Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2182237 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10485 на: 18 Август 2013, 11:23:56 am »
Лп, пишаново ти е толку точно и битно колку штп ти беше постпт дека тенкот Т-34 бил технолошки најнапреден од сите за време на втората светска војна.
Да ти порачам да ги оставиш технолошките муабети на оние што ги познаваат... тешко дека ќе упали...

Дај ни уште некоја епизода комедија...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10486 на: 18 Август 2013, 11:26:49 am »
Одлично разбира, но сака со манипулација на фактите да прикаже извртена слика за состојбите :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3049
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10487 на: 18 Август 2013, 11:27:35 am »
Лп да не е уствари Грујо ?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10488 на: 18 Август 2013, 11:29:07 am »
Кое Volvo?

Дизелашите работат на компресија од 14-25, додека за бензинците е многу невообичаено да работат над 10. Максимумот е 13, кога користат 200 октанско гориво, кое чини 10 eвра/литар. Сите дизелаши без разлика на степен на компресија, без разлика на притисок на буст, работат на било каква нафта. Работат на било какво течно филтрирано погонско гориво. Работат и на бензин, дизел моторот сосема нормално работи и на бензин, но поради тоа што бензинот нема лубрикативни својства, многу бргу ќе настрадаат елементите за вбризгување.

Бензинецот работи на 95 октани, и ако ставиш 92 октани рипна потрошувачлката 30%.
50 години ги развиваат плинските уреди за косилиците, и сеуште пола од бензинските машини не подржуваат плин. Ако ставиш неквалитетен плин, рипна потрошувачката 100%.

Местото му е музеј. До Ти рексот што се пари со фаланга.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10489 на: 18 Август 2013, 11:32:03 am »
Не е тоа компресија, тоа е однос, 10:1-13:1 за N/A бензинци. Тоа е односот на волумените во цилиндерот кога клипот е во ДМТ и ГМТ.

Податоциве што ги изнесуваш за октаниве немаат врска со животот.
Стилото мое има компресионен однос од 12:1 и работи на 95 октански - препорачано, а никад не се побунило ни од горивата на нашиве пумпи.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10490 на: 18 Август 2013, 11:46:49 am »
Не е тоа компресија, тоа е однос, 10:1-13:1 за N/A бензинци. Тоа е односот на волумените во цилиндерот кога клипот е во ДМТ и ГМТ.

Податоциве што ги изнесуваш за октаниве немаат врска со животот.
Стилото мое има компресионен однос од 12:1 и работи на 95 октански - препорачано, а никад не се побунило ни од горивата на нашиве пумпи.

Тоа затоа што сам си се подесува. Нели моторите сами намалуваа компресија кога ќе осетеа гориво со помал октански број?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10491 на: 18 Август 2013, 12:12:14 pm »
Само го подесуваат мометнтот на палењето. Не менуваат компресија. Како и да е, ако е фабричкиот комп. однос 12:1 и е препорачано 95 октанско гориво, она што го збори лошко е BS на килограми :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10492 на: 18 Август 2013, 12:17:34 pm »
Типично за атмосверците е knok-detection и со тоа се врши прилагодување на палењето. Кај турбинашите има и промена во boost.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10493 на: 18 Август 2013, 12:44:54 pm »
Нели моторите сами намалуваа компресија кога ќе осетеа гориво со помал октански број?
Моторите со променлив степен на компресија сеуште се само прототипи.
Поскапи се за производство од моторите со другите технологии...инаку би се намалила доста потошувачката кога би се менувал компресиониот однос. :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10494 на: 18 Август 2013, 13:11:52 pm »
Лп, пишаново ти е толку точно и битно колку штп ти беше постпт дека тенкот Т-34 бил технолошки најнапреден од сите за време на втората светска војна.

Во некои аспекти и тоа како бил најнапреден!

Дајте линк од тредот каде што сте расправале за ова?

