Симе, што не е што, ај објасни се малку 
btw, твојата косилица има 10.6:
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=6878
Дозволувам исправка, но и твојава информација погрешна, 11,2 е comp. ratio на 1.4 16v моторот во Stilo. 10,6 е на 1.2 16v. (види attach)
Како и да е, со 11,2 компресионена однос повторно си работи со 95 октанско гориво и не бара 200 октани. Исто така, 2.0 JTS моторите си тераат до 12, а некои bmw-ови мотори си тераат до 13:1
Компресија кај нас некој подразбира притисок, тоа е она што сакав да го кажам. Компресионен однос е вистинскиот збор, бидејќи притисокот при компресионен однос 10:1 е 25 бари, ако е се` ко` што треба.
Како што кажав, ти зборуваш за компресионен однос, односно максималниот вс минималниот волумен во цилиндерот. Тоа е јасно.
Компресија е сосема друго
Ако при компресионен однос 5:1 притисокот е 10 бари, при 10:1 притисокот е 25 бари. Односот се зголемил дупло, компресијата се зголемила за 2,5 пати. Затоа е различно компресија и компресионен однос.
[датотека избришана од администраторот]