Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924822 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6225 на: 16 Април 2013, 10:51:14 am »
Ете се средила.

И сега си брчи 159ка дизел типот по патиштата, а ние сме „морални победници“.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6226 на: 16 Април 2013, 10:52:55 am »
Штета што не е V6 Benzina.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6227 на: 16 Април 2013, 10:55:31 am »
Можда тогаш ќе ја тепа калибрата...

















А може и не. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6228 на: 16 Април 2013, 11:21:28 am »
Сеедно дали тепала или не,  со сиот должен респект према калибра, јас пре` би седел во 15 години понова 159-ка.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6229 на: 16 Април 2013, 11:56:24 am »
Во случајов не се споредливи колите во тој поглед на седење, со оглед на масивната разлиак во цена меѓу истите. Перформанси ај некако се мерат.

А и економична е калибрата... :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6230 на: 16 Април 2013, 12:17:47 pm »
За економија 1.75tbi (косилица) ама па таа има само 200кс

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6231 на: 16 Април 2013, 13:16:18 pm »
Заборавиле уље да и стават.
Се слагам. Уље на алфа се проверува на ское палење и на секои 20km. Во спротивно може да ти го потроши и да зариба!
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6232 на: 16 Април 2013, 13:21:53 pm »
Заборавиле уље да и стават.
Се слагам. Уље на алфа се проверува на ское палење и на секои 20km. Во спротивно може да ти го потроши и да зариба!

...obavezno staj ulje na taa sho ke ja doneses...da ne bide posle deka posna ste ja trkale. ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6233 на: 16 Април 2013, 13:23:30 pm »
Toa vazi samo za Alfa benzinec.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6234 на: 16 Април 2013, 14:00:54 pm »
Ко коцката на Куворе?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10969
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6235 на: 16 Април 2013, 14:04:00 pm »
Заборавиле уље да и стават.
Се слагам. Уље на алфа се проверува на ское палење и на секои 20km. Во спротивно може да ти го потроши и да зариба!

...obavezno staj ulje na taa sho ke ja doneses...da ne bide posle deka posna ste ja trkale. ;D

Што ќе тркаат 300 кила е потешка од Калибрата :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6236 на: 17 Април 2013, 08:29:49 am »
Оригиналното прашање:

Zdravo na site,
 
Redovno gi sledam sodrzinite na vasata internet strana. Pokraj ostanatite raboti mi se dopaga i toa sto ste otvoreni za komunikacija so citatelite. Zatoa se odluciv i da vi postavam prasanje.
 
Me interesira koe e vaseto mislenje za doverlivosta na turbo benzincite koi vo posledno vreme stanuvaat se poprisutni kaj semejnite avtomobili. Kolku sto znam, popularnite TSI motori se edinstvena opcija na benzinci kaj vozilata na Volkswagen (znaci isto i kaj Skoda i Seat), a sega i novite Ecoboost benzinski motori se popularni kaj Ford. Svesen sum za nivnite prednosti kako niska potrosuvacka i emisija, visok vrtezen moment pri niski vretezi itn... arno ama kolkav e vekot na takviot motor? Vo posledno vreme slusam za mnogu problemi kaj TSI posebno so lanecot i turbopolnacot i toa so pominati samo 30-40 iljadi km.
 
Me interesira vaseto mislenje. Ako vo meguvreme ste pisuvale na ovaa tema pratete mi link.
 
Pozdrav, Zlatko
 
Одговор:
Златко, навистина, во секојдневно користење и експлоатација, малите турбо бензинци имаат многу предности и го прават возењето полесно, без честата потреба за посегнување по менувачот како кај стандардните, атмосферски бензинци. Потегнуваат уште од ниски вртежи и во последната генерација скоро и да немаат турбо дупка, а трошат и помалку гориво во споредба со атмосферците (на VW, односно Ford), барем во нормални услови (турбашите трошат повеќе ако се цедат во високите вртежи).
 
Од друга страна, интересно е што јапонските производители, кои се познати по доверливоста и издржливоста, се уште се немаат одлучено на вградување мали турбо бензинци, со многу сила и ниска потрошувачка. Ниту Honda, ниту Toyota, ниту Mazda, кои години и години се на врвот од листите за испитување на доверливоста, се уште немаат таков бензинец во понудата. Случајност? Недоволно средства за развој? Секако дека не!
 
