Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923393 пати)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3255 на: 05 Јануари 2013, 15:37:10 pm »
претпоставувам ти си човек со фамилија па фала богу дека ова нема да ти треба,ама јас со моите 20 години и те како би го одбрал ова пред дизел

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3256 на: 05 Јануари 2013, 15:50:11 pm »
[
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Сликава вреди 1000 зборови....:)

баш така

онаму каде што се вози 99.9% од времето, vtec-от не ни почнал. И тоа е добро својство?

за тркање - апсолутно! високиот момент е во високи вртежи, па максималната коњажа (коњажа=момент*вртежи) е огромна, па така возењето на огромни брзини пружа огромно задоволство. Тука нема спор, така е.

ама за секојдневна употреба? шознам...

ќе извозам од дома до школо па до работа па назад и на крај ќе се вратам дома.... он не ни почнал да влече ко шо треба.  Кога најмногу ми треба мускул (кратки но нагли стартови од ниски вртежи: да се претица аутобус или да се фати слот во гужва итн итн) го нема. Дур да прешалтам у пониска брзина и да стартам - тди-то више влегло у слотот.

Да ти ја дадам Интеграта една недела да видиш дали и во секојдневна употреба нема да ти прави мерак. И да видиш колку време уствари и е потребно да стигне до 5000 обртаи.

Повеќе ќе те нервира дека има тркачки амортизери отколку што нема да можеш да се пикнеш во слотот :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3257 на: 05 Јануари 2013, 16:06:10 pm »

ама за секојдневна употреба? шознам...

ќе извозам од дома до школо па до работа па назад и на крај ќе се вратам дома.... он не ни почнал да влече ко шо треба.  Кога најмногу ми треба мускул (кратки но нагли стартови од ниски вртежи: да се претица аутобус или да се фати слот во гужва итн итн) го нема. Дур да прешалтам у пониска брзина и да стартам - тди-то више влегло у слотот.
За тоа ништо не ти треба. 650ццм во двоклипна пеглица топ ќе ти се.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3258 на: 05 Јануари 2013, 16:40:32 pm »

Да ти ја дадам Интеграта една недела да видиш дали и во секојдневна употреба нема да ти прави мерак. И да видиш колку време уствари и е потребно да стигне до 5000 обртаи.

Повеќе ќе те нервира дека има тркачки амортизери отколку што нема да можеш да се пикнеш во слотот :)
Ке се исплашат децата од VTEC-от :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3259 на: 05 Јануари 2013, 17:11:21 pm »

ама за секојдневна употреба? шознам...

ќе извозам од дома до школо па до работа па назад и на крај ќе се вратам дома.... он не ни почнал да влече ко шо треба.  Кога најмногу ми треба мускул (кратки но нагли стартови од ниски вртежи: да се претица аутобус или да се фати слот во гужва итн итн) го нема. Дур да прешалтам у пониска брзина и да стартам - тди-то више влегло у слотот.
За тоа ништо не ти треба. 650ццм во двоклипна пеглица топ ќе ти се.

e како па да не од кај го извади ова жифти све?

пеглица не е доволна бидејќи нема инстант убрзања со соодветниот товар и за на автопат е многу слаба.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3260 на: 05 Јануари 2013, 17:17:37 pm »
Од 20-40 км/ч корне пеглицана. И тико исто. ;D Не сфатив дека до школо и градинка идеш преку автопат ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3261 на: 05 Јануари 2013, 17:20:26 pm »
Од 20-40 км/ч корне пеглицана. И тико исто. ;D Не сфатив дека до школо и градинка идеш преку автопат ;)

пеглица е мала и не задовољава. Мотор од пегла не знам дали баш ќе рипа од 20 до 40 ако треба да повлече товар од тонипол-два.

Иначе, до пред една година избегавав гужви од ѓорче до маџари преку заобиколница. Правев скоро 100 км на ден неколку години. Не дека е битно за муабетот б вс д, ама кога више го спомна...

Да ти ја дадам Интеграта една недела да видиш дали и во секојдневна употреба нема да ти прави мерак. И да видиш колку време уствари и е потребно да стигне до 5000 обртаи.

на 5000 рпм сигурно дека ќе се постигне охохо момент на погонските тркала, но по многу висока цена. Зошто? Истото тоа а можда чак и боље го има и со дизел. Што се добива за зголеменото трошење енергија?

Повеќе ќе те нервира дека има тркачки амортизери отколку што нема да можеш да се пикнеш во слотот :)

Сигурно дека со втец е возможно фаќање слот, ама со тд сето тоа е полесно, посигурно, со помалку драма и со поголемо искористување на енергијата. Не ме фаќај за збор те молам

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3262 на: 05 Јануари 2013, 17:24:36 pm »
Затоа што „пружа огромно задоволство и во секојдневно возење“. Затоа е ок дека троши повеќе :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3263 на: 05 Јануари 2013, 17:32:28 pm »
Затоа што „пружа огромно задоволство и во секојдневно возење“. Затоа е ок дека троши повеќе :)

хмм... во секојдневно возење? сигурно?

не викам дека не е задоволство - таман работа - ама викам дека она секојдневното го прави уште подобро.

