Огромен недостаток! Со компресија 10 неможе да согори горивото, кое патем 100x позапаливо од нафтата.
Не може да работи на повишена компресија од 11 без да користи 100+ гориво (кое на балканот не се продава)
Не може да работи на висок буст, без да користи 120+, кое го има само во ФИА.
Не може да контролира пред и после вбризгување на гориво.
Може да работи само во строго определен ранг на однос воздух:гориво.
Работата на моторот се регулира со количината на воздух што влегува во моторот, идиотска контрола на вртежите.
Големи енергетски загуби при согорување на горивото.
Снага постои само во повисоките вртежи, кога брчи и троши 5x повеќе.
За да се надминат сите недостатоци измислен е дизелот. Во сите апликации бензинот е истиснат од дизелот.