Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2175609 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9255 на: 05 Јули 2013, 13:22:16 pm »
Кај Revochip да, ама кога ги контактирав не ми одговорија :(

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9256 на: 05 Јули 2013, 13:39:47 pm »
dali bi imalo dovolno jacina vo TB za da go izdrzi torkon menuvacot na 200ks.....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9257 на: 05 Јули 2013, 13:48:23 pm »
Nema gajle menuvacot. Samo dsgto kaj dizelot 2.0 sto e 170ks ako se digne nad 200ks moze da javi problem. Ama kaj manuelnite menjaci nema nikakov problem.
Mislam do400nm bese suviot dsg.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9258 на: 05 Јули 2013, 14:08:14 pm »
Кај Revochip да, ама кога ги контактирав не ми одговорија :(

Си требало да кажеш дека си по моја препорака :) Пиши им уште еднаш и поздрави го Саша Јанковиќ од мене ;)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9259 на: 05 Јули 2013, 14:22:18 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Импресиите на класниот доволно кажуваат за ѕверов. :) Јако. Ама многу јако.

Pogotovo deka e kamion !

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9260 на: 05 Јули 2013, 14:34:32 pm »
Мене ова многу поише мерак ми праи...



... пошто е поавтомобилесто од „камион“ :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9261 на: 05 Јули 2013, 15:26:17 pm »
Nema gajle menuvacot. Samo dsgto kaj dizelot 2.0 sto e 170ks ako se digne nad 200ks moze da javi problem. Ama kaj manuelnite menjaci nema nikakov problem.
Mislam do400nm bese suviot dsg.


mhm........ ok.... ;D ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9262 на: 05 Јули 2013, 15:38:53 pm »
Nema gajle menuvacot. Samo dsgto kaj dizelot 2.0 sto e 170ks ako se digne nad 200ks moze da javi problem. Ama kaj manuelnite menjaci nema nikakov problem.
Mislam do400nm bese suviot dsg.


mhm........ ok.... ;D ;D
Ламелата ќе отиде, ти ми кажа.  8) 8) 8) Поправи ме слободно. Али мењачот си е океј, нели?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9263 на: 05 Јули 2013, 17:04:41 pm »
Претходната генерација TSI 125hp со оверклок не се добиваше многу на коњажа (околу 15hp) туку повеќе во вртежен момент (+50Nm). Тој мотор од старт е веќе прилично искористен.
Кај новиве TSI 140hp гледам дека е сосема друга работата.


Треба да ги ѕирнеме графиците. Обично торкот се мери, коњите се есапат. Па зависно колку „потонова“ торкот кај едниот и другиот да се види каде потенцијално може да се направи оверклок. Релано не знам колакви турбини имаат двата модела и колку бост гнерираат при одреден број обрти. Дали имаат VGT (веројатно имаат) и такви некои предуслови.

Сеедно блокот е ист, веројатно периферијата диктира разлики.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9264 на: 05 Јули 2013, 18:47:36 pm »






Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9265 на: 05 Јули 2013, 18:57:47 pm »
Каква е таа верзија на ZX 1.8i што оди за 14? Да не е грешка, jaс незнам за потромава верзија, ниту пак Carfolio и Auto-Data, каде потполнo истиот мотор оди за 11.

Друго не ми е јасно. Брамов, како е можно да не си задоволен од 1.5 dci 105, a да си задовлен од мртвото магаре, тромава косилица Стило со 120нм. Тролаш или што е работава?


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9266 на: 05 Јули 2013, 19:28:20 pm »
Прва втора и стигна корветата до крај,јаден овој со шкодава..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9267 на: 05 Јули 2013, 19:40:20 pm »
Шкодава се исфрли сама себе низ ауспух.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9268 на: 05 Јули 2013, 19:43:24 pm »
Воопшто не тролам. Стилото ич не е мртво особено ако не си запнал да го возиш на 1300 вртежи. Сите фиатови и алфини мотори многу здраво се осеќаат на 4000 и потрошувачката воопшто не е екстремна туку напротив во пропишаната.  

Да седнеме заедно јас во стилото ти во караванов па да се пробаме да видиш како изгледа.

1.5 dci е најконфекцискиот мотор во Renault и затоа и највеќе го има евтин е и доволно  за да ги покрие умерените барања за градско потрчко. Но тој мотор поради малиот волумен нема ништо во него додека не вклучи турбината. Сум го возел и два пати во Лагуна до Тирана преку Елбасан (тоа фамозно брдо), едноставно нема шанси да го најдеш обртниот момент кога ќе се изгуби оти кривините се толку остри што не ретко се над 180 степени и со голема угорнина, па моментот залет заборави го. И тогаш скоро застануваш мора во прва да уфрлиш за тоа мора да ја намалиш брзината и тоа се станува многу досадно.

1.5дци е типичен дизел значи си се подстресува и се развивбрирува со тек на време си доаѓа на вистинско место во кое вибрациите во кабина си се осеќаат на секое застанување на семафор. Тешко живее над 3500 обртаи и динамичните возења не му се баш омилени.

Веројатно за хипермајлери ова е тоа што им треба. Јас одма ќе се вратам во ZX-ot во замена за караванов. Но возните својства не се само во моторот.

Поради разликите во каросериите возните својства на караванот па се дополнително утепани со француска неукост за подвозја и одлично расклатен управувачки спој што дури од почеток бараше доста навикнување за да изведеш проста операција како што е да поминеш камион на автопат кога ќе влезеж во неговиот драг.

Значи за возење Стилото е далеку подобро како целосен пакет. Перофрманисте се тука некаде, сме се пробале накај Стража и со ништо не покажува дека заостанува по угорниците а чим ќе треба да се совладуваат поостри свиоци Меганот нема што да бара тука. Слични возни својства имаа и седаните. Кратките не сум ги возел.

Намената на овие мотори е штедливост и економичност по прифатливи(за тој што сака да ги прифати) перформанси. Штета што немав избор да земам барем 1.9dci затоа  што тука е друга приказната. Но на крајот, јас моделот не можев да го бирам имав буџет и два бренда а во тој момент караван ми изгледаше како интересна авантура. Но веќе не.  

Што се однесува до торкот веќе излишно е да коментирам. Тоа е само еднабројка кја кажува колку има потенцијал моторот да зиврши работа. А моќноста е она што кажува колку работа врши во одредени услови. Тоа е како да ми кажуваш дека заради напонот од 110V во USA електромоторите не можат да имаат исти перформанси како oвие тука на 220V.

Прифаќањето на едната бројка како апсолутно мерило за динамиката на возење и перформансите е целосно погрешно, а понатакa самите бројки на моторите не резултираат со целосна слика за имплементацијата.

Немам намера никого да торлам. Еве ги колите кај мене пред врата ако сакам да свртам кругче од забава до Средно ќе одам да му ги побарам на Симо клучевите. Во ова другово само ако се појави зорт да носам буре за зелка и сл.
190nm во на Симо Алфата се сосема споредливи со тие 120Nm во Стилото. Оди види дали Алфата е мртва.  

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9269 на: 05 Јули 2013, 19:47:25 pm »
hahahaha, доволен срам е со 628 коња да го видиш димот на 1.9 тди со 300 коња ... ;D