Пак заборавате на разликата во вртежниот опсег.
тие 510@3000 кај бензинецот, во дизелски превод се 765@2000
Не мешај баби и жаби. Во рангот од 0-224кс, дизелот е супериорен.
Не туку траскоти глупости. Елементарна математика каде треба да помножиш две бројки и да ги поделиш со трета не знаеш...
Да ги прескокнам сите дискусии околу преносот, преносниот однос, опсегот на вртежи во кои се возат и слично, пошто за тоа имаш интелектуални попречености да го сватиш....
При максималниот вртежен момент бензинецот располага со 510NM * 3000RPM / 7116 = 215HP
При максималниот вртежен момент дизелот располага со 510NM * 1400RPM / 7116 = 100HP
Дури и да посакаш дизелот цело време да располага со максималниот вртежен момент нема да има поголема моќност од бензинецот...
215HP * 7116 / 510NM = 3000RPM
При максималната моќност која дизелот ја постигнува на 3800 вретжи располага со: 224HP * 7116 / 3800RPM = 419NM
При максималната моќност која бензинецот ја постигнува на 5750 вретжи располага со: 367HP * 7116 / 5750RPM = 454NM
Ова значи дека во опсезите на вртежи во кои овие два мотори се експлоатиараат бензинецот го прави пуздер дизелот. Значи од 0 до 224КС и од 224КС до 367КС бензинецот е многу помоќен, поеласитчен, поагилен, побрз и пожилав од дизелот, што е потврдено со мерења на забрзувања и меѓузабрзувања во реалноста од 0 до колку што може да развие инфериорниот мотор - дизелот:
http://www.zeperfs.com/en/duel3248-2029.htmМожеш да продолжиш со јадење г*мна, тролање и тресење глупости. Евентуално можеш и вени да исечеш, ама после кој ќе ни трола бисери на темава...
P.S. Бензинецот е потежок од дизелот...