језда и тие трошат ко луди во споредба со дизел - освен ако ги мазиш. Тогаш само 1,5 пати повеќе од дизел трошат.
Тоа е оговор на прашањето. Само тоа е предноста на дизелот. Искрено јака предност во моментов, цела авто индустрија се вои према ова во моментов. Ама во оваа тема не би требало да биде предност. Можеби да небеше таков насловот, тогаш ќе се сложев.
Јас плачам? Барем не поставувам глупави тези.
Дете, пиши ако нешто пишуваш во врска со темата...
Па тоа е одговорот, ама одговорот повлекува многу работи понатаму.
Значи со 2.0 ТДи 170кс јас ќе можам да го корнам цел пат до Охрид и да потрошам 9/100 (теоретски максимум), 2.0тси 211кс ќе може да го корнам цел пат до Охрид и да потрошам 18/100 (теоретска СРЕДИНА). А ќе стигнам за исто минути до Охрид.
Еве прост пример со голфот на Томи и Зеро... Неможеш да го возиш тси зошто многу троши ако го газиш, и сега ти мора да се устручаваш ( и пак ќе потрошиш многу повеќе), отколку со Зеро без штедење. Тазе пример.
Што повеќе? Што ако ги има перформансите ако неможам да го возам? Исто пари коштаат колите да се купат.
Тоа е.
За конрење. А за нормално возење без корнење ќе си влече повеќе дизелот на 2000, каде што ќе ги држиш и двата постојано. Освен на автопат каде ќе ги држиш на максималната брзина која може да ја развијат.
П.С. Да не беше плинов, бензинците ќе беа далечен заборав... Џоа фиксни телефони.