Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2177083 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10260 на: 09 Август 2013, 14:06:20 pm »
Муабетот беше за тоа што може да се добие за иста цена од турбо-дизел, тоа што се добива од бензинец.

со турбо дизел, за една иста сума пари, се добива повеќе возење, повеќе коњи на асфалтот, повеќе лепење за седиште, повеќе домет... све повеќе за иста цена.

Цена не е само набавна. Цена е набавна+експлоатација. Тоа го заборав-заборав заборавате?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10261 на: 09 Август 2013, 14:13:52 pm »
Епа нели 1.4 TSI е поевтин од 2.0TDI па за помала сума на пари има повеќе коњи на асфалтот а и во шталата, повеќе лепење за седиште... све за пониска цена освен повеќе возење и домет?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10262 на: 09 Август 2013, 14:26:35 pm »
Епа нели 1.4 TSI е поевтин од 2.0TDI па за помала сума на пари има повеќе коњи на асфалтот а и во шталата, повеќе лепење за седиште... све за пониска цена освен повеќе возење и домет?

Тоа е набавната цена. Тоа е само една компонента на вкупната цена на возењето.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10263 на: 09 Август 2013, 14:32:52 pm »
Муабетот беше за тоа што може да се добие за иста цена од турбо-дизел, тоа што се добива од бензинец.

со турбо дизел, за една иста сума пари, се добива повеќе возење, повеќе коњи на асфалтот, повеќе лепење за седиште, повеќе домет... све повеќе за иста цена.

Цена не е само набавна. Цена е набавна+експлоатација. Тоа го заборав-заборав заборавате?

Добро бе човек зошто толку тераш инает. Ај лошко е трол и не го крие тоа, ама ти ко што гледам се трудиш да оставиш малку посериозен впечаток за себе.

За иста цена од бензинец ќе добиеш појак мотор, што под услов дека знаеш како се менуваат брзини кога сакаш да претицаш, ќе те залепи многу подобро за седиште од дизел за истата цена. Значи збориме за спортско возење.

Ако ти треба економичност ќе си земеш плин, или пак ако ти смета боца во гепек или место резервно ќе си земеш дизел, што ти е малку поскапа варијанта. Кога ти треба економичност не размислуваш за лепење за седиште, туку за тоа дека имаш бајато живо јајце под педалата за гас.

Ако имаш мерак да возиш дизел или бензин и не ти е грижа за компромисите, ќе си земеш што си сакаш и фактите тука не играат улога.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10264 на: 09 Август 2013, 14:54:35 pm »
За иста цена од бензинец ќе добиеш појак мотор, што под услов дека знаеш како се менуваат брзини кога сакаш да претицаш, ќе те залепи многу подобро за седиште од дизел за истата цена. Значи збориме за спортско возење.

ДОбро бе мајку му, со невидлив фонт да не пишувам? По трет пат: тоа се трошоците за набавка. Но, ако ги земеме вкупните трошоци, а не само набавната цена, добиваме повеќе претицање, повеќе лепење повеќе све.

Ако некој во ова тема тера инает тоа е бандата која споредува б и д со иста кубикажа. Тоа е ултимативното инаетење.

Моето инаетење, од друга страна, се состои во упорно реплицирање и исправање на изнапишаните глупости.

И научете веќе еднаш што е „трол“. „ти трол тој трол оној трол“ трол ве тролнал тролосан отековте со трол па трол.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10265 на: 09 Август 2013, 14:58:01 pm »
Незнам за тебе, ама ја не пишувам со невидлив фонт и според тоа незнам како си успеал да ги пропуштиш следните два пасуси во кои е пишано за вкупните трошоци.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10266 на: 09 Август 2013, 15:00:06 pm »
Незнам за тебе, ама ја не пишувам со невидлив фонт и според тоа незнам како си успеал да ги пропуштиш следните два пасуси во кои е пишано за вкупните трошоци.

Во право си, извини за превидот. Ама толку глупости и безумни контрадикторности се изначитав тука, тоа е чудо едно. Дали на 10% од глупостите успевам да реплицирам, а се утепав реплицирање. Па сеа замисли си ти...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10267 на: 09 Август 2013, 15:03:35 pm »
Филип не можеш да кажеш дека реплицираш на глупости. Ти реплицираш на она што мислиш дека не е така. Како што ти за некои работи велиш дека се глупости така многу овде мислат дека ти трескаш глупости.

Премногу реплики има во темава. треба да се преполоват како за почеток.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10268 на: 09 Август 2013, 15:18:29 pm »
rofl @ не ми реплицирајте на тема потрошња, кога тоа е основен адут на дизел моторот, преку кој излегуваат остатокот од предностите.


Тоа е како да се такмичиш со Мајкл Фелпс во ковање шајки.

[im]http://i.imgur.com/FWmi84t.jpg?1[/img]

П.С. далеку од тоа дека е лош конкретно тој ТСи. И би го купил ако му се гасат цилиндрите и има стартстоп, за мојата километража... Уште на плин да можеше и стварно ќе беше конкурент на тој ТДи. A man can dream...


Точно, не реплицирајте пошто тоа е едниствениот адут во споредбата. И е небитен во споредбата.
Еве ти ќе бидеш така фин за да ја продолжиш низата предности.


Во меѓувреме:

Бензинот има цена од 84 ден/лит
Дизелот има цена од 71 ден/лит

Јас откако поседувам ТСИ просечната потрошувачка е 8,01л/100км
За дизелот ќе идеализирам и ќе земам 6л/100км

Со ТСИ за 672ден. поминувам 100км
Со ТДИ за 426ден. ќе поминам 100км

Разликата е 246ден., али еве ќе заокружам на 5 евра.
На 100км ќе заштедам 5 евра со дизелот.
На 10.000 ќе заштедам 500 евра со дизелот.

