Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183786 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9975 на: 05 Август 2013, 14:51:15 pm »
Ти си прав пример за комплекс. Тоа што си го признал е уствари и најбитното. Нема потреба веќе да се мачиш.

Не е воопшто најбитното. Да беше најбитното сите ќе возевме двотактни или ванкели.

Ме интересира коментарот на Филип на овој пост: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg495012.html#msg495012

пошто како и секогаш до сега, најбитните факти се пропуштаат поради билдање постови и препукувања. Во овој пост убаво објаснувам зошто торк при x обртаи кај бензинци не е исто како торк при (истите) x обртаи кај дизели.

Одговорот е дека при иста кубикажа бензинецот е појак од дизелот. Тоа никогаш не било спорно. Спорно е значението на тој факт.

За вас е најбтиен, за мене, дел од дискутантите тука, фиа и произведувачите на коли не е.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9976 на: 05 Август 2013, 14:55:03 pm »
Он се прави за а ја избегне суштината.

Па зошто мислиш дека моето мислење е филозовско. А каде гледаш дека јас мислам како што другите мислат дека сум мислел за чистата околина во Штип.

Знае он ти дека ќе се возеа двотактни мотори сега ако немаа толкав проблем со кваровите. Само тогаш ќе требаа дизелиштата да ги споредуваат со 1.2 мотори.

Ама како фино го избегнуваат најбитното. Демек така е признавам ама ајде пак даси се мериме со девојчињата. Ја незнам зашто воопшто другиве ги удоволуваат со лечењето на нивните комплекси воопшто.


Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9977 на: 05 Август 2013, 14:57:25 pm »


Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9978 на: 05 Август 2013, 15:00:32 pm »

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9979 на: 05 Август 2013, 15:03:00 pm »
темава почнува да изгледа како дискусија на 4chan.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9980 на: 05 Август 2013, 15:03:59 pm »
Ако нешто не ти се свиѓа во администрација плачи. Не замарај тука.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9981 на: 05 Август 2013, 15:04:09 pm »
Ме интересира коментарот на Филип на овој пост: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg495012.html#msg495012

пошто како и секогаш до сега, најбитните факти се пропуштаат поради билдање постови и препукувања. Во овој пост убаво објаснувам зошто торк при x обртаи кај бензинци не е исто како торк при (истите) x обртаи кај дизели.

Одговорот е дека при иста кубикажа бензинецот е појак од дизелот. Тоа никогаш не било спорно. Спорно е значението на тој факт.

За вас е најбтиен, за мене, дел од дискутантите тука, фиа и произведувачите на коли не е.

Конкретно зборев за тој пост, каде што велиш дека бензинецот нема предност освен при црвеното поле (двата мотори имаат исто торк и иста кубикажа). Јас ти велам дека има во реалниот живот огромна предност, заради фактот дека (отприлика) вртежите се секогаш за 1.5 пати повисоки при исти услови на возење.

Поради истиот факт, Н/А бензинците (добро) се држат во секојдневна употреба во однос на турбо дизели со иста снага (не се подобри, но се споредливо возливи), иако им фали турбо и торк.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9982 на: 05 Август 2013, 15:08:58 pm »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9983 на: 05 Август 2013, 15:09:28 pm »
Ме интересира коментарот на Филип на овој пост: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg495012.html#msg495012

пошто како и секогаш до сега, најбитните факти се пропуштаат поради билдање постови и препукувања. Во овој пост убаво објаснувам зошто торк при x обртаи кај бензинци не е исто како торк при (истите) x обртаи кај дизели.

Одговорот е дека при иста кубикажа бензинецот е појак од дизелот. Тоа никогаш не било спорно. Спорно е значението на тој факт.

За вас е најбтиен, за мене, дел од дискутантите тука, фиа и произведувачите на коли не е.

Конкретно зборев за тој пост, каде што велиш дека бензинецот нема предност освен при црвеното поле (двата мотори имаат исто торк и иста кубикажа). Јас ти велам дека има во реалниот живот огромна предност, заради фактот дека (отприлика) вртежите се секогаш за 1.5 пати повисоки при исти услови на возење.

