Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183664 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11010 на: 27 Август 2013, 14:48:27 pm »
Neznam zosto plin se stava na benzincite, neli  na benzin bile proektirani da rabotat koga izlegle od fabrika.

А бензин а плин исто ти е. Нема зошто да мора различно да бидат проектирани кога конструкцијата на моторите е идентична.

So napredno kompjutetsko dzajniranje na motorite ISTITE se proektiraat taka da mozat da rabotat SAMO so odredeno gorivo. Pr. Benzin. Novite benzinci pri rabota na lpg ke pojavat kupista problemi od upravuvacka elektronika do iznosuvanje na lezista na ventilite i red drugi raboti.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11011 на: 27 Август 2013, 14:51:48 pm »
Neznam zosto plin se stava na benzincite, neli  na benzin bile proektirani da rabotat koga izlegle od fabrika.

А бензин а плин исто ти е. Нема зошто да мора различно да бидат проектирани кога конструкцијата на моторите е идентична.
Mislam deka koga poracuvas kola od prodavnica, so fabricki plin, drgacie e setiran kompjuterot na voziloto, i sigurno ne e isto ako
naknadno se vgradi plin, nesto kje manjka i nema da ima takva deklarirana sila.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11012 на: 27 Август 2013, 14:56:15 pm »
А бензин а плин исто ти е. Нема зошто да мора различно да бидат проектирани кога конструкцијата на моторите е идентична.

"LPG provides less upper cylinder lubrication than petrol or diesel, so LPG-fueled engines are more prone to valve wear if they are not suitably modified."

http://en.wikipedia.org/wiki/Liquefied_petroleum_gas#Motor_fuel

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11013 на: 27 Август 2013, 15:02:37 pm »
Плинот е сув и прави повисока температура.... така да неможе да биде исто. Затоа ставаат капалка на некои мотори

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11014 на: 27 Август 2013, 15:12:32 pm »
Плинот е сув и прави повисока температура.... така да неможе да биде исто. Затоа ставаат капалка на некои мотори

Kaj postarite tipovi na motori ne se javuva toj problem. Tamu ventilite se izraboeni od drug materijal i togas ne se stedelo na materijal. Sega se se stedi i "optimizira".

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11015 на: 27 Август 2013, 15:30:14 pm »
А бензин а плин исто ти е. Нема зошто да мора различно да бидат проектирани кога конструкцијата на моторите е идентична.

"LPG provides less upper cylinder lubrication than petrol or diesel, so LPG-fueled engines are more prone to valve wear if they are not suitably modified."

http://en.wikipedia.org/wiki/Liquefied_petroleum_gas#Motor_fuel

Ништо не е тоа. Слободно нека горат вентилите. Се менуваат за еден ден и се евтини. Ете ја на Члинк алфата жива и здрава. А за тоа подмачкувањето дека плинот бил сув драпај си мадињата е муабетот, ко демек горивото подмачкувало, бесмислица. Всушност и уште подобро е така. Бидејќи плинот гори чисто не го загадува маслото така да истот ги има најдобрите особини подолго и од тоа дали е работен на бензин или на дизел.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11016 на: 27 Август 2013, 15:46:25 pm »
Слободно нека горат вентилите. Се менуваат за еден ден и се евтини.



Ултимативно, тоа е сепак reliability issue. Не би се осмелил да тргнам на далечен пат со кола на која МОЖЕБИ ќе треба да и мењам вентили - а ја некаде у пичковец, со пола кутија цигари, картица со непозната состојба, два пара гаќи и три сендвича у најлонче.

За до работа/самопослуга и назад ајде да речеме нема проблем.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11017 на: 27 Август 2013, 15:46:41 pm »
Плинот е сув и прави повисока температура.... така да неможе да биде исто. Затоа ставаат капалка на некои мотори

оваква глупост последн пат слушнав од бугар пред година-две а претходно последен пат слушнав пред 6-7 години, а пак претходно ја слушав секој ден...

значи плинот не е сув... ништо посув од бензинот... и едното и другто гориво во цилиндар влегуваат РАСПРСНАТИ И ИЗМЕШАНИ СО ВОЗДУХ и при компресирање со искра се запалуваат... така да дали е сув или не е сув плинот апсолутно НИКАКВА ВРСКА НЕМА бидејки плинот не подмачкува ништо... муабетот дека плинот е сув доаѓа од времето на плински уреди со плочка врз карбуратор. нормално, за да работи на плин, карбураторот мора да е празен од бензин... а уште понормално е дека кога е карбураторот празен и пловакот и гумиците и се друго си оди во неповрат затоа што моторот работи, истиот се грее а бензин за разладување нема... среќа што тоа е стара технологија и засекогаш заборавена... а впрочем освен кај нас на балканов и во русија сегде е одамна исфрлена.. само кај нас се произведуваа и увезуваа застави со карбуратор до 2006-та година и кај русите со ладите до одприлика 2000-та година...

тоа што на некои возила се ставаат капалки со масло е за да се ИЗЛАДАТ вентилите кои во принцип се ладат со бензинот кој тече низ нив. бидејки е на плин во моментот нема проток на бензин и нема разладавузање на истите. да напоменам дека ова се случува кај само 5% од конвертираните возила... и кај нив не би имало потреба од капалки доколку возилата се возат низ градски средини. капалката е потребна за на отворен пат каде што подолго време се држи на повисоки обртаи па може да дојде до прегревање и искривување на вентилите... фабрички пресметано е разладување со бензин...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11018 на: 27 Август 2013, 16:00:12 pm »
Neznam zosto plin se stava na benzincite, neli  na benzin bile proektirani da rabotat koga izlegle od fabrika.