Разликата во набавната цена е 2.717 евра. Тука има добри над 50.000км свилена вожња додека почне „да ти биде економичен“ дизелот.
Разликата е само во гориво, другите трошоци за експлоатација не ги земам во предвид.

Резиме: бензинецот е подобар во се’, освен во економичност после над 50.000км.

Ок, Позз

Уште еднаш сликата, за да се знае за што правам муабет:


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10269 на: 09 Август 2013, 15:30:38 pm »
rofl @ не ми реплицирајте на тема потрошња, кога тоа е основен адут на дизел моторот, преку кој излегуваат остатокот од предностите.


Тоа е како да се такмичиш со Мајкл Фелпс во ковање шајки.

[im]http://i.imgur.com/FWmi84t.jpg?1[/img]

П.С. далеку од тоа дека е лош конкретно тој ТСи. И би го купил ако му се гасат цилиндрите и има стартстоп, за мојата километража... Уште на плин да можеше и стварно ќе беше конкурент на тој ТДи. A man can dream...


Точно, не реплицирајте пошто тоа е едниствениот адут во споредбата. И е небитен во споредбата.
Еве ти ќе бидеш така фин за да ја продолжиш низата предности.


Во меѓувреме:

Бензинот има цена од 84 ден/лит
Дизелот има цена од 71 ден/лит

Јас откако поседувам ТСИ просечната потрошувачка е 8,01л/100км
За дизелот ќе идеализирам и ќе земам 6л/100км

Со ТСИ за 672ден. поминувам 100км
Со ТДИ за 426ден. ќе поминам 100км

Разликата е 246ден., али еве ќе заокружам на 5 евра.
На 100км ќе заштедам 5 евра со дизелот.
На 10.000 ќе заштедам 500 евра со дизелот.

Разликата во набавната цена е 2.717 евра. Тука има добри над 50.000км свилена вожња додека почне „да ти биде економичен“ дизелот.
Разликата е само во гориво, другите трошоци за експлоатација не ги земам во предвид.

Резиме: бензинецот е подобар во се’, освен во економичност после над 50.000км.

Ок, Позз

Уште еднаш сликата, за да се знае за што правам муабет:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
заборави да кажеш уште само еден ситен детал што дизелот после 5 години ќе можеш да го продадеш минимум 2000 евра повеќе и плус многу побрзо и уште една работа турбината на 1.4тси ке ти откаже сигурно побрзо одколку на 2.0 тди не за друго докажани се во тој поглед на "издржливост" тие турбини

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10270 на: 09 Август 2013, 15:33:41 pm »
^ БРАВО


Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10271 на: 09 Август 2013, 15:36:20 pm »
Каков дизел какве пичке мајчине,

Само ова:




Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10272 на: 09 Август 2013, 15:43:14 pm »
rofl @ не ми реплицирајте на тема потрошња, кога тоа е основен адут на дизел моторот, преку кој излегуваат остатокот од предностите.


Тоа е како да се такмичиш со Мајкл Фелпс во ковање шајки.

[im]http://i.imgur.com/FWmi84t.jpg?1[/img]

П.С. далеку од тоа дека е лош конкретно тој ТСи. И би го купил ако му се гасат цилиндрите и има стартстоп, за мојата километража... Уште на плин да можеше и стварно ќе беше конкурент на тој ТДи. A man can dream...


Точно, не реплицирајте пошто тоа е едниствениот адут во споредбата. И е небитен во споредбата.
Еве ти ќе бидеш така фин за да ја продолжиш низата предности.


Во меѓувреме:

Бензинот има цена од 84 ден/лит
Дизелот има цена од 71 ден/лит

Јас откако поседувам ТСИ просечната потрошувачка е 8,01л/100км
За дизелот ќе идеализирам и ќе земам 6л/100км

Со ТСИ за 672ден. поминувам 100км
Со ТДИ за 426ден. ќе поминам 100км

Разликата е 246ден., али еве ќе заокружам на 5 евра.
На 100км ќе заштедам 5 евра со дизелот.
На 10.000 ќе заштедам 500 евра со дизелот.

Разликата во набавната цена е 2.717 евра. Тука има добри над 50.000км свилена вожња додека почне „да ти биде економичен“ дизелот.
Разликата е само во гориво, другите трошоци за експлоатација не ги земам во предвид.

Резиме: бензинецот е подобар во се’, освен во економичност после над 50.000км.

Ок, Позз

Уште еднаш сликата, за да се знае за што правам муабет:

[imga]http://i.imgur.com/iRJI27R.png[/img]
заборави да кажеш уште само еден ситен детал што дизелот после 5 години ќе можеш да го продадеш минимум 2000 евра повеќе и плус многу побрзо и уште една работа турбината на 1.4тси ке ти откаже сигурно побрзо одколку на 2.0 тди не за друго докажани се во тој поглед на "издржливост" тие турбини
Ne e bitna izdrzlivosta na turbinite. Eve i neka ne se rasipe nisto i na dvata. Pak dizelot ke se prodade 2000 poveke.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10273 на: 09 Август 2013, 15:43:40 pm »
А зошто да се продаде?
Не го  бива или?

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10274 на: 09 Август 2013, 15:48:57 pm »
А зошто да се продаде?
Не го  бива или?
Зошто си купил нова кола? Затоа што претходната остарела така и некогаш новата ке застари и ќе треба да ја продаваш