 13 Ноември 2013, 10:13:49 am »
1. Дали се согласуваме дека дизелот и бензинецот имаат приближно иста снага ако цапнат при 60км/ч до даска гас? (дизелот 68kw, бензинецот 62kw - по твое)? Или ќе викаме дека и понатаму дизлеот е драстично помоќен од бензинецот?

Кој рекол дека е драстично помоќен со двата мотора гас до даска? Јас не.

Драстично помоќен станува кога ќе влезат во игра оние субјективните компоненти (кои ти неќеш да ги признаеш) на непритискање до крај кај бензинецот ради рефлексот за штедење гориво. Но, да го баталиме сеа тоа, I digress...

2. Дали се согласуваме дека притискањето на гас е да се оствари некое забрзување и да се стигне до одредена погоелма брзина (да речеме до 120км/ч)?

Сигурно.

3. Дали може од графикот да се види колку KW би имало секое возило, да речеме на секои 10км промена на брзина?

Сигурно - доколку останат у иста (четврта брзина).

4. Дали може да се види колкава е снагата на крајот на постигнатиот резултат?

Сигурно. Ако останат у четврта - бензинецот ќе биде појак.

Ако на овие прашања можеш потврдно да одговориш, баш ме занима како дојде до заклучок дека ќе бидат „тука некаде“?

До заклучокот дојдов претпоставувајќи дека до 120 на саат возачот ќе смени брзина, дека нема да го цевчи у четврта. Не забаај сеа и ти. На аутопут возиш 120 у четврта?? Не заебаај.

Веќе при 80км/ч (бензинец 3150, дизел 2850 вртежи), се изедначени, при 100км/ч (3500 бензинец, 3167 за дизел) веќе бензинецот има околу 10кс предност, а при 120км/ч дизелот нема душа, а бензинецот има добри 20KW предност и на тоа тури уште 15тина KW резерва и тоа од 5000 до 6000 вртежи. значи, ако дизелот претица 2 шлепери, ќе стигне во 4-та до 120, за да продолжи ќе треба во 5-та да уфрли (dsg може да биде спас), ама па тука снагата му паднала, забрзувањето е помало, жива мука на кривулест пат, додека бензинецот, ќе си остане во 4-та брзина, ќе си отиде до 180 во истата брзинам, без око да му трепне.
Е тоа е реален живот.

Не, не е реален живот, пошто подразбираш дека ќе останеш у четврта до 120 на саат. А глеј луѓено на гугл што убаво си кажуваат на колку мењаат. И тоа, пази, цитатите ги зедов од vtec форум!

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14815
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13412 на: 13 Ноември 2013, 10:17:32 am »
Симо,ниту еден тд нема да изгуби душа на 120км/х во 4-та.Комбето,си оди без никаква мака во 4-та до 140км/х,а не пак некоја кола еве Алфата шо ја имав.Така да тука си грешка.
И како ја направивте работата како сите бензинци својата максимална моќност ја развиваат на 6500 вртежи.Има бензински мотори кои својата максимална моќност ја развиваат на 5000врт/мин,па и тука иди џабе цедење до 6500врт/мин.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13413 на: 13 Ноември 2013, 10:19:24 am »
Не е тоа грешка. Тоа се вика 'зажмури и продужи даље'

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13414 на: 13 Ноември 2013, 10:20:10 am »
Добро е, 2500 е бројот на вртежи каде покажавме дека бензинецот има иста или поголема снага од дизелашот ако возат во иста брзина и со иста брзина.

?? Kaде тоа го покажавме, што зборуваш? Го покажавме токму спротивното. Ги гледаш ли торк кривите??

TDI на 2500 рпм има 85 kw, ТSI на 2500 рпм има 65 kw. 113 вс 87 коња. Тоа е над 20 коња разлика во корист на дизелот. Погледни ги уште еднаш графицине.

(btw дур го пишувам ова лиги ми течат од сто-и-кусур коња на 2500 рпм. еден ден морам да си купам таков тди, нема насмевката да ми се симне со месеци...)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13415 на: 13 Ноември 2013, 10:22:52 am »
'зажмури и продужи даље' - Кога ништо друго не помага :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13416 на: 13 Ноември 2013, 10:23:35 am »
Кој дизел нема душа при 120? Па Фиестана моја што има најтесен опсег на работа на планетава врти до 4400, а камо ли некој поасален како TDi или CDi.