Вистината е дека малите бензинци со турбо, како на пример EcoBoost на Ford или TSI на VW, имаат пократок век на траење од стандардните атмосферци, односно поминуваат помала целосна километража. Тоа не е некој голем проблем, бидејќи и така би требало да издржат преку 300.000 километри (реално, дотогаш би требало да се купи нов автомобил). Но, сложеноста во нивната конструкција и многуте вградени придружни делови на моторот, значат и повеќе ситни расипувања и повеќе проблеми. Тоа е чиста математика – што повеќе делови се додадат, тоа е поголема шансата да се расипе машината! Ова беше дури и поизразено кај претходната генерација на TSI мотори на VW, кои имаа компресор за помали вртежи и турбо полнач за повисоки. Наша препорака е овие агрегати да се избегнат како избор за половен автомобил.
 
Исто така, турбо моторите работат под многу поголеми оптоварувања, имаат помали турбо полначи кои вртат со вртоглави брзини, директно впрскување на горивото под високи притисоци... Сето тоа дополнително носи шанса за расипување и секојдневни дефекти. Од производителите, еве на пример, од VW, велат дека треба да се користи и специјално масло за подмачкување, што е и логично, бидејќи турбо полначот и моторот бараат различен тип на мазиво, па мора да се стави поквалитетно, а и поскапо масло, кое ќе ги задоволи сите тие критериуми... И да не заборавиме, моторите со директно впрскување на горивото се далеку поосетливи на помалку квалитетно гориво, на кое, нели, може да се налета токму на нашите пумпи.
 
Потврдата дека TSI агрегатите, односно еквивалентните на нив од другите производители, не се најдоверливи се и форумите низ целиот свет и корисниците кои се жалат токму од проблемите кои ти ги спомна, особено со турбо полначот. Веројатно, влијанието кое Volkswagen го имаат на автомобилските медиуми низ Европа не дозволува ова да одекне и да се разбере, или пак и не е толку голем проблем... Во тоа тука сепак нема да навлегуваме.
 
Да сумираме, турбо бензинците, нормално, се помалку доверливи од еквивалентните атмосферски агрегати. Но, сето тоа треба да се стави на кантар и да се види дали перформансите кои ги нудат во секојдневни услови, вредат за малку потешкото одржување и можноста за повеќе дефекти. А за потрошувачката, според нашите искуства од сите извозени автомобили, јапонските атмосферци, на пример, неретко се поекономични од турбо бензинците... Па сега, направете ја математиката!
 
 http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=3740

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6237 на: 18 Април 2013, 00:29:08 am »
Карајте се вие и понатаму, очи да си повадите да видел господ!

Јас денес се изнауживав во тракторчево !

Навидум обичен Q7 но под хауба се крие 6 литарска зверотија со 12 цилиндри во V изведба со 500 кс и 1.000 Nm.

Камионот тежок 2.5 тони забрзува од нула до сто за помалку од 6 секунди со невидена леснотија!

Ме изненади колку е навистина силен моторот во реланост, со 5 души внатре при брзина од 100 километри на час ако ја стиснеш педалата машки до под, менувачот не враќа брзина назад за да забрза ами лагано и без многу напор или ржење си продолчува да бутка понатаму и при тоа троши во просек спрема борд околу 14 литри дизел гориво, то ест колку на Куоре коцката бензин или на симо Лепотицата Плин.

Она што не го знаев за колава и ме изненади при возење е секвенционалниот автоматски менувач, мислев дек е како ДСГ-то кој не ги кутка обртаите при промена на брзината ама сум бил грешка.

Во разговоро со луѓето од тјунерската куќа кој пак ја посетив (не можев да одолеам едноставно) дознав дека е тоа направено со цел да се заштити менувачот од можни оштетувања при нагли забрзувања!

Накратко еве видео и неколку слики и за двете тајфи, па уживајте !















« Последно менување: 18 Април 2013, 00:57:50 am Sportex »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29676
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6238 на: 18 Април 2013, 00:48:55 am »
Ауди на место. Ја би го возел ова секој ден.

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6239 на: 18 Април 2013, 00:49:08 am »
Ау, ау GTR-от....:D :D