Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261115 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20226
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13170 на: 06 Ноември 2013, 20:24:53 pm »
Кога не се дупи мора да се тупи тоа е ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13171 на: 06 Ноември 2013, 21:39:32 pm »
Повеќе вртежи помал опсег, помалку вртежи поголем. :D
Имаме нов трол очигледно. :P
Да изедначуваш вртежи е глупост.
Кога не се дупи мора да се тупи тоа е ;D

Мислам дека да.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20226
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13172 на: 06 Ноември 2013, 22:04:51 pm »
 ::)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22225
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13173 на: 06 Ноември 2013, 23:46:33 pm »
350 CDI e veke "neekonomicen"...;D

Nego primeti li nekoj so koj motor e sporedbata pogore?  8)
А во секојдневие се исти. :) :) :) Хммммм...

Do nekade..samo do nekade......ali dodadi na se razlika vo potrosuvacka i razlika vo cena i imas jack pot.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13174 на: 07 Ноември 2013, 01:11:43 am »
Пак заборавате на разликата во вртежниот опсег.

тие 510@3000 кај бензинецот, во дизелски превод се 765@2000

Не мешај баби и жаби. Во рангот од 0-224кс,  дизелот е супериорен.
Не туку траскоти глупости. Елементарна математика каде треба да помножиш две бројки и да ги поделиш со трета не знаеш...
Да ги прескокнам сите дискусии околу преносот, преносниот однос, опсегот на вртежи во кои се возат и слично, пошто за тоа имаш интелектуални попречености да го сватиш....

При максималниот вртежен момент бензинецот располага со 510NM * 3000RPM / 7116 = 215HP
При максималниот вртежен момент дизелот располага со 510NM * 1400RPM / 7116 = 100HP

Дури и да посакаш дизелот цело време да располага со максималниот вртежен момент нема да има поголема моќност од бензинецот...
215HP * 7116 / 510NM  = 3000RPM

При максималната моќност која дизелот ја постигнува на 3800 вретжи располага со: 224HP * 7116 / 3800RPM = 419NM
При максималната моќност која бензинецот ја постигнува на 5750 вретжи располага со: 367HP * 7116 / 5750RPM = 454NM

Ова значи дека во опсезите на вртежи во кои овие два мотори се експлоатиараат бензинецот го прави пуздер дизелот. Значи од 0 до 224КС и од 224КС до 367КС бензинецот е многу помоќен, поеласитчен, поагилен, побрз и пожилав од дизелот, што е потврдено со мерења на забрзувања и меѓузабрзувања во реалноста од 0 до колку што може да развие инфериорниот мотор - дизелот:

http://www.zeperfs.com/en/duel3248-2029.htm

Можеш да продолжиш со јадење г*мна, тролање и тресење глупости. Евентуално можеш и вени да исечеш, ама после кој ќе ни трола бисери на темава...

P.S. Бензинецот е потежок од дизелот...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3051
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13175 на: 07 Ноември 2013, 01:16:42 am »
Е така де, ставете ја целата табела за да ја види човек реалноста, а не манипулацијата :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13176 на: 07 Ноември 2013, 07:46:47 am »
Да, во реалноста кола од 90 бона е супериорна во однос на кола од 40 бона...

па кој би рекол? браво шерлоци!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13177 на: 07 Ноември 2013, 07:50:36 am »
Шерлоците кои викаа дека е „исто“ треба да ги поздравиш.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13178 на: 07 Ноември 2013, 08:03:19 am »
Поздрав!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13179 на: 07 Ноември 2013, 08:16:39 am »
Ooo Gojdo,
Gojdo си беше, Gojdo си остана :D Откако ја научи формулата за HP, ја повторуваш на сите, во сите прилики. Повторно, пораката ти е згрешена од старт, и не се однесува на она што си го цитирал.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22225
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13180 на: 07 Ноември 2013, 09:14:09 am »
...da ve postestam deka sporedbata e megu 3 litarski dizel V6 od 220 KS i 5 litarski benzinec V8 od 370 KS.

I zamisli ..pak imaat isti tork od 510 Nm - najbitnata rabota vo sekojdnevno ( pozdrav Deni) vozenje.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13181 на: 07 Ноември 2013, 09:15:48 am »
За дупло помалку пари.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13182 на: 07 Ноември 2013, 09:43:27 am »
...da ve postestam deka sporedbata e megu 3 litarski turbo dizel V6 od 220 KS i 5 litarski benzinec V8 od 370 KS.

I zamisli ..pak imaat isti tork od 510 Nm - najbitnata rabota vo sekojdnevno ( pozdrav Deni) vozenje.

Да те поправам.

Зошто нема 5 литарски бензинец турбо? Затоа што не му треба, има повеќе сила од 3 литарски турбо дизел на ниски вртежи што е повеќе од доволно за се што не е камион или булдожер, а сепак го задржува звукот и карактерот што би го изгубил кога би имал турбина. Тоа е дел од причината зошто е толку поскап. Останатиот дел ќе го барате во разликата на суспензија, опрема, ситници, детали и ексклузивноста на АМГ, во однос на стандардната верзија.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13183 на: 07 Ноември 2013, 09:48:13 am »
Како тоа имал повеќе сила на ниски вртежи?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13184 на: 07 Ноември 2013, 09:51:50 am »
Нека ти бидат и исти по твојата лоша математика. Поентата сеуште држи.