Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1919749 пати)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5820 на: 08 Април 2013, 10:08:44 am »
From 2013, diesel cars will no longer be accepted in the championship.

and the reason is...?

загадувачишта... антиекологисти итн итн...

Стереотипи од пред 10 години ! Мислев си поумен дечко?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5821 на: 08 Април 2013, 19:13:49 pm »
јас прашав која е причината? не дадов своја констатација... тоа со загадување е иронија, ако не свати... требаше некое смајли што размислува да ставам на крајот...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5822 на: 09 Април 2013, 11:19:59 am »
Нормално аспирираните бензинци на СЕАТ:

4-cylinder in line, transversally installed. Distribution: two overhead camshafts, 16 valves. Displacement: 2000 cc. Bore x stroke: 85 x 88 mm. Compression ratio: 11:1. Maximum output: 260 bhp @ 8500 rpm. Maximum torque: 250 nm @ 7000 rpm. Engine management: Magneti Marelli. Lubrication: wet sump.

Дизелашите:

Turbocharged 4-cylinder in line, transversally installed. Distribution: two overhead camshafts, 16 valves. Compression ratio: 16:1. Displacement: 2000 cc. Bore x stroke: 81 x 95,5 mm. Maximum output: 280 bhp @ 4000 rpm. Maximum torque: 450 nm @ 2500 rpm. Particle filter: DOW. Lubrication: wet sump.

Новите турбо бензинци за оваа сезона:

1.6-litre turbocharged four-cylinder petrol engine producing 310 PS and 410 Nm of torque.

Мислам дека првите два имаат играно во иста сезона во различни тимови. Последниов е најавен за оваа.
http://www.racetechmag.com/latest-news/touring-cars/item/415-seat-steps-up-wtcc-programme.html


Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5823 на: 09 Април 2013, 12:19:54 pm »
Се зборува дека Хондата со HR-412e (можеби и има 412 hp :) )е опасно склопена машина, но не најдов точни податоци за перформансите. Оние што меркааат Civic Type-R може ќе сакат да го дочекаат овој мотор во „стандардна“ понуда.

http://www.autoevolution.com/news/honda-confident-new-civic-type-r-will-break-nurburgring-fwd-record-51759.html

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5824 на: 09 Април 2013, 13:09:30 pm »
Стварно бе, кај се дизеливе на нирбургринг?!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5825 на: 09 Април 2013, 13:35:02 pm »
Стварно бе, кај се дизеливе на нирбургринг?!

Нирбургринг е ТРКАЧКА патека, а за ТРКАЊЕ бензинците се бољи поради подобриот однос тежина/снага и поклопувањето на макс торк со макс хп во слична зона на вртежи.

За СЕКОЈДНЕВНА употреба збориме дека дизело те бољи, не за тркање.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5826 на: 09 Април 2013, 13:36:45 pm »
Стварно бе, кај се дизеливе на нирбургринг?!

Еве ги..







Служат за поправање на патеката, брза помош и сл.  ;D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5827 на: 09 Април 2013, 13:37:32 pm »
Стварно бе, кај се дизеливе на нирбургринг?!

Нирбургринг е ТРКАЧКА патека, а за ТРКАЊЕ бензинците се бољи поради подобриот однос тежина/снага и поклопувањето на макс торк со макс хп во слична зона на вртежи.

За СЕКОЈДНЕВНА употреба збориме дека дизело те бољи, не за тркање.

Видиш, ЛП тврди дека не е така, а двајцата се сложувате дека кога би возеле сите дизели би настанал мир во светот :)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5828 на: 09 Април 2013, 13:37:49 pm »
јас прашав која е причината? не дадов своја констатација... тоа со загадување е иронија, ако не свати... требаше некое смајли што размислува да ставам на крајот...

Па стави ебаго, пишаниот збор не пренесува емоции без смајлиња ! ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5829 на: 09 Април 2013, 15:56:52 pm »
Koga dizelas pobeduva na najteskata trka na svetot, koja e vo traenje od 24 casa, i na koja na hartija posilniot benzinec kasni vo prosek 13 kruga i retko koga zavrsuva trka, site stanuvaat i gluvi i nemi.

Inaku eve kako eden dizelas so 150ks si kruza na Nurburgring za 9 minuti. Motor ne mu se slusa:



Videte sega nekoja kosilica so slicni snaga kako otkronuva i e pospora.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5830 на: 09 Април 2013, 15:59:17 pm »
Koga dizelas pobeduva na najteskata trka na svetot, koja e vo traenje od 24 casa, i na koja na hartija posilniot benzinec kasni vo prosek 13 kruga i retko koga zavrsuva trka, site stanuvaat i gluvi i nemi.

Па арно ти текна... ~100 страни пројдоа без повторување на овој муабет...

Те молам, во иднина биди поагилен, за да има соодветен тек темава.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5831 на: 09 Април 2013, 16:03:49 pm »
За оваа ли збориш?
2006/56 Vauxhall Astra 888 CDTI

Limited edition of 100 developed by ‘Triple Eight Race Engineering’ the same company who run Vauxhall's British Touring Car Championship team, the Astra 888 CDTI benefits from having all the performance of a VXR but returns double the fuel economy averaging 50 mpg

Triple Eightfeatures include:
· Engine ECU remapped to 200 BHP and 330 ft/lbs torque
· 18" lightweight alloys with low profile tyres
· 335mm front disc brakes are fitted with four-piston callipers
· Suspension is uprated with sports springs and shocks
· Bodykit consisting of front and rear splitters, sideskirts and spoiler
· Stainless steel exhaust silencer
· Privacy glass

Од каде се 150кс по твое драги колега?

Присутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5832 на: 09 Април 2013, 16:04:38 pm »
Од лев ракав.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5833 на: 09 Април 2013, 16:06:24 pm »
150 фабрички. ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5834 на: 09 Април 2013, 16:09:11 pm »
Ова е мерачка Астра. И приступачна пред се.

1.9CDTi 200кс и изгледа вака. Уште да имаше фрејмлес врати.