Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2181147 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9870 на: 04 Август 2013, 08:22:21 am »
Каснат, имаа доста "ѓус" и без турбо па се купуваа и без него :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9871 на: 04 Август 2013, 08:23:30 am »
Разликата во цена помеѓу TD и TB со иста снага, е колку плинскиот уред што треба да го инсталираш на косилицата. Toa e онај плински уред, кој уредно ќе го уништи багажниот простор на колата, а со тоа и самата кола. Тоа е истиот плински уред, кој ќе му го земе здравјето на моторот. На повеќето турбо бензинци не може да се инсталира плински уред, или инсталирањето на истиот е скапо и неисплатливо за употреба.

За исто пари можеп да имаш чист дизел без никакви проблеми и компликации, со максимално уживање во возењето, или бензинец на плин со еден куп нервози и компромиси.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9872 на: 04 Август 2013, 08:27:01 am »
TD so Atmo бензин споредувавте.

Епа кога тупевте со оние ГЛУПОСТИНЕ за иста кубикажа та иста кубикажа... шо да праиме? Ако више инсистиравте на таа ГЛУПАВА споредба на б и д со ИСТА кубикажа, тогаш за да биде фер бензинецот мора да е атмосферец а дизелот турбо. Иначе е баби и жаби. Но, ќе кажам по 1.000.000 пат дека таа споредба според иста кубикажа е у старт турбо-атмосферски глупа.

У суштина единствени две валидни споредби би биле:

1) споредба според перформанси (мотори со слична коњажа, „инженерски“ аспект) и
2) споредба според цена (мотори со слична цена на купување и експлоатација „комерцијален“ аспект)

Толку. Нема други споредби меѓу б и д кои нема да бидат „баби и жаби“.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9873 на: 04 Август 2013, 08:28:04 am »

Меѓутоа, крајната брзина е само една одлика на перформансите. Друга одлика е забрзувањето. А забрзувањето нема да биде исто кај бензинец и дизел со иста коњажа. При иста максимална коњажа, забрзувањето ќе биде подобро кај дизелот (но затоа дизелот ќе биде по скап да се купи)

Ај кажи ми што се случува овде?
http://www.zeperfs.com/en/duel4539-4468.htm

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9874 на: 04 Август 2013, 08:33:10 am »
Ние никогаш не форсиравме турбо дизел вс атмо бензинец, пазарот тоа го форсира. Сите дизели на пазарот се ТД. ТБ почнаа сега да се појавуваат, и освен FehlerWagen-ot, другите не ги форсираат во продажба.






Меѓутоа, крајната брзина е само една одлика на перформансите. Друга одлика е забрзувањето. А забрзувањето нема да биде исто кај бензинец и дизел со иста коњажа. При иста максимална коњажа, забрзувањето ќе биде подобро кај дизелот (но затоа дизелот ќе биде по скап да се купи)

Ај кажи ми што се случува овде?
http://www.zeperfs.com/en/duel4539-4468.htm

Целосна  доминација на дизелот:

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9875 на: 04 Август 2013, 08:34:14 am »

Меѓутоа, крајната брзина е само една одлика на перформансите. Друга одлика е забрзувањето. А забрзувањето нема да биде исто кај бензинец и дизел со иста коњажа. При иста максимална коњажа, забрзувањето ќе биде подобро кај дизелот (но затоа дизелот ќе биде по скап да се купи)

Ај кажи ми што се случува овде?
http://www.zeperfs.com/en/duel4539-4468.htm

Во она што си го постирал го гледам ова: два мотори, едниот д другиот б, имаат приближно иста коњажа. Перформансите им се приближно исти заради тоа што дизелот е едно 100 кг потежок што е претпоставувам отсликано во нешто различните gear ratios кај неговиот менувач.

Добро гледам?