Нели моторите сами намалуваа компресија кога ќе осетеа гориво со помал октански број?
Моторите со променлив степен на компресија сеуште се само прототипи.
Поскапи се за производство од моторите со другите технологии...инаку би се намалила доста потошувачката кога би се менувал компресиониот однос. :D

Фала за појаснувањето, ова не го знаев. Јас мислев дека со просто пуштање повеќе воздух може да се крене компресијата. Фала уште еднаш!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10495 на: 18 Август 2013, 13:17:15 pm »
Симе, што не е што, ај објасни се малку :)

btw, твојата косилица има 10.6:
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=6878



Лп, пишаново ти е толку точно и битно колку штп ти беше постпт дека тенкот Т-34 бил технолошки најнапреден од сите за време на втората светска војна.

Во некои аспекти и тоа како бил најнапреден!

Дајте линк од тредот каде што сте расправале за ова?

Don't feed the troll! Тролот зборува глупости.  Колку за информација, Јас реков дека Т-34 е најсовремен тенк до '43.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10496 на: 18 Август 2013, 14:49:47 pm »
Симе, што не е што, ај објасни се малку :)

btw, твојата косилица има 10.6:
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=6878

Дозволувам исправка, но и твојава информација погрешна, 11,2 е comp. ratio на 1.4 16v моторот во Stilo. 10,6 е на 1.2 16v. (види attach)

Како и да е, со 11,2 компресионена однос повторно си работи со 95 октанско гориво и не бара 200 октани. Исто така, 2.0 JTS моторите си тераат до 12, а некои bmw-ови мотори си тераат до 13:1

Компресија кај нас некој подразбира притисок, тоа е она што сакав да го кажам. Компресионен однос е вистинскиот збор, бидејќи притисокот при компресионен однос 10:1 е 25 бари, ако е се` ко` што треба.

Како што кажав, ти зборуваш за компресионен однос, односно максималниот вс минималниот волумен во цилиндерот. Тоа е јасно.
Компресија е сосема друго

Ако при компресионен однос 5:1 притисокот е 10 бари, при 10:1 притисокот е 25 бари. Односот се зголемил дупло, компресијата се зголемила за 2,5 пати. Затоа е различно компресија и компресионен однос.

[датотека избришана од администраторот]
« Последно менување: 18 Август 2013, 15:11:20 pm Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10497 на: 18 Август 2013, 16:28:33 pm »
Поголем копресионен однос значи и поголем притисок, а со тоа и поголема температура во комората. Затоа дизелот се пали кога ке се впрска, а смесата кај ото не...си треба свеќица околу која постепено се шири пламенот(или две кај алфа...за побрзо ширење на пламенот), во спротивно може да се јави нов пламен кај потоплите места(издувни вентили) и да настане детонација.
Незнам зашто е битно ова во споредбава :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10498 на: 18 Август 2013, 16:52:01 pm »
Па не е небитно: поголема компресија = поефикасно претварање на топлината во механичка работа = помалку загуби.

Kако што кај бензинците не постои концепциска горна граница во вртежите, така кај дизелашите не постои концепциска горна граница во компресијата. Се разбира, технички и двете работи се ограничени, но секогаш има место за напредок.

E сега, овие FSI/TSI моторите ја менуваат сликата. Колку што знам, кај нив у цилиндерот кога клуипот иде надоле со отворен усисен вентил - влага чист воздух, а не смеса воздух+гориво, така да не гледам концепциски пречки и таму да се крева компресијата у небо (пошто нема ризик од спонтано самозапалување, пошто е ваздух без гориво)

Ова вака од памет зборам, може лупам глупости, нека ме поправи некој.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10499 на: 18 Август 2013, 16:57:07 pm »
Не туку смесата се формира во комората за согорување (со директно вбризгување), а не влегува претходно измешано гориво со воздух.

Постои ограничување со компресијата поради тоа што пак би можело да се јави самозапалување кога ќе се впрска. Тие работи се решаваат како што рече Филип, со избегнување на вжарените места (издувни вентили, свеќици) или друг дизајн на комората и клипот (за да се овозможи подобро мешање, бидејќи времето е многу кратко). Сепак се ситници.