Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261443 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5610 на: 26 Март 2013, 13:09:42 pm »
На мечето му се исклучува TCS-от? М? Braking, cornering...... башка шо е дизел ;D back on topic ;D

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5611 на: 26 Март 2013, 13:36:36 pm »
Огромен е мерцедесот Е за да биде стабилен, летоска еден побркав на стража, почна да му забегува па го стигнав . Додуша овој сигурно има  подобро држење штом е појак, но и голфот на томи исто така :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20827
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5612 на: 26 Март 2013, 13:43:43 pm »
Wow какво забегуење од темата :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11094
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5613 на: 26 Март 2013, 13:50:51 pm »
Насними едно видео за бучност со Лансерот, па нека дркаат дизелашиве колку биле бучни косилиците :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20827
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5614 на: 26 Март 2013, 13:58:12 pm »
има, негде таму околу 150-160 страна :D

Еве за потсетување:

   
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5615 на: 03 Април 2013, 21:55:09 pm »
Gap in fuel efficiency and torque between diesel and gasoline engines is dwindling

Diesel engines are very popular around the world, and are used in both passenger and commercial vehicles due to their efficiency advantages over gasoline engines. In the U.S. passenger vehicle market, they’re largely relegated to heavy-duty pickup trucks (although companies like Volkswagen have maintained a diesel engine lineup for a few decades).
 
However, diesel fuel averages roughly $0.36 a gallon more than regular unleaded gasoline in the U.S., which can erase some of the cost advantage.

While many diesel-powered vehicles do have better fuel economy than comparable gasoline vehicles, even that benefit is beginning to disappear. In spite of this, many automakers are preparing to launch diesel-powered cars in the U.S., including GM, Chrysler, and Mazda.

Detroit News reports that diesel engines in cars no longer have a major advantage in torque and they don't offer significantly better fuel economy. Technology for traditional gasoline engines is improving and the gap in fuel efficiency and torque has vanished due to the proliferation of direct injection and turbocharging.

With this in mind, Ford, Toyota, and Hyundai are staying out of the diesel-powered car market; instead focusing hybrid technology. Hyundai Motor America CEO John Krafcik says that the cost of adding hybrid technology for the consumers about $1,500 compared to a cost of about $5,000 to add diesel power.
 

"When we ask if consumers are willing to pay that, they ask, 'What are you smoking?'" said Krafcik. "We all have great diesel engines available to us, but gasoline engines are growing."

http://www.dailytech.com/Gasoline+Engine+Fuel+Efficiency+Catches+up+with+Diesel+Technology/article30265.htm

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5616 на: 03 Април 2013, 21:57:54 pm »
штета што америте уште не чуле за плин,во наредниве 300та години нема да помислат на дизел а не па да го купат

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3099
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5617 на: 03 Април 2013, 22:04:48 pm »
Случка од перална пред некој ден. Пауза на факултет и со еден колега и корса б одиме во перална да ја пери колата. Таму на перење ист ваков мерцедес дизел


Колата перверзно добра. И ја завршија таа и да ја извадат од перална го палат дизелот и почнува да клокоти. Ми крши филм во истиот момент. Значи најодговорно тврдам со здрав памет и разум дека корсата работеше потивко иако е 12 години постара и 10 класи поефтина од скапиот дизелаш. Кој не верува нека дојде кога ќе го перат истиот дизел ќе ги ставиме еден до друг со далеку поефтиниот бензинец и ќе се увери.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5618 на: 03 Април 2013, 22:06:40 pm »
Би сакал да се согласам со Кими, и се согласувам, се` до моментот додека не седнеш во едната а потоа во другата кола од споредбава :)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3099
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5619 на: 03 Април 2013, 22:08:56 pm »
Јас не реков ништо лошо за мерцедесот кој беше фантастичен, Веројатно има и супер изолација. Ама работи како трактор слушан вака од надвор. Се ќе беше супер да не се осеќаше она нелагодно работење. Од километар се познава работата на бензинец и на дизел мора да се согласите. И споредбата не е колата туку конкретно она што јас го приметив е што многу нов и многу скап дизелаш работи бучно и нелагодно а тоа јас никако не би го сакал да имам кола од таа класа.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5620 на: 03 Април 2013, 22:11:29 pm »
На дизел да, од километар се познава. На бензинец ќе мора да се доближиш доста поблиску од 1км за да дознаеш дали работи :D
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9200
  • Аstra la vista baby !
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5621 на: 03 Април 2013, 22:13:16 pm »
Излегвам вчера од кола до продавница, ја оставам запалена а другар ми дизелаш внатре. Се враќам и ме прашва абе запалена ја остај, оти ич не треси, не се слуша дека работи. Му викам абе јеботе не е дизел ова да треси да клокоти внатре, ова не се слуша дека работи, сервото се слуша повеќе од моторот, излегва слуша и остана малку како подзачуден  :D

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5622 на: 03 Април 2013, 22:14:47 pm »
сега кај да е ќе се активираат ДИЗЕЛ defense ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5623 на: 03 Април 2013, 22:15:28 pm »
Баш таа мечка со АМГ пакет и тркала и подвозје, секако псо потстегнат 3.0 литри битурбо дизел ми има оставено едно од најдобрите мислења за моторно возило на планетава.

Близу 300кс и близу 600Nm. 7-9l/100km. I rest my case.



Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3099
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5624 на: 03 Април 2013, 22:17:32 pm »
И еднаш ќе ја оставиш запалена и ќе излезеш до продавница да си купиш цигари и на враќање ќе слушнеш оној звук и ќе кажеш: У јеботе у што се возам јас :D