(штета не ја пишува крајната брзина или ја не знам кај да гледам)

Ние никогаш не форсиравме турбо дизел вс атмо бензинец,

Jaс форсирав, и во барем две прилики се потрудив со нааа оолкав текст да објаснам зошто. Форсирањето е последица на глупавото инсистирање за споредба на а и д со иста кубикажа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9876 на: 04 Август 2013, 08:36:45 am »
Добро гледаш. И потоа во реалниот свет, до 140кмх се исто брзи, над 140кмх, на бензинецот му снемува воздух. Веројатно му е мало турбото :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9877 на: 04 Август 2013, 08:37:44 am »
Сосема коректно, колите имаат приближно ист однос кг/кс разликата е во мењачот перформанисте се сеосема споредливи.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9878 на: 04 Август 2013, 08:42:15 am »
До 140...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9879 на: 04 Август 2013, 08:43:13 am »
„Максималната декларирана сила не е доволна за да се споредат два мотори. Треба да се види силата при целиот опсег.“

Тоа е тоа што го тврдиме 658 страни уназад. Со иста декларирана сила дизелот е поефикасен и помоќен. Не ги споредуваме по кубикажа, не ги споредуваме по цена ;D

При иста цена, иста маса, иста зафатнина, иста големина на мотор во габарит општо, бензинец вади повеќе сила, и во исто време троши повеќе. Зошто е толку тешко да се признае ова?

А изјави како оваа:
„Ја имавме споредбата, бензинецот се држи со 140, потоа го снемува.“

И притоа покажуваш споредба на мотори со различна декларирана сила кои се однесуваат сосема содветно на силата што е декларирана, само покажува колку пристрасно и тролски настапуваш по ова прашање. Еве гледам дур го пишувам коментаров и по трет пат си го постирал истото видео и пак си му прикачил ист таков тролски коментар.


Епа кога тупевте со оние ГЛУПОСТИНЕ за иста кубикажа та иста кубикажа... шо да праиме? Ако више инсистиравте на таа ГЛУПАВА споредба на б и д со ИСТА кубикажа, тогаш за да биде фер бензинецот мора да е атмосферец а дизелот турбо. Иначе е баби и жаби. Но, ќе кажам по 1.000.000 пат дека таа споредба според иста кубикажа е у старт турбо-атмосферски глупа.

У суштина единствени две валидни споредби би биле:

1) споредба според перформанси (мотори со слична коњажа, „инженерски“ аспект) и
2) споредба според цена (мотори со слична цена на купување и експлоатација „комерцијален“ аспект)

Толку. Нема други споредби меѓу б и д кои нема да бидат „баби и жаби“.

Зошто е глупава споредбата по кубикажа? Можеш да ставиш 3L мотор во секое мало количе?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9880 на: 04 Август 2013, 08:43:28 am »
Ние никогаш не форсиравме турбо дизел вс атмо бензинец, пазарот тоа го форсира. Сите дизели на пазарот се ТД. ТБ почнаа сега да се појавуваат, и освен FehlerWagen-ot, другите не ги форсираат во продажба.

Alfa Romeo нема многу N/A бензинци на понуда. Само еден или два ми се чини, и тоа во MiTo со 77кс (ако го продаваат уште тој модел) и со 95кс. Друго е се турбо бензина ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9881 на: 04 Август 2013, 08:49:16 am »
V,
не биди смешен. 200.000. пати сум 'признал' дека бензинецот вади поголема снага од иста кубикажа. Но тој факт е целосно нерелеванте. На никого не му е битен соодносот кс/литар. Напротив, тоа факт со кои се гордеат само оризарите, а останатите се срамат.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9882 на: 04 Август 2013, 08:49:31 am »
Dali nekoj beloglav profesor po avto mehanika od 1903 godina spoma deka za da dojdes do visokite vrtezi treba da pomines pevo niz niskite?

Lol. A dali negoviot asistent tvrdi deka benzinecot e podobar samo na kratki pateki?

So takvi tvrdenja ni studentki od 1903 godina ne moze da se zalazat.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9883 на: 04 Август 2013, 08:50:47 am »
Ние никогаш не форсиравме турбо дизел вс атмо бензинец, пазарот тоа го форсира. Сите дизели на пазарот се ТД. ТБ почнаа сега да се појавуваат, и освен FehlerWagen-ot, другите не ги форсираат во продажба.


Аааа, мислев за технологијата зборуваме. Сепак на пазарот овие коли се појавија пред 4-5 години, тоа што пазарот на коли бавно реагира е карактеристика на индустријата. Не се купуваат коли ко мобилни телефони на секоја година/две.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9884 на: 04 Август 2013, 08:51:35 am »
Simo,

Алфа користи тб, но Фиат не. Фиат ги воведува во вид на 2 цилиндарски под 1000ццм, мора да призанеш тоа е лошо издание.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need