Погледни ги графиците, и зборуваме за 4-та брзина ако бензинецот и дизелот тргнат од 60 км/ч да забрзуваат. Бензинецот има 2100рпм дизелот има 1900рпм при таа брзина.
Бензинецот има 35рпм по км, дизелот има 31,7 рпм по км. Бензинецот се смее до 6000рпм и 147KW, дизелот си плаче со 4500рпм и 110KW на 4000рпм.
1900 = 60
3800 = 120
4400 = 139 (каде мојата фиеста застанува)
5000 = 158 (каде ТДи на класниот застанува)

Ехеее, и шлепери прошле и кубаски се изеле. :)


Црвено знакче. 220, на 3500. Тоа е Були.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22225
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13417 на: 13 Ноември 2013, 10:26:07 am »
Ova od benzinci go moze samo american muscle ili AMG muscle.
Zatoa i gi sakame. :)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13418 на: 13 Ноември 2013, 10:32:16 am »
1. Дали се согласуваме дека дизелот и бензинецот имаат приближно иста снага ако цапнат при 60км/ч до даска гас? (дизелот 68kw, бензинецот 62kw - по твое)? Или ќе викаме дека и понатаму дизлеот е драстично помоќен од бензинецот?

Кој рекол дека е драстично помоќен со двата мотора гас до даска? Јас не.

Драстично помоќен станува кога ќе влезат во игра оние субјективните компоненти (кои ти неќеш да ги признаеш) на непритискање до крај кај бензинецот ради рефлексот за штедење гориво. Но, да го баталиме сеа тоа, I digress...
Подобро немој, пошто ќе се умешаат звуци и ќејфои..

Цитат
2. Дали се согласуваме дека притискањето на гас е да се оствари некое забрзување и да се стигне до одредена погоелма брзина (да речеме до 120км/ч)?

Сигурно.

3. Дали може од графикот да се види колку KW би имало секое возило, да речеме на секои 10км промена на брзина?

Сигурно - доколку останат у иста (четврта брзина).

4. Дали може да се види колкава е снагата на крајот на постигнатиот резултат?

Сигурно. Ако останат у четврта - бензинецот ќе биде појак.

Ако на овие прашања можеш потврдно да одговориш, баш ме занима како дојде до заклучок дека ќе бидат „тука некаде“?

До заклучокот дојдов претпоставувајќи дека до 120 на саат возачот ќе смени брзина, дека нема да го цевчи у четврта. Не забаај сеа и ти. На аутопут возиш 120 у четврта?? Не заебаај.

Веќе при 80км/ч (бензинец 3150, дизел 2850 вртежи), се изедначени, при 100км/ч (3500 бензинец, 3167 за дизел) веќе бензинецот има околу 10кс предност, а при 120км/ч дизелот нема душа, а бензинецот има добри 20KW предност и на тоа тури уште 15тина KW резерва и тоа од 5000 до 6000 вртежи. значи, ако дизелот претица 2 шлепери, ќе стигне во 4-та до 120, за да продолжи ќе треба во 5-та да уфрли (dsg може да биде спас), ама па тука снагата му паднала, забрзувањето е помало, жива мука на кривулест пат, додека бензинецот, ќе си остане во 4-та брзина, ќе си отиде до 180 во истата брзинам, без око да му трепне.
Е тоа е реален живот.

Не, не е реален живот, пошто подразбираш дека ќе останеш у четврта до 120 на саат. А глеј луѓено на гугл што убаво си кажуваат на колку мењаат.
Аааа, добро „луѓено на гугл кажуваат..“ ок, уште еден релевантен несубјективен момент во дискусијата.

Кој дизел нема душа при 120? Па Фиестана моја што има најтесен опсег на работа на планетава врти до 4400, а камо ли некој поасален како TDi или CDi.

