Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1922318 пати)

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2820 на: 23 Ноември 2012, 16:48:59 pm »
Ti gi nabrojav gore. Site mozno prevozni sredstva se dizel.

Свесен ли си колку си контрадикторен сам на себе..?
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2821 на: 23 Ноември 2012, 17:14:36 pm »
Добро, не ве фати мрза?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2822 на: 23 Ноември 2012, 17:24:08 pm »
Интересн тест со интересен заклучок.  BTW бензинецот бил 6 сек побрз по круг!!! а двете се 1.4 ;)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2823 на: 23 Ноември 2012, 18:18:05 pm »
2:50 се е кажано. 5:04.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2824 на: 23 Ноември 2012, 18:19:17 pm »
Јака споредба, две говна на аутопут.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2825 на: 23 Ноември 2012, 18:22:38 pm »
2:50 се е кажано. 5:04.

Кога возев го возев сдито, oна на 6:55 покушавав да им го објаснам на другарите со бензинците од 75 коња, ама не успевав да ги убедам се додекане ги повозев до градско и назад. Држев темпо барабар со сите големи ламји, додека нивните бензинци со поише коњи од моите на угорниците заостануваа (обратите паѓаат, оп чекај мора четврта, аха еве сеа ќе прими, тивкиот и нели рафиниран бензинец урла ко стока на 4000-5000 обртаи а ја и даље се оддалечувам.... и дур он се плетка со мењачот ја више сум го завршил качувањето бо петта, без да ми падне брзината и без да го пипнам мењачот)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2826 на: 23 Ноември 2012, 18:24:29 pm »
Ваљда многу ја замараат руката за дркање па имаат потешкотии при мењеање брзини.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2827 на: 23 Ноември 2012, 18:53:07 pm »
mile, kazi mu deka sparkot e najefikasen
Од кај знам дали е спаркот најефикасен? А башка, често кога се прави споредба на ефикасност како инпут се зема само количлината на потрошеното гориво како единствен фактор а не и испуштањето на CO2 и останати соединенија, потрошеното гориво и струја при производство на моторот, алуминиумот, пластиката и слично.


Едното со другото се опаасно поврзани. Кажи ми која ти е  средна потрошувачка на гориво, ќе ти пресметам точно која ти е емисија на CO2.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2828 на: 23 Ноември 2012, 19:04:52 pm »
Кажи ми која ти е  средна потрошувачка на гориво, ќе ти пресметам точно која ти е емисија на CO2.

под претпоставка дека согорувањето е целосно (а кај модерните мотори со ecu е многу блиску до тоа!)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2829 на: 23 Ноември 2012, 19:05:56 pm »
Ми се чини дека и така го есапат, и дека не го мерат. Ја мерат средната потрошувачка според EEC норми. Треба да проверам...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2830 на: 23 Ноември 2012, 19:17:22 pm »
mile, kazi mu deka sparkot e najefikasen
Од кај знам дали е спаркот најефикасен? А башка, често кога се прави споредба на ефикасност како инпут се зема само количлината на потрошеното гориво како единствен фактор а не и испуштањето на CO2 и останати соединенија, потрошеното гориво и струја при производство на моторот, алуминиумот, пластиката и слично.


Едното со другото се опаасно поврзани. Кажи ми која ти е  средна потрошувачка на гориво, ќе ти пресметам точно која ти е емисија на CO2.
Pretpostavuvav deka se tesno povrzani no mora da ima uste nesto. Na primer dva slicni motori so isti perfirmansi I ista potrosuvacka a razlicno kolicestvo na co2

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2831 на: 23 Ноември 2012, 19:28:21 pm »
Види ја средната потрошувачка. Таа е битната за пресметка на просечно количество CO2 по км.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2832 на: 23 Ноември 2012, 19:31:58 pm »
Јебеш Co2 кога за исти пари добиваш минимум 30-40 коња посилен бензинец кој брише патос со "конкурентниот" ( по цена ) дизел.


За ова не треба некоја посебна диплома или титула, само треба да собереш 2+2.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2833 на: 23 Ноември 2012, 19:49:44 pm »
Кога сме више кај штетни материи и диезлите:

Цитат: wikipedia
Cycle beating

For the emission standards to deliver real emission reductions it is crucial to use a test cycle that reflects real-world driving style. It was discovered that engine manufacturers would engage in what was called 'cycle beating' to optimise emission performance to the test cycle, while emissions from typical driving conditions would be much higher than expected, undermining the standards and public health. In one particular instance, research from two German technology institutes found that for diesel cars no 'real' NOx reductions have been achieved after 13 years of stricter standards (2006 report).[20]


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2834 на: 23 Ноември 2012, 20:10:54 pm »
2:50 се е кажано. 5:04.

Кога возев го возев сдито, oна на 6:55 покушавав да им го објаснам на другарите со бензинците од 75 коња, ама не успевав да ги убедам се додекане ги повозев до градско и назад. Држев темпо барабар со сите големи ламји, додека нивните бензинци со поише коњи од моите на угорниците заостануваа (обратите паѓаат, оп чекај мора четврта, аха еве сеа ќе прими, тивкиот и нели рафиниран бензинец урла ко стока на 4000-5000 обртаи а ја и даље се оддалечувам.... и дур он се плетка со мењачот ја више сум го завршил качувањето бо петта, без да ми падне брзината и без да го пипнам мењачот)

Нема гајле,има коли бензинци за демонстрации..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.