Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923388 пати)

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1267
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3270 на: 06 Јануари 2013, 02:53:49 am »
Абе ќе напраи мерак ама не ја цеди во прва...... ама избегавај и втора да ја цедиш од трета нагоре ..... иии него прави тоа многу често..... абе дизел не е за цедење.... барем јас така мислам :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3271 на: 06 Јануари 2013, 02:55:46 am »
Дизел си е дизел, ама баш не го заболе што ќе му правиш. Он е правен да трпи.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3272 на: 06 Јануари 2013, 02:57:54 am »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

ајде уште еднаш,обратете внимание кај завршува дизелот
каква ти моќ на 5.000рпм,

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1267
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3273 на: 06 Јануари 2013, 03:02:36 am »
Абе ја знам сликава ама сакаш да каеш дека дизел неможе да те залепи ? Или лепи а не иде ?  ;D

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3274 на: 06 Јануари 2013, 03:07:29 am »
лепи и иде,ама лепи на 2к рпм и на 4 веќе треба да смениш
а со в-текот си правиш до 10.000рпм

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3275 на: 06 Јануари 2013, 03:20:01 am »
Дизел си е дизел, ама баш не го заболе што ќе му правиш. Он е правен да трпи.

Трпи, ама не додека е сеуште ладен, дизел мотор највеке страда кога е ладен.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

ајде уште еднаш,обратете внимание кај завршува дизелот
каква ти моќ на 5.000рпм,

Според сликава, она што дизелот успеал да го направи на 5000 вртежи и завршил, бензинот допрва ке го прави од 5000 па нагоре  :)

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1267
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3276 на: 06 Јануари 2013, 03:30:59 am »
^^ Точно ама нема ништо лошо во тоа. Забрзувањето од 2.500 до 5 000 не трае 10 секунди. Едноставно стискаш гаста до крај и за 2 секунди веќе си на 5к или малку посложено враќаш брзина ;D

Како и дае јас мојот глас го дадов за бензинците и сеуште сум на нивна страна :)

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3277 на: 06 Јануари 2013, 03:48:27 am »
Не викам ја дека има нешто лошо, али она што дизелот го направил на 5000 вртежи, тоа го направил и бензинецот, ама на 8000 вртежи :)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3278 на: 06 Јануари 2013, 04:09:48 am »
Дизел си е дизел, ама баш не го заболе што ќе му правиш. Он е правен да трпи.

Трпи, ама не додека е сеуште ладен, дизел мотор највеке страда кога е ладен.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

ајде уште еднаш,обратете внимание кај завршува дизелот
каква ти моќ на 5.000рпм,

Според сликава, она што дизелот успеал да го направи на 5000 вртежи и завршил, бензинот допрва ке го прави од 5000 па нагоре  :)

Па кога ќе видиш тој бензинец никаде го нема до 5000 вртежи, ако падне обртајот испод 5000 пак треба и на него да менуваш пошто таму е како мртво магаре. Најдобра комбинација би била да е како дизелот до 5000 а како бензинецот од 5000 нагоре :D

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3279 на: 06 Јануари 2013, 05:05:39 am »
Дизел си е дизел, ама баш не го заболе што ќе му правиш. Он е правен да трпи.

Трпи, ама не додека е сеуште ладен, дизел мотор највеке страда кога е ладен.



ајде уште еднаш,обратете внимание кај завршува дизелот
каква ти моќ на 5.000рпм,

Според сликава, она што дизелот успеал да го направи на 5000 вртежи и завршил, бензинот допрва ке го прави од 5000 па нагоре  :)

Па кога ќе видиш тој бензинец никаде го нема до 5000 вртежи, ако падне обртајот испод 5000 пак треба и на него да менуваш пошто таму е како мртво магаре. Најдобра комбинација би била да е како дизелот до 5000 а како бензинецот од 5000 нагоре :D


Тогаш ке си купиш мрсен турбо бензинец.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3280 на: 06 Јануари 2013, 05:50:51 am »
лепи и иде,ама лепи на 2к рпм и на 4 веќе треба да смениш
а со в-текот си правиш до 10.000рпм
Зборувам дека треба да се искуси и трактор,комбајн,камион,багер,липкер и сл...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3281 на: 06 Јануари 2013, 09:07:44 am »
Дизел си е дизел, ама баш не го заболе што ќе му правиш. Он е правен да трпи.
Не баш. Дизелите одсекогаш биле направени да ги доведеш во работен режим и така да работат постојано. Без некои нагли промени. Така било и во бродови и во локомотиви. И тоа е нивната намена ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3282 на: 06 Јануари 2013, 09:54:11 am »
Дизел си е дизел, ама баш не го заболе што ќе му правиш. Он е правен да трпи.
Не баш. Дизелите одсекогаш биле направени да ги доведеш во работен режим и така да работат постојано. Без некои нагли промени. Така било и во бродови и во локомотиви. И тоа е нивната намена ;)

тоа било така пред 30 години. провери си го календарот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3283 на: 06 Јануари 2013, 09:57:18 am »
И во денешиот календар не е баш дека „го заболе“ дизелот од малтретирање. Ако мислите дека „баш го заболе“ ќе се соочите со опасно скупи поправки.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3284 на: 06 Јануари 2013, 10:36:09 am »
Епа ај да дефинираме што е тоа малтретирање. Вадење на максимум вртежен момент од моторот подолго време?
Дизелите во останата машинерија се најефикасни кога вадат максимум вртежен момент и за тоа се дизајнирани (бродови, локомотиви... авиони, ракети.... трактори, булдожери). Кај автомобили од параметри кај дизелот ништо друго не ме интересира освен вртежен момент при х број на вртежи. Пошто дизелашиве се фалат со пик торк при 2000 вртежи, а тоа е опсегот каде најчесто се вози и се гази, тогаш заклучок дека од дизелот и се очекува малтретирање. А пошто дизелот е overbuilt јас попрво би малтретирал дизел него бензин