Поради истиот факт, Н/А бензинците (добро) се држат во секојдневна употреба во однос на турбо дизели со иста снага (не се подобри, но се споредливо возливи), иако им фали турбо и торк.

Зошто ја прескокна линијата... И умеша атмосферци... Убаво си почна, имаше по некој аргумент... И све у вода...

Возливи биле атмосферски бензинци. Возливи се ако се со голема кубикажа и поприлично повисоко на обртомерот - пришто трошат дупло гориво. Не се споредливи - тапа се. Турбашиве некако ај ќе се споредат, језда и тие трошат ко луди во споредба со дизел - освен ако ги мазиш. Тогаш само 1,5 пати повеќе од дизел трошат.

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9984 на: 05 Август 2013, 15:12:25 pm »
Јас плачам? Барем не поставувам глупави тези.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9985 на: 05 Август 2013, 15:12:35 pm »
језда и тие трошат ко луди во споредба со дизел - освен ако ги мазиш. Тогаш само 1,5 пати повеќе од дизел трошат.

Тоа е оговор на прашањето. Само тоа е предноста на дизелот. Искрено јака предност во моментов, цела авто индустрија се вои према ова во моментов. Ама во оваа тема не би требало да биде предност. Можеби да небеше таков насловот, тогаш ќе се сложев.

Јас плачам? Барем не поставувам глупави тези.

Дете, пиши ако нешто пишуваш во врска со темата...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9986 на: 05 Август 2013, 15:12:57 pm »
@Deni, Затоа што заслужуваат и Н/А дел во прикаската :) Затоа и ја спомнав снагата. Затоа и реков дека не се подобри, но се споредливо возливи. Земи пример со Астра Ха, ЦДТИ 90-тина кс (1.3) и 1.4 твинпорт. Јас сум сигурен дека исто ќе ти се лоши и од турбодизелот и од н/а бензинецот. Додуша во овој пример, би дал предност на бензинецот :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9987 на: 05 Август 2013, 15:15:03 pm »
во врска со темата се твоите тези дека изработката на 2.0тб и 2.0тд чини исто

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9988 на: 05 Август 2013, 15:17:27 pm »
И? Ајде пиши нешто?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9989 на: 05 Август 2013, 15:20:49 pm »
језда и тие трошат ко луди во споредба со дизел - освен ако ги мазиш. Тогаш само 1,5 пати повеќе од дизел трошат.

Тоа е оговор на прашањето. Само тоа е предноста на дизелот. Искрено јака предност во моментов, цела авто индустрија се вои према ова во моментов. Ама во оваа тема не би требало да биде предност. Можеби да небеше таков насловот, тогаш ќе се сложев.

Јас плачам? Барем не поставувам глупави тези.

Дете, пиши ако нешто пишуваш во врска со темата...
Па тоа е одговорот, ама одговорот повлекува многу работи понатаму.

Значи со 2.0 ТДи 170кс јас ќе можам да го корнам цел пат до Охрид и да потрошам 9/100 (теоретски максимум), 2.0тси 211кс ќе може да го корнам цел пат до Охрид и да потрошам 18/100 (теоретска СРЕДИНА). А ќе стигнам за исто минути до Охрид.
Еве прост пример со голфот на Томи и Зеро... Неможеш да го возиш тси зошто многу троши ако го газиш, и сега ти мора да се устручаваш ( и пак ќе потрошиш многу повеќе), отколку со Зеро без штедење. Тазе пример.

Што повеќе? Што ако ги има перформансите ако неможам да го возам? Исто пари коштаат колите да се купат.

Тоа е.

За конрење. А за нормално возење без корнење ќе си влече повеќе дизелот на 2000, каде што ќе ги држиш и двата постојано. Освен на автопат каде ќе ги држиш на максималната брзина која може да ја развијат.

П.С. Да не беше плинов, бензинците ќе беа далечен заборав... Џоа фиксни телефони.