иначе свака час и за vtec и за задоволството. сигурно не би ми пречело некогаш да имам втец и да си го возам, таман работа

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3264 на: 05 Јануари 2013, 18:54:39 pm »
Не треба да гледам клипови за коли што ги имам слушнато во живо. Ако не се сеќаваш заедно со Марјанот се возев на еден собир.

Има некој луѓе кога вака ќе им напраиш муабет си се смеат нити мислат да ти вратат. Пошто ги боли таквото и за мене и за тебе. Поентата е дека настапот ти е многу лош, потценувачки.

Јас потценувачки? Што е тогаш ова:

Па со новите малолитражни турбо бензинци се тука негде

Oстај ти тоа, тоа на некој што не видел кола да му го кажуваш.

Го кажувам на тие што не осетиле нов турбо бензинец и нов турбо дизел, тие што виделе си знаат

:D :D :D

Одличен си.

Ти можеш твое мислење да дадеш а не да закључуваш. 

И уште не ми е јасно како се убеуваш со мене?

На секое мое мислење ме разубедуваш и понижуваш, потоа и моето искуство го доведе во прашање, па на крај јас сум бил тој што те убедува. Многу лесно ја префрлаш својата кривица на други.

Не денот за замарање ама ај да ти одговорам. Си заслужил.

Јас викам да му кажеш на некој што не знае што е кола, пшто секој што знае како работи дизел и како работи бензинец без разлика дали е турбо или не ќе знае дека не си во право. И ти ми одговараш:

"Го кажувам на тие што не осетиле нов турбо бензинец и нов турбо дизел, тие што виделе си знаат"

Каде бе со тој муабет, ти кола не си возел јас кога сум возел т бензинец. За воља на вистината не бил мој. Не ми е поента да те омаловажувам ама многу се расврлаш со знаење и теорија. Ќе те намести некој некаде во реалност, добар возач ко Рики ќе наебеш, практиката скоро секогаш и мава ластици на теоријата.
Значи убаво пишав еднаш па се покајав и избришав, ама некој од администрација му се виде убаво и го врати. На Веро со сообраќајни само да видиме кој чива кола вози. Јаскривица немам. Јас си правев со Дени муабет и ти ми улета со чушка, као абе што ти е кј звук. Абе неможеш така муабет да правиш. Па ја ти враќам, за да слушнам некој доказ, и ти на тоа: кој пробал знае. Абе седи бе...


Ајде нека ти биде јас сум глуп не знам што е кола, ти си у право.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3265 на: 05 Јануари 2013, 19:03:52 pm »
Администрација не може да врати нешто што е избришано. Ако сам си избришеш пост, чао џаци.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3266 на: 05 Јануари 2013, 19:04:55 pm »
Го избришав текстот и после некј само го допиша. Може и не сум успеал да го избришам а сум мислел. Небитно...

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3267 на: 05 Јануари 2013, 20:24:12 pm »
Од кога не смеам да изнесувам мои знаења и теорија? Ако правам нешто што не треба тука е администрација да ме опомене, а не ти. Второ ова е јавен форум и смеам да пишувам кај сакам, без разлика на тоа дали си пишувал ти со Дени или Бузуки со Марути. Трето, јас и Дени коментиравме за звукот за суперчарџер и атмосферец, па ти се убаци дека бензинците имале боље звук од дизелите, на што јас ти реков дека звукот на малите нисколитражни турбо бензинци не е многу подобар од оние на дизелите со слична моќност, што е мое мислење. И четврто, треба да очекуваш како што се однесуваш ти спрема другите така да се однесуваат и тие спрема тебе.

Не планирам повеќе да одговарам на твоите омаловажувачки и фалбаџиски постови за тебе и твоето искуство, доста ги удавивме останатите членови.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3268 на: 05 Јануари 2013, 21:44:37 pm »
Од 20-40 км/ч корне пеглицана. И тико исто. ;D Не сфатив дека до школо и градинка идеш преку автопат ;)

пеглица е мала и не задовољава. Мотор од пегла не знам дали баш ќе рипа од 20 до 40 ако треба да повлече товар од тонипол-два.

Иначе, до пред една година избегавав гужви од ѓорче до маџари преку заобиколница. Правев скоро 100 км на ден неколку години. Не дека е битно за муабетот б вс д, ама кога више го спомна...

Да ти ја дадам Интеграта една недела да видиш дали и во секојдневна употреба нема да ти прави мерак. И да видиш колку време уствари и е потребно да стигне до 5000 обртаи.

на 5000 рпм сигурно дека ќе се постигне охохо момент на погонските тркала, но по многу висока цена. Зошто? Истото тоа а можда чак и боље го има и со дизел. Што се добива за зголеменото трошење енергија?

Повеќе ќе те нервира дека има тркачки амортизери отколку што нема да можеш да се пикнеш во слотот :)

Сигурно дека со втец е возможно фаќање слот, ама со тд сето тоа е полесно, посигурно, со помалку драма и со поголемо искористување на енергијата. Не ме фаќај за збор те молам

А кој е тој дизел што прави Охохо момент на 5000 rpm, а е за секојдневна употреба?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3269 на: 06 Јануари 2013, 00:39:51 am »
Секој.