Одлично што ме потсети нешто што сакам да ги прашам плинашиве: дали, откако ставивте плин, у просек повеќе ја стискате педалата за гас?

ДА!!!
пред да ставиме плин ДА не ја стискав многу педалата и помалку ја возев , после тоа до денес стискам како ми е располозение и ич не ми чуе дали ќе потроши литар или два повеќе..

Ти благодарам на одговорот. Дали, следствено, би се согласил дека плинот, и покрај тоа што незначително ја намалува максималната теоретски можна снага на моторот, во реалноста ја зголемил просечната реално испорачана снага?

пак ДА!!!
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11019 на: 27 Август 2013, 16:03:13 pm »
Слободно нека горат вентилите. Се менуваат за еден ден и се евтини.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ултимативно, тоа е сепак reliability issue. Не би се осмелил да тргнам на далечен пат со кола на која МОЖЕБИ ќе треба да и мењам вентили - а ја некаде у пичковец, со пола кутија цигари, картица со непозната состојба, два пара гаќи и три сендвича у најлонче.

За до работа/самопослуга и назад ајде да речеме нема проблем.

Епа еве да те информирам, вентилите постепено се оштетуваат и симптомите се јасни и недвосмислени. Откако ќе се појават имаш комотни најмалку 5000км да возиш пред да престане да работи моторот. Така да никако нема да ти откаже на сред далечен пат.

тоа што на некои возила се ставаат капалки со масло е за да се ИЗЛАДАТ вентилите кои во принцип се ладат со бензинот кој тече низ нив. бидејки е на плин во моментот нема проток на бензин и нема разладавузање на истите. да напоменам дека ова се случува кај само 5% од конвертираните возила... и кај нив не би имало потреба од капалки доколку возилата се возат низ градски средини. капалката е потребна за на отворен пат каде што подолго време се држи на повисоки обртаи па може да дојде до прегревање и искривување на вентилите... фабрички пресметано е разладување со бензин...

Какво течење бензин? Никаков бензин не тече и не лади никакви вентили. Проблемот е кај издувните вентили кои се прегреваат од дополнителната топлина што ја ослободува плинот. Ако вентилите се квалитетни нема никаков ефект да има зголемената температура. Ако се неквалитетни ќе почнат да се абат каде што се најтенки и тука почнуваат симптомите кои ги спомнав. Отвараш глава, вадиш брегаста, ставаш нови вентили, ги штелуваш и цепаш понатаму без никаков друг проблем.
Капалката служи  за да капе масло кое кога испарува ја намалува температурата на издувните гасови и со тоа ја одзема вишок температурата од издувните вентили.
Проблемот  се јавува кога капалката станува неупотреблива и престанува да функционира при високи вртежи. Таа функционира на база на вакуумот кој се јавува во усисната грана. При мал број на вртежи вакуумот е посилен и тогаш течењето на маслото за ладење е почесто. На автопат кога ќе ја опичиш и ќе опнеш гас до даска вакуумот се губи и тогаш капалката НЕ функционира. Така да џабе ти е. Подобра варијанта е да се вбризгува и бензин и плин во одреден сооднос и со тоа температурата на издувните гасови ќе се намалува.

Ако моторот е труба, тоест издувните вентили се неквалитетни тогаш не се замарај воопшто со плин или пак менувај ги вентилите почесто.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11020 на: 27 Август 2013, 16:05:14 pm »
А нели муабетот е дека на високи вртежи, самиот систем си пребацува на бензин?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11021 на: 27 Август 2013, 16:07:55 pm »
Може да се испрограмира системот како сакаш, може на секое n-то вбризгување плин да уфрли и бензин, може на одредени вртежи да префрли на бензин може чуда да се прават :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11022 на: 27 Август 2013, 16:08:16 pm »
Да де, тоа е еден од начините да се реши прегрејувањето на вентилите при високи вртежи. Истото важи и за некои турбо бензинци. Капалките се неефикасни при високи вртежи, односно во случаеви каде вакуумот го снемува, не мора да се високи вртежите доволно е клапната да е целосно отворена односно педалата за гас до даска

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11023 на: 27 Август 2013, 16:11:35 pm »
Проблемот  се јавува кога капалката станува неупотреблива и престанува да функционира при високи вртежи. Таа функционира на база на вакуумот кој се јавува во усисната грана. При мал број на вртежи вакуумот е посилен и тогаш течењето на маслото за ладење е почесто. На автопат кога ќе ја опичиш и ќе опнеш гас до даска вакуумот се губи и тогаш капалката НЕ функционира. Така да џабе ти е. Подобра варијанта е да се вбризгува и бензин и плин во одреден сооднос и со тоа температурата на издувните гасови ќе се намалува.

Ако моторот е труба, тоест издувните вентили се неквалитетни тогаш не се замарај воопшто со плин или пак менувај ги вентилите почесто.

о колку нема врска ова... новите капалки се со дозатор и пумпа во себе... нека нема вакум исти К е дали е на 500 обртаи или на 5000
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7228
  • French diamond
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11024 на: 27 Август 2013, 18:08:15 pm »
7 причини зошто да купите дизел

http://grid.mk/read/news/505673932/4437808/7-prichini-zoshto-da-kupite-dizel