Погледни ги графиците, и зборуваме за 4-та брзина ако бензинецот и дизелот тргнат од 60 км/ч да забрзуваат. Бензинецот има 2100рпм дизелот има 1900рпм при таа брзина.
Бензинецот има 35рпм по км, дизелот има 31,7 рпм по км. Бензинецот се смее до 6000рпм и 147KW, дизелот си плаче со 4500рпм и 110KW на 4000рпм.
1900 = 60
3800 = 120
4400 = 139 (каде мојата фиеста застанува)
5000 = 158 (каде ТДи на класниот застанува)

Ехеее, и шлепери прошле и кубаски се изеле.  :)
5500 =?
6000=?
6500=?

Да ти помогнам
2100=60
4200=120
6300=180
7000=200 - у четврта! Ќе турам уште еден ред кубаски!
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13419 на: 13 Ноември 2013, 10:35:48 am »
Аааа, добро „луѓено на гугл кажуваат..“ ок, уште еден релевантен несубјективен момент во дискусијата.

E шо? Има светски заговор низ интернет форумите со крајна цел да се покаже дека симо на карклуб.мк не е у право?

ти возиш 120 у четврта?

не заебаај

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13420 на: 13 Ноември 2013, 10:38:18 am »
Глупости. Кога возиш „нормално“ не те интересира максималниот потенцијал. Повторно во целиот муабет го внесуваш субјективниот фактор. Низ град исто може да се движам и со спарк и со АМГ. Дали тоа значи дека спаркот и амг-то имаат исто добри мотори?
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13421 на: 13 Ноември 2013, 10:41:10 am »
Глупости.

што точно се глупостите?

Кога возиш „нормално“ не те интересира максималниот потенцијал.

Максималната коњажа не те интересира. Максималниот момент те интересира.

Повторно во целиот муабет го внесуваш субјективниот фактор.

Не бе друже. Ти рече дека на 2500 рпм бензинецот бил појак. Не е. Ништо субјективно нема тука.

Низ град исто може да се движам и со спарк и со АМГ. Дали тоа значи дека спаркот и амг-то имаат исто добри мотори?

сигурно дека не. максималната брзина (во двата случаи 60) не е единствено мерило за доброста на моторите.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13422 на: 13 Ноември 2013, 10:44:18 am »
Аааа, добро „луѓено на гугл кажуваат..“ ок, уште еден релевантен несубјективен момент во дискусијата.

E шо? Има светски заговор низ интернет форумите со крајна цел да се покаже дека симо на карклуб.мк не е у право?

ти возиш 120 у четврта?

не заебаај

Највалидниот коментар во темава. Јас понекогаш МОРАМ да возам кога моторот неможе да одржува 120кмч на некои од новиве автопати кои се со поприлични успони. И со фиестата и со полото. Едноставно си бара 100кс на таа каросерија.
Со 320CDi со ремап, го немам тој проблем.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13423 на: 13 Ноември 2013, 10:46:50 am »
Глупости.

што точно се глупостите?

Кога возиш „нормално“ не те интересира максималниот потенцијал.

Максималната коњажа не те интересира. Максималниот момент те интересира.

Повторно во целиот муабет го внесуваш субјективниот фактор.

Не бе друже. Ти рече дека на 2500 рпм бензинецот бил појак. Не е. Ништо субјективно нема тука.

Низ град исто може да се движам и со спарк и со АМГ. Дали тоа значи дека спаркот и амг-то имаат исто добри мотори?

сигурно дека не.

Глупости се муабетите за заговори. Нема заговор, има само луѓе кои се изјасниле како нормално возат со спарк, со матиз, со точак и дека на сите тие возила мењаат на 2500-3000 вртежи. Ок. И јас мењам на толку. Кога се превезувам од а до б. Тогаш може да имам и дизел под г`с и ракетен погон, и повторно ќе користам 30нм - не повеќе.

Никаде не реков реков дека има повеќе на 2500. Дури и цело време тврдам дека кога бензинецот се вози на 2500 дизелот тогаш има 1800 вртежи (при иста брзина и исто избрана брзина на менувач), а тогаш бензинецот има повеќе снага од дизелашот и повеќе можност и флексибилност.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22225
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13424 на: 13 Ноември 2013, 10:47:02 am »
Simo i